Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voisiko Instagram-pääministeri ymmärtää, että pääministeriys kulkee vaalien mukana voittajalle

Anonyymi-ap

Marin on vispannut samaan keitokseen persoonansa ja pääministeri-instituution. Esimerkkinä Instan selfie, josta voi klikata pääsyn pääministerin tiedonantoon.
Ei hyvä. Marin ei ainakaan vielä ole yksin lakeja säätävä diktaattori.
Kysynkin, millaisia selfietä hän jakaa sitten kun puoluejohtaja Orpo muodostaa hallituksen, jossa syvälle velkaantuneen Suomen valtiovarainministeri Marin valvoo yönsä miettien mistä löytyvät rahat kohtuuttoman suurten valtiovelkojen korkojen maksuun.
Silloin on persoona revitty irti pääministeri-instituutiosta, jota hän niin kovasti kertoi ravistelevansa. Ja metallimies demarikin ymmärtää sen, miten syvälle Marinin hallitus Suomen julkisen talouden hukutti.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo oli kauniisti muotoiltu näkemys siitä miten narsisti toimii ja juhlistaa itseään. Hyvä ohje on, älä koskaan päästä narsismia ja valtaa saman tuulitakin sisään.

    • Anonyymi

      Halla-aho taisi olla äänikuningas. Marin pelkkä huuhaabride.

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy omaan naamaan olla tosi ihastunut, että uudestaan ja uudestaan sitä kuvaa. Tunsin itse joskus henkilön, joka otti aina lähes samanlaisen otoksen omasta naamastaan Instaan, aina samoista kuvakulmista ja samalta etäisyydeltä, ja julkaisi näitä kuvia sitten tilillään. Mikään muu ei kuvissa vaihtunut kuin hiusten väri ja kampaus ja vaatteet, muuten kuva oli aina samanlainen lähiotos, jossa pääosassa oli oma naama. Oli tietyllä tavalla hyvin pinnallinen ihminen, jolla muutkin pinnalliset asiat, imago, status yms. olivat hyvin tärkeitä, naaman lisäksi. Toivottavasti hän joskus löytää muutakin sisältöä elämään, vaikka naama kaunis kieltämättä olikin. Ei kai sitä silti kuuluisi joka käänteessä olla itse ihastelemassa ja muillekin esittelemässä. Varsinkaan, kun ei mikään malli edes ole.

      • Anonyymi

        Se nyt ainakin on selvää, että Marinille sopisi jokin muu kuin poliitikon ura paremmin!
        Jokin sellainen, jossa voi keskittyä vain itseensä. Ehkä hän haluaakin jatkossa "somepersoonaksi!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ainakin on selvää, että Marinille sopisi jokin muu kuin poliitikon ura paremmin!
        Jokin sellainen, jossa voi keskittyä vain itseensä. Ehkä hän haluaakin jatkossa "somepersoonaksi!.

        Hänen ilmeistään ja ärsyyntymiskynnyksestään olen ymmärtänyt, että hän leipoo pakkopullaa, josta hänen läheisensä ja hän itse kärsivät, hän itse haluten valoa ja iloa elämään. Ehkä valoa ja iloa tulisikin siirtymällä pois politiikasta, jossa liehuminen paljastaa ja korostaa hänessä piileviä kielteisiä ominaisuuksia ja vastaavasti hyvät ominaisuudet jäävät piiloon. Jos niitä on, en vaan tiedä onko.
        Monille poliitikoille kehittyväksi havaittu ladattava moottoriturpa toimii Marinilla niin häiritsevästi, että uskottavuus kärsii raskaasti ja olemus on bensakonemainen. Kansa uskookin sen koneen käyvän alkoholilla.
        Pääministeri vaihtuu vaaleissa. Meneillään olevan vaalikauden pääministeri todennäköisesti on seuraavan hallituksen valtiovarainministeri. Silloin on moottoriturpa ladattava aivan eri tavaralla kuin juuri nyt. Saas vaan nähdä kuinka suuri se ristiriita on silloin kun uuden hallituksen pitää ryhtyä heti pelastamaan maatamme sotkuilta ja velkaantumisesta, jotka Marinin hallitus viitosineen on saanut aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen ilmeistään ja ärsyyntymiskynnyksestään olen ymmärtänyt, että hän leipoo pakkopullaa, josta hänen läheisensä ja hän itse kärsivät, hän itse haluten valoa ja iloa elämään. Ehkä valoa ja iloa tulisikin siirtymällä pois politiikasta, jossa liehuminen paljastaa ja korostaa hänessä piileviä kielteisiä ominaisuuksia ja vastaavasti hyvät ominaisuudet jäävät piiloon. Jos niitä on, en vaan tiedä onko.
        Monille poliitikoille kehittyväksi havaittu ladattava moottoriturpa toimii Marinilla niin häiritsevästi, että uskottavuus kärsii raskaasti ja olemus on bensakonemainen. Kansa uskookin sen koneen käyvän alkoholilla.
        Pääministeri vaihtuu vaaleissa. Meneillään olevan vaalikauden pääministeri todennäköisesti on seuraavan hallituksen valtiovarainministeri. Silloin on moottoriturpa ladattava aivan eri tavaralla kuin juuri nyt. Saas vaan nähdä kuinka suuri se ristiriita on silloin kun uuden hallituksen pitää ryhtyä heti pelastamaan maatamme sotkuilta ja velkaantumisesta, jotka Marinin hallitus viitosineen on saanut aikaan.

        >> Meneillään olevan vaalikauden pääministeri todennäköisesti on seuraavan hallituksen valtiovarainministeri. <<

        Täh...? Että nykyisestä pääministeristä tulee seuraavaksi valtion kirstun hoitaja...?! Kun kerran Marinia ja hänen hallitustaan on mm. ylivelkaantumisesta syytetty, niin mitä siitä sitten tulee, jos hän sellaiseen pestiin menee seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Meneillään olevan vaalikauden pääministeri todennäköisesti on seuraavan hallituksen valtiovarainministeri. <<

        Täh...? Että nykyisestä pääministeristä tulee seuraavaksi valtion kirstun hoitaja...?! Kun kerran Marinia ja hänen hallitustaan on mm. ylivelkaantumisesta syytetty, niin mitä siitä sitten tulee, jos hän sellaiseen pestiin menee seuraavaksi?

        Eihän ne politiikantekijät itse mene, sinne mennään vain jos saa kylliksi ääniä ja hallituksen tunnustelija katsoo sopivaksi. Hallituksen muodostaminen on oma prosessinsa ja kansalaisten äänet ratkaisee paljon.

        Emmehän edes tiedä, että SDP olisi seuraavassa hallituksessa. Käydään ne vaalit ensin.
        Pelottaa kuinka paljon Marin saa ääniä, muut seikat kuin poliittinen osaaminen suosion salaisuus. Minä en äänestä sitä.


    • Anonyymi

      ” Ei hyvä. Marin ei ainakaan vielä ole yksin lakeja säätävä diktaattori. ”

      Yllättävän moni haluaisi hänen olevan kuitenkin tätä.

      Miksi olisi parempi, että hän olisi mies mutta tekisi samat teot? Miksi vain naiseudella on merkitystä?

    • Anonyymi

      Marin = Narsistin omakuva. Marin todella kuvittelee, että hänestä ollaan kiinnostuneita Sanna Marinina. Ei tainnut olla montakaan seuraaja ennen kuin hänet kepun kosto toimesta nostettiin Suomen pääminsteriksi ja Rinne erotettiin. Kumpi olisi ollut Suomelle parempi pääministeri Rinne vai Marin? Ainakaan Rinne ei olisi tehnyt vastaavia töppäyksiä kuin Marin ei edes korona tukipakettien, ei EU elvytyspaketin, ei Fortum/Uniperin kanssa. Mutta eihän ne olleetkaan tärkeitä vaan Marinin omakuva.

      Keväällä Sanna Marin on vaan youtubessa jauhojengissä twerkaava Marin. Ei sen enempää, ei sen vähempää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe