Kumppanin löytämisen vaikeus...

Anonyymi-ap

Oon kakskymppinen mies joka kovasti haluaisi seksiä ja löytää kumppanin naisesta kenen kanssa harjoitella ja opetella tuottamaan molemminpuoleista nautintoa. Tämä haave kuitenkin kaatuu seuranhakuun. Oon ujohkon puolinen luomaan kontakteja kasvotusten. Oon kokeillu netissä muutamia seuranhakupalstoja tuloksetta. Yöelämä ei paljoa mieltä houkuttele kun olen itse raitis ja savuton kaveri eikä humalassa olevat ihmiset oikein mieleeeni. Tosin ei täältä kotoakaan kukaan ole tullut hakemaan. Onko muita kohtalontovereita?

5

258

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä, ikää 19v ja eka kerta kokematta.

• Anonyymi

Mielellään opettaisin jos pidät omana tietonasi. Rva 48v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielellään opettaisin jos pidät omana tietonasi. Rva 48v

Jos tosissasi olit niin voisin olla kiinnostunut.

• Anonyymi

Sama homma Tv. 22v

• Anonyymi

Tanssiminen on symbolista kosiskelua. Kannattaa opetella vähän tanssimaan, aika kuluu tanssilattialla kivasti ja naiset tykkää.

Joten pois tuollainen jäykkäniskaisuus ja baariin vaan muiden mukana. Ei ole mikään pakko juoda ja voi mennä vaan alkuillaksi ja lähteä ennen loppuillan infernaalista kaatokännäilyä.

Yhdistäkää neitseelliset voimanne eli menkää porukalla ja hankkikaa kaikki tyylikkäät bilevaatteet👍

Harjoitus tekee sosiaalisenkin mestarin. Kyllä se siitä lähtee sujumaan, eli opetelkaa ensin pitämään hauskaa, se kannattaa muutenkin. Seuranhakupalveluissakin sujuu paremmin, kun opettelee olemaan rennosti muiden kanssa ja tuntee, että voi luottaa itseensä.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1324
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      797
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      584
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      510
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      24
      500
    10. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      497
    Aihe