Helsinki haluaa erota Suomesta

Anonyymi-ap

En ole hesalainen, enkä asu hesassa, mutta kannatan jos helsinki irtautuu Suomesta

43

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervemenoa

      • Anonyymi

        kun suomi jataan ruotsin ja venäjän kesken- joka näkyy kokoomuksen suomentuho-politiikassakin-

        jää hesa jompaankumpaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun suomi jataan ruotsin ja venäjän kesken- joka näkyy kokoomuksen suomentuho-politiikassakin-

        jää hesa jompaankumpaan

        Helsinki kuuluu Kokoomukselle , Lappi ja Lappalaiset Kepulle.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinki kuuluu Kokoomukselle , Lappi ja Lappalaiset Kepulle.

        Helsinki on jo venäläisten?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Helsinki on jo venäläisten?

        Uusi pääkaupunki sitten Turkuun?


    • Anonyymi

      Siunaus Suomelle tää olis

    • Anonyymi

      Sosiaalimenot tipahtaisi

    • Anonyymi

      Kovat tullit rajalle, ruokakuljetukset kalliimmalla mahdollisella hinnalla!

      • Anonyymi

        Tullit rajalle joka johtaisi siihen että pääkonttorit siirtyisi pois sieltä. Maa kehittyisi tasapuolisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullit rajalle joka johtaisi siihen että pääkonttorit siirtyisi pois sieltä. Maa kehittyisi tasapuolisemmin.

        roisto-eliitin asuinpaikka josta suomentuhoa johdetaan?


      • Anonyymi

        Ei se ulkolainen ruoka olisi yhtään kalliimpaa. Helsinki on ainoita kuntia, joka tekee niin paljon ylijäämää, että kuittaa maalaistenkin tekemää velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ulkolainen ruoka olisi yhtään kalliimpaa. Helsinki on ainoita kuntia, joka tekee niin paljon ylijäämää, että kuittaa maalaistenkin tekemää velkaa.

        tarkotat kai että kerää niin paljon muun maan veroja että jää ylijäämääkin yli 500 miljoona euroa


      • Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkotat kai että kerää niin paljon muun maan veroja että jää ylijäämääkin yli 500 miljoona euroa

        ylijäämä oli 800 miljoonaa... yhtäkään asuntoa asunnottomille ei kuitenkaan kokoomus Juhana Vartiaisen johtama fasisti-Helsinki saanut aikaan...

        satojen miljoonien hintaisen tarpeettoman ulisevan kevytliikennesillan sensijaan tehtiin


    • Aikoinaan jo armeijassa ollessani Kapteenini sanoi, että Helsinkiin ei tarvis muuta kuin vähän atomia.
      Helsinki ei kuitenkaan pysty irtautumaan Suomesta, se jäis tyhjäksi, kun ihmiset pyrkisivät sieltä pois.

      • Anonyymi00033

        mistäs ne rahaa sais jos muualta suomesta ei enää tulisi verotuloja?


    • Anonyymi

      Jokos Hesassa on äänestys menossa?

    • Anonyymi

      No voi viddhu! Nyt se syntyi ja ihan odottamatta! Onnea koko Suomi! Tätä ratkaisua kannattaa vähintään 70% oikeista suomalaisista. Teille jää Marin, Haavisto, Mikkonen ynnä muut täysvajakki poliitikot. Me muut laitamme täältä muualta tulemaan Väyrysen, Turtiaisen, jne....ihan teidän riemuksenne. Jos on joitakin lisätoiveita valtakuntamme idiooteista, niin heti pikaista meiliä. Meillä on logistiikka kunnossa ja todella lyhyet toimitusajat.

    • Anonyymi

      Kaikki mamut voisi kärrätä sinne

    • Anonyymi

      Olette pojat meille Helsinkiläisille kateellisia kun jokainen työikäinen työsskäyvä tienaa keskimäärin pikkasen yli 104000 euroa vuodessa. Tämä tieto taloussanomissa 7/2021. Joten joku meistä Helsinkiläistä on onnistunut hyvin.

      • Anonyymi

        Tuosta kun vähennät vuokran 100 000 euroa niin hyvin elelee.


      • Anonyymi

        Hyvä että uskoa riittää ja haluatte eroon muusta Suomesta. Tuottakaa jatkossa kuluttamanne energia ja ruoka itse.


      • Anonyymi

        104 000€? Vaan? En itse edes vaivaudu työpaikalle alle 300 000€....t.TJ


    • Anonyymi

      Ja kaikkien firmojen pääkonttorit siirretään yhtiön sijaintipaikkakunnalle.

    • Anonyymi

      Helsinkiläiset ovat kyllästyneitä siihen, että he joutuvat elättämään maan muslimien lisäksi kepulandian väenkin.

    • Anonyymi

      Olen kuullut, että muualla Suomessa asuvat puhuvat useinkin "Hesalaisuudesta", mutta Helsinkiläiset "Stadilaisuudesta". :) Aloittaja ei ole varmasti ainakaan paljasjalkainen Helsinkiläinen. Sukat sijaitsevat syvällä Landella. Muaseuvvulla. Heh...

      No siellähän kyllä itsekin sijaitsen, enkä ole edes syntynyt tai asunut Helsingissä, joten tämä oli vain sarkasmia tai ironiaa. Käynyt "Helssingissä" kylläkin 31 kertaa.

      Voihan Helsinki tietysti erkaantua Suomesta, jos tapahtuu joku maanjäristys ja Helsingin osa maastamme lähteekin mannerlaattana tai sen osana lipumaan kohti Viroa tai Ruotsia. Mutta siinä länteen lähtisi sitten Vantaa, Espoo ja Hankokin yms.

      • Anonyymi

        Vai että ihan 31 kertaa käynyt pois äidin luota. Pelottiko aina lähteä yksin niin pitkälle?


    • Anonyymi

      Tulli rajalla ja yhtiöiden pääkonttorit sinne missä on tuotanto.

    • Anonyymi

      Mistä Helsinki saisi sähkönsä? Viron palavasta kivestä? Vai nöyrtyisikö Venäjän edessä?

      Parasta tässä olisi kun pääsisi lisäksi eroon Ylestä ja Jussi Halla-ahosta. 🤣

    • Anonyymi

      Kyllä Helsingin teollisuus on sitä luokkaa että ei siitä mitään tulisi. Vesitunnelikin lyötäisiin poikki ja vettä saisivat vain rahaa vastaan. Paskat saisivat tuupata merelle kuten ennenkin.

    • Anonyymi

      Turku pelkää vieläkin että sitä ei pidetä Suomeen kuuluvana. Aina tarvii erikseen mainita, Suomen Turku.

    • Anonyymi

      Jos yritätte erota Suomesta niin Helsinki pommitetaan maan tasalle.

      • Anonyymi00039

        Silloin PV joutuisi toisiaan vastaan sisällissotaan.


    • Anonyymi00030

      Pääkaupunkiseutu pitää erottaa lopusta Suomesta mielellään heti he siellä toimivat kuin valtio valtiossa,pois vaan ja nykäskylä pääkaupungiksi

      • Anonyymi00035

        ja ahvenamaa ruotsille- se vie ihan liikaa suomalaisten rahaa


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        ja ahvenamaa ruotsille- se vie ihan liikaa suomalaisten rahaa

        Ahvenanmaan pitäisi itsenäistyä Itämeren Monacoksi. Siinä olisi todellista järkeä. Tyylikäs uusi ruhtinassuku, jonka voisi perustaa joku Ruotsin kuninkaallinen tai Suomeen valitun kuningassuvun jäsen.

        Ahvenanmaan ruhtinaskunta houkuttelisi rikkaita sekä Tukholman alueelta että Suomesta.


    • Anonyymi00034

      Itse elänyt Stadissa tai oikeastaan Zadissa. Ei ole enään se sama mikä nuoruudessa oli...

    • Anonyymi00036

      Työnalle ja äkkiä. Tulli rajalle.

    • Anonyymi00037

      Ennen jakoa olisi lähetettävä kaikki mamut helsinkiin.

    • Anonyymi00040

      Myydään Helsiniki Moskovaan.

    • Anonyymi00041

      Kannatetaan.

    • Anonyymi00042

      Pähkinäsaaren rajat toimisivat parhaiten.

    • Anonyymi00043

      Muu Suomi saisi tullitulot ja hyvät mökkiverot.

    • Anonyymi00045

      Helsinki imee maasta kaiken hillon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe