Jumbo Packet - Ei optiota 'Disabled'.

Anonyymi-ap

Asensin tuoreen nettiajurin (27.6.1 / intel I211), jossa asetukset muuten kuten aiemmissakin versioissa, mutta Jumbo Packet kohdassa ei ole enää optiota 'Disabled'. Ainoa mahdollisuus on kirjoittaa numeerinen arvo. Vakiona se on 1514. Tämä aiheuttaa selkeästi UL- ja DL-nopeuksissa hidatumista, sekä yhteyden pätkimistä (esim. nettisivujen lataus saattaa keskeytyä hetkeksi, ping-piikkejä peleissä, äänen kaikumista ja pätkimistä nettipuheluissa jne.). Myös bufferbloat nousee 0-5 ms:sta 20-90 ms:iin.

Onko tähän jotain asetuksellista korjausta, vai onko aina tapa ratkaista ongelma vanha ajurin asentaminen?

7

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäli vanha toimii paremmin niin käytä sitä. Jos on harrasteluintoa niin voihan tuota arvoa pienentää kunnes toimii kunnolla.

• Anonyymi

Pienin arvo on 1514. Mutta täytynee vaihtaa vanha ajuri takaisin, kun netistä ei näytä löytyvän mistään ohjeita ko. asiasta.

• Anonyymi

W11 lakaa jatkuvasti!

• Anonyymi

W11 kaatuu jopa 5 kerta päivässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

W11 kaatuu jopa 5 kerta päivässä!

Defender on syy vakavaan virusongelmaan.

• Anonyymi

Ei intellin wifi toimi widows 11:sta

• Anonyymi

Wifi tamaan noin 12mb vauhdilla W11 koneella!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe