Monta kertaa olen soittanut asiasta, muttei vieläkään ole asia korjaantunut.
Katuvalot eivät pala Rantakylässä
27
113
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kule säästetään sähköä.
Hieno asia tämä vihreäsiirtymä vai mitä? - Anonyymi
Osta otsalamppu
- Anonyymi
Ulkona liikuskelu omalla vastuulla . Kyllä ne jaksavat heinikot ajaa kadunvarsilta, mutta pilkkopimeässä joutuu kauppaostokset kantamaan. Just tämän takia me veroja maksetaan !
- Anonyymi
Siksipä en minäkään käytä enää heijastimia.
- Anonyymi
Itse en ole heijastimia käyttänyt ikinä. Osaan kyllä olla kävelemättä autojen alle.
- Anonyymi
Taavitsaisen Satu halusi osallistua kaupungin rahan säästämiseen.
Ehdotti Rantakylän valojen sammuttamista.
Säästöä.
Kielsi tosin omalta reitiltä valojen sammutuksen, jotta pääsee liikkumaan turvallisesti.. - Anonyymi
Lähdetään porukalla hakemaan turvapaikkaa etelä-Euroopasta. Siellä ei ole kadut jäässä talvella. Mitä järkeä on maksaa veroja tänne Suomeen, kun edes katuvalot ei ole päällä.
- Anonyymi
Et yksin uskalla lähteä?
Pimeys on ihanaa, joten kaikki tekovalot saisi sammuttaa yön ajaksi. - Anonyymi
Muuta Moskovaan katselemaan Moskovan valoja.
- Anonyymi
Hei kaikki naiset, tulkaa iltalenkille. Pimeyden turvin voimme suorittaa pikapanon. Jättäkää heijastimet, parfyymit sekä puolisonne kotiin.
- Anonyymi
Ei sulla impolla seiso. Sen osoitit jo toissa yönä.. :D
- Anonyymi
Nyt minä ostin taskulampun. Kotona huomasin kuitista, että se oli velotettu kahteen kertaan. Ostakaa ihmeessä taskulamppuja, niin ei tule S-marketille hävikkiä !
- Anonyymi
Psykoosi
Onnekai siihen on lääkkeitä ja hoitoa olemassa
Huomenna apua hakemaan siis, kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykoosi
Onnekai siihen on lääkkeitä ja hoitoa olemassa
Huomenna apua hakemaan siis, kiitos.Käy itse joskus ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy itse joskus ulkona.
Päivittäin useota kertoja ja mieluiten pimeässä.
Entä itse, käytkö ulkona saati töissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäin useota kertoja ja mieluiten pimeässä.
Entä itse, käytkö ulkona saati töissä?Ei kukaan järkevä käy töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan järkevä käy töissä.
Ei kukaan työssäkäyvä lue näitä palstoja. Niillä on varaa Netflixiin.
- Anonyymi
moni asia ei pala rantakylässä.
- Anonyymi
Ei kun kirkkoa polttamaan ja asiaa korjaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun kirkkoa polttamaan ja asiaa korjaamaan
Rantakylässä ei ole kirkkoa.
- Anonyymi
Katuvalojen outo käytös antaa draivia lenkkeilyyn. Menemme aina iltalenkillä bongaamaan pimeitä katuja, yritämme löytää jonkun syyn ja logiikan siihen, mikä katu on milloinkin pimeänä.
- Anonyymi
Miksi valojen pitäs palaa? velvoittaako laki?
- Anonyymi
Turhaa sähkönpolttoa hiljaisilla kujilla.
- Anonyymi
Rantakyläntie ei ole mikään hiljanen sivutie. Mene lauantai-iltana kahdeksan jälkeen kävelemään huoltoaseman lähistölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rantakyläntie ei ole mikään hiljanen sivutie. Mene lauantai-iltana kahdeksan jälkeen kävelemään huoltoaseman lähistölle.
Ette osaa liikkua ilman valaistusta?
- Anonyymi
Mitä Rantakyläläinen niekkeri tekee aina ensimmäiseksi seksin jälkeen?
Pesee pippurisumutteen silmistään.- Anonyymi
Tosi harmi, kun täällä ei niitä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067