Turskalta nyrkistä

Anonyymi-ap

Mihin kaikkialle olette saaneet turskalta nyrkistä? Itse olen saanut tissiin, pilluun ja perseeseen turskalta nyrkistä urani aikana ja yleensä aina valkoinen ja suomalainen mies kyseessä, vaikka minulla on käynyt myös vähän tummia miehiä idästä ja etelästä asiakkaana. Nimimerkillä; Köyhyys loukussa..............

17

2115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro itsestäsi enemmänkin

      • Anonyymi

        Et kuitenkaan tonni kijjukainen 👏🏻👏🏻🤣🤣


      • Anonyymi

        Aloittajalta kysyin en sulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan tonni kijjukainen 👏🏻👏🏻🤣🤣

        Sinä kaljamaha ole hiljaa.


    • Anonyymi

      Minua lihava keski-ikäinen ruma nörtti turska löi pilluun nyrkillä ja väitti sen jälkeen, kun vaadin asiasta korvausta, että se on ihan minun omasta päästä keksimä juttu... Olen ihan voimaton tämän asian kanssa.

    • Anonyymi

      Siis onko sua lyöty. Mua kohtelevat kunnioittavasti.

      • Anonyymi

        Oletko parittaja, joka kieltää huoria puhumasta lyömisestä?


    • Anonyymi

      Jos pidemmäksi aikaa jää alalle, niin sitten tulee kerran tai kaksi huitastuksi ainakin, vaikka kuinka miellyttävä pyrkisi olemaan.

    • Anonyymi

      Miehillä sitä köyhyyshäpeää ja kateutta rikkaampia veljiä kohtaan.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla oli jotki kauniimmat unelmat, tehdä töitä mieste kanssa kun 22v neiti,olin kui unessa leijui,kuinka minä pidin todella siitä että nyt miehet nai pani mua 4/5pv vk 2/3 miestä kävi pv luonani panemassa mua. Minulle raha tuli tosi paljon sokeudui siihe.
      Tämä asunto missä asuin tein tätä työtä mieste kanssa ,oli 2de liike miehe omistuksessa,ja nämä miehet järjesti näitä asiakas miehiä minulle.
      Kuinka ylpee olin eri miehiä 1kk kävi luonani 55/ 62 miestä, tunsi että nyt olen todellakin nainen kuinka miehet nussi pani mua.
      1kk Tienasin noin 33000. Kun olin noi 3kk tehny tätä työtä rahaa oli kertynyt noin 80000 mrk.
      Siitä alkoi ikävyys,nämä asunnon järjestäneet miehet tuli luokseni, Rupesivat vaatimaa että maksat asunno vuokraa nyt 3kk 15000 mrk
      Ja näille kummallekki Miehelle 20000mrk eli 40000mrk.yhteensä.
      Minä sanoi miehille,että tästä ei ole ollut mitää puhetta miksi minu pitää teille maksaa.
      Miehet suuttui olivat raivo päitä,,kävivät minuun käsiksi repivät minulta vaatet päätä,toine miehistä otti vyönsä jousista,veti sen minu kaulaa kiristi sitä ,sanoivat minulle että sinä olet meidä nöyrä huora ,sinä teet nyt meille huora töitä tajuutko huora / toine miehistä otti vyönsä housuista,sillä vyöllä löi minua perheelle että lähtisi löi ja löi perheelle takareisii sattui kipeästi huusin jopa itkin kuinka miehet levitti jalkani minä pyllistin mies löi pitkin minu haaroje välii päin vittuani että lähtisi itkin kuin sattu kipeästi,
      Miehet kaato minut sängyy,,sitovat nilikoista minut kiinni sääret levälleen,panivat nussivat takovat väkisellä minua,kääntivät minut mahalleen toine nussi takapäi ,toine työntää kyrpää väkisellä suuhuni.panivat väkisellä minua monta tuntia ja rääkkäsivät löivät vyöllä ,olin mustelmilla veri naarmuilla.Itkin kivusta,miehet huuto että olet nöyrä huora heille et vertaa,etkä huoraa salaa ,he järjestää miehiä nussimaa minua ,ja minu pitää maksaa vielä suojelu rahaa miehille 25000mrk/ Minu oli pakko suostua pelkäsi ,kui löivät vyöllä minua.
      Ja nämä miehet kävi joka vkl luonani,ottivat minulta rahaa ja panivat nussivat väkipakolla minua.
      Tätä helvettiä kesti lähes 8kk ,sitten pääsin kurkkuun muutin hesasta ,tampereelle. Kyllä siellä pääsin alkuun,ja jatkoin töitä tällä himo lihalla mikä haarojeni välissä oli.
      On paljo tapahtunut hyviä asioita pahoja asioita,
      Nyt olen 44v hiottu haluttu rva nautin elämästä.
      Et viihdyn miesten seurassa ,ja miehet minun seurassa.
      .

    • Anonyymi

      Olen rva 47v,sain katellisia ihmisiä tuttava piirini,
      tämä kehkeyty täydeksi anargiaksi tosi vihaksi minua vihattii vihaamalla,eikä menny kui vähän aikaa mu ruvettiin uhkaama vaikka millä tavoin.
      Tähän osallistui ennen kaikkea naiset ikävän kateelliset naiset.
      Sitten minä rupesi saammaa,ikäviä pelottavia uhkaavia viestejä monilta eri tahoilta,täysi tuntemattomilta miehiltä.
      Minulle annettiin ohjeet, minun piti mennä ilta yö kun pääse ravintolasta työ vuorostani, parkki kentän uloimpaan kohtaa.
      Menin autollani sinne,siellä pimeässä oli tumma paketti auto.Niin minut piiritti siellä pimeässä
      3 me isoo uskoo,kävivät käsiksi välittömästi, löivät kämmenellä minua päi kasvoja huulia,tunsin suussa veren maun löivät useita kertoja päin naama turpaani. Repivät auki nahkatakkini, Repivät auki paitani napit lenti,repäisivät tissiliivini pois minulta heittivät ne maahan,puristelivat kiskovat tissiäni ,että valitin ,tällöin ukot sano sinä huora pidät turpasi kiinni tai käy tosi huonosti.
      Nämä ukot löi nyrkillä minua mahaa palleaan että
      Itku Pääsi,tuntui että en saa henkeä,sitte löivät maha alle,päin vittuni haaroja päin vittuni lihoja alushousu haaroihin,Käntivät minut päin paketti auto kylkeen,Repivät perseeni paljaksi,nylonsatiini alushousut riekaleiksi perseestä.Nämä ukot niillä nahka sormikkaat löivät nyrkillä päin persettä ,löivät päin vituhaaroja,puristelivat vitulihoja kiskovat vittua kourillaa työntivät kätesä,minu vttuuni ammottivat levittivät vittuani auki, ja löivät vittuu niin lujaa melkein tipuin maahan polvilleen.Nämä ukot piti kiinni minua yksi miehistä otti koko kouralla vituni häpy karvoista kiinni repi kisko ,minulta pääsi itku.
      Nämä ukot sano minulle,sinun huoraaminen nyt sitte jatkuu meijän luvalla,Me järjestetään asiakkaat ja 40% Saat huoraamisesta vitullasi Me otetaan siitä 60%. Me lähetetään tarkemmat tiiot puhelimeesi. Sinä oot nyt meijän huora,tai muute käy huonosti sinulle.
      Ukot lähti siitä nopeasti,minä meni autooni lähdi siitä ajaa,olin kui shokissa ajoin tien varressa olevalle levikki alueelle, minun vittu vitunlihat oli kui tuli olisi polttanut oli kipee tunsi häpylihoje turvotuksen Tissit oli mustelmilla verinaarmuilla.
      Minu alavatsa mahaalta kipee kui löivät nyrkillä ,löivät päin vittua, minulta kusi lirahti joka kerta kun löivät.Minulla oli huulet turvoksissa,ja verta tihku kun löivät päin naamaa että hampaita vastaa huulet lähtisi.
      Minu haaroje reisi sisäpinnat mustelmilla veri nasrmuilla. Tästä ajoin lähes 80km kotiini rahottuun.
      Mutta tästä se vasta alkoikin tosi vaikeaa aikoja.
      Tämä oli vielä vähää mitä vittuni kärsi.

      • Surullista, väkivalta on väärin.
        Suostumukselliset seksileikit on eriasia.


    • Anonyymi

      Tämä nimitys näistä, mihin kaikkialla olette saaneet turskalta nyrkistä?? Nimitys Outo.
      Näitä Nahkatakki petomaisia ganstereita on ollut
      joitte käsittelyy kyllä oon joutunu, olen kyllä kärsinyt, minua on uhattu, revitty hiuksista lyöty hakatu tissit mustelmille. Luonani kotona nämä Nahkatakki korstot, kurttivat repivät minut mustelmille, kaatovat minut lattialle, kiskovat meko ylös, repivät sukkanauha soljet riekaleiksi,
      repivat alushousut riekaleiksi haaroista, puristelivat repivät vittuani haaroje välistä, löivät kämmenellä, nyrkillä että lätisi. Mykläsivät minut kontallee että oli perse pystyssä pyllistin,
      haarat auki viitu Vitunlihat hyvi miehille esillä,
      nää miehet potki minua perselihoille, sitten potkivat monia kertoja päin viittani vittunivakoo
      häpy lihoja, itkin huusin pyysin rukoilin että lopettavat, kun lopettivat sanovat nyt huora
      teet töitä meidä miehille jotka valvoo sinua, tai tulee pahoja ikävyyksiä, lupasin tämä näille korstoille miehille että olen ja huoraan näille miehille. 44v Rva olen ja Huora.

    • Anonyymi

      Kyllä tää on tosi olen itkenytkin pelosta,näitä pshoja petoja jotka on valvonut sitä että teen töitä näille pahoille miehille vain,jouduin niite määräys valtaan,ne määrä myös hinnan että,hommaavat asiakkaita myös. Käyvät sitten rahastamassa, ja kurittamassa, kuten miestänikin on kuritetu lyöty, ja kahlittu.
      Ei ole syytä millään tavoin muuta kuin pitää salassa kaikki mitä tapahtuu,kuitenki siitä kaikesta kuitenki
      jää pajoki rahaa, ja saa salaisia liike miehiä asiakkaksi
      joilta tuulee syntise paljo rahaa.
      Nää ikävimmät asiat onneksi tapahtunut kotona,
      Jolloin käynyt nää nahkataki pahat peto korstot,vierailulla ovat kurittaneet lyönet moni eri tavoi.Päin kasvoja kämmenellä, nyrkillä on lyöty palleaa vatsaa että olen tippunu lattialle,nyrkillä lyöty alavatsaa,kuin siitä käsketty seisoo haarat levällä lyöty nyrkillä päin vittua vitulihoja,että läsähti, huuto tuli,perselihoihi potkittii,tissejä kiskotti puristeltii lyötii,
      Miestäni kurittivat oikeesti löivät,käskivät että mieheni kiskoo alushousut minulta reisii ja kisko minulta vitun häpylihoja ja lyö myös minua päin vitta nyrkillää että lätisee tämä oli pakko tehä.
      Useinki tämä rääkkäykse jäläkee nämä koljatit nussivaat nussimalla minulta vittua.
      En halua tätä valittaa mutta kuitenkin en haluasi tämöstä kuritusta saadakkaa. Olen kuitenki tyytyvinen rva 44v xxl tyyli pullukka.Itse olen osani valinnut ja omaisuuteni tehnnyt annsainnut vitullani.
      Olen onnellinen rva kuitenki.

    • Anonyymi

      En oikein ymmärtänyt...Tuli turskalta nyrkistä??Olen ymmärtänyt että turska on merikala jota ongintaan pilkillä talvisin syvästä vedestä ,,Eikä ole kovin hyvä ruoka kalana. Miksi kyseistä termiä käytetään voisiko joku selventää

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe