Löytäisitkö mut?

Anonyymi-ap

Intuition tasolla luin jotain merkityksellistä. Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!
Poistot ovat mitä ovat....enkä löytänyt ketjua enää, mihin olit sen raapustanut.

Ajasta Jostain Silloin, Jatkaa Tavalla Uudella, Sydämen Kosketuksella, Kuolematon Tunne Elää
❤🖤Anteeksi🖤❤

14

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

” Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!”
      Niin, joskus se on kivempi tai hyvempi lähteä liikkeelle sen täsmentämisestä, mitä ei kirjoita jos se on ollut jotenki ongelmana

• Anonyymi

Eikös tuo puna-musta ole jonkun mopokerhon lemppariväri, kun eivät saa käyttää enää huomiohaalareitaan. Sitten se taitaa olla jonkun jääkiekkojoukkueen väri, firmakin on tuon niminen ja mitäs muita merkityksiä sillä on?

Täältä on vaikea löytää, mutta joskus aina luulee, toivoo löytävänsä.

• Anonyymi

Vaikea on väliin löytää, mutta ei mahdotonta. Löysin mutta kadotin!
        Pienestä ja jostain tunteen tulkinnasta musta-puna ilmoittaa, jonka samoin tunteva ymmärtää.

• Anonyymi

Sellainen vedätys tällä kertaa 🥱🥱

• Anonyymi

Sut on niiiin helppo löytää. Et tiedäkkään :)

• Anonyymi

Olen mä tiennyt tuon aikaa sitten. Eikä ollut mikään jymyuutinen, eikä vie mun yöunia pätkääkään.:)

• Anonyymi

Porilainen. Ässien värit

• Anonyymi

Kuolemato mies ,lähel 60 :t ,mut syrämelt 20 memt. Heppopse ny huppelis mut tavaomasest rehtis kunnos.Maailma on kortellu ,mut nii on noi naisekkki .Satasel on otettu ,muy nii on käytettyki.Kertakas en on netti deittaillu ,mut monta kertaa sekstaillu.

Pituut on hiukka päälle sata ja alta 70 päältä. vyötäröö on simmottis kun on miehel kummottis 108 d ja hiukka päält siel, Mul ei ol ,mut o se nääs riippus just siit mist roikkus. .Nääs tunteest,tuntees pääs .Joil se roikkus siit se riippus,mut äl sit viitti.Nääs jos tykkäs riippus ei kannattas roikkus

Laittas riippumtta ja rokkumati köhyydest ja sielust riippumeti syrämme laulamast ja ja kaikest riippumast riippumat ja ottast rajatama, Jol tun sä smast ,mää ole täs ,misäs sää ole ja kui mää su ota ja kohratas saa?Nii kysy mä vaa t:P ja sil taa

• Anonyymi

Keneltä tämä?

• Anonyymi

Olen yrittänyt tunnisteellisesti kirjoittaa välillä.

• Anonyymi

Kokeile hakua. Noin merkittävän tunnisteen varmaan muistat ja voit sillä hakea.

• Anonyymi

Etsin kyllä. Näemme.

• Anonyymi

Olethan muistanut edelleenkin etsiä?😪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4397
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2846
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      63
      1028
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      840
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      834
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe