Löytäisitkö mut?

Anonyymi-ap

Intuition tasolla luin jotain merkityksellistä. Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!
Poistot ovat mitä ovat....enkä löytänyt ketjua enää, mihin olit sen raapustanut.

Ajasta Jostain Silloin, Jatkaa Tavalla Uudella, Sydämen Kosketuksella, Kuolematon Tunne Elää
❤🖤Anteeksi🖤❤

14

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ” Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!”
      Niin, joskus se on kivempi tai hyvempi lähteä liikkeelle sen täsmentämisestä, mitä ei kirjoita jos se on ollut jotenki ongelmana

    • Anonyymi

      Eikös tuo puna-musta ole jonkun mopokerhon lemppariväri, kun eivät saa käyttää enää huomiohaalareitaan. Sitten se taitaa olla jonkun jääkiekkojoukkueen väri, firmakin on tuon niminen ja mitäs muita merkityksiä sillä on?

      Täältä on vaikea löytää, mutta joskus aina luulee, toivoo löytävänsä.

      • Anonyymi

        Vaikea on väliin löytää, mutta ei mahdotonta. Löysin mutta kadotin!
        Pienestä ja jostain tunteen tulkinnasta musta-puna ilmoittaa, jonka samoin tunteva ymmärtää.


    • Anonyymi

      Sellainen vedätys tällä kertaa 🥱🥱

    • Anonyymi

      Sut on niiiin helppo löytää. Et tiedäkkään :)

      • Anonyymi

        Olen mä tiennyt tuon aikaa sitten. Eikä ollut mikään jymyuutinen, eikä vie mun yöunia pätkääkään.:)


    • Anonyymi

      Porilainen. Ässien värit

    • Anonyymi

      Kuolemato mies ,lähel 60 :t ,mut syrämelt 20 memt. Heppopse ny huppelis mut tavaomasest rehtis kunnos.Maailma on kortellu ,mut nii on noi naisekkki .Satasel on otettu ,muy nii on käytettyki.Kertakas en on netti deittaillu ,mut monta kertaa sekstaillu.

      Pituut on hiukka päälle sata ja alta 70 päältä. vyötäröö on simmottis kun on miehel kummottis 108 d ja hiukka päält siel, Mul ei ol ,mut o se nääs riippus just siit mist roikkus. .Nääs tunteest,tuntees pääs .Joil se roikkus siit se riippus,mut äl sit viitti.Nääs jos tykkäs riippus ei kannattas roikkus

      Laittas riippumtta ja rokkumati köhyydest ja sielust riippumeti syrämme laulamast ja ja kaikest riippumast riippumat ja ottast rajatama, Jol tun sä smast ,mää ole täs ,misäs sää ole ja kui mää su ota ja kohratas saa?Nii kysy mä vaa t:P ja sil taa

    • Anonyymi

      Keneltä tämä?

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt tunnisteellisesti kirjoittaa välillä.

    • Anonyymi

      Kokeile hakua. Noin merkittävän tunnisteen varmaan muistat ja voit sillä hakea.

    • Anonyymi

      Etsin kyllä. Näemme.

    • Anonyymi

      Olethan muistanut edelleenkin etsiä?😪

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1693
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1180
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      69
      829
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      809
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      775
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      684
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe