Löytäisitkö mut?

Anonyymi-ap

Intuition tasolla luin jotain merkityksellistä. Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!
Poistot ovat mitä ovat....enkä löytänyt ketjua enää, mihin olit sen raapustanut.

Ajasta Jostain Silloin, Jatkaa Tavalla Uudella, Sydämen Kosketuksella, Kuolematon Tunne Elää
❤🖤Anteeksi🖤❤

14

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

” Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!”
      Niin, joskus se on kivempi tai hyvempi lähteä liikkeelle sen täsmentämisestä, mitä ei kirjoita jos se on ollut jotenki ongelmana

• Anonyymi

Eikös tuo puna-musta ole jonkun mopokerhon lemppariväri, kun eivät saa käyttää enää huomiohaalareitaan. Sitten se taitaa olla jonkun jääkiekkojoukkueen väri, firmakin on tuon niminen ja mitäs muita merkityksiä sillä on?

Täältä on vaikea löytää, mutta joskus aina luulee, toivoo löytävänsä.

• Anonyymi

Vaikea on väliin löytää, mutta ei mahdotonta. Löysin mutta kadotin!
        Pienestä ja jostain tunteen tulkinnasta musta-puna ilmoittaa, jonka samoin tunteva ymmärtää.

• Anonyymi

Sellainen vedätys tällä kertaa 🥱🥱

• Anonyymi

Sut on niiiin helppo löytää. Et tiedäkkään :)

• Anonyymi

Olen mä tiennyt tuon aikaa sitten. Eikä ollut mikään jymyuutinen, eikä vie mun yöunia pätkääkään.:)

• Anonyymi

Porilainen. Ässien värit

• Anonyymi

Kuolemato mies ,lähel 60 :t ,mut syrämelt 20 memt. Heppopse ny huppelis mut tavaomasest rehtis kunnos.Maailma on kortellu ,mut nii on noi naisekkki .Satasel on otettu ,muy nii on käytettyki.Kertakas en on netti deittaillu ,mut monta kertaa sekstaillu.

Pituut on hiukka päälle sata ja alta 70 päältä. vyötäröö on simmottis kun on miehel kummottis 108 d ja hiukka päält siel, Mul ei ol ,mut o se nääs riippus just siit mist roikkus. .Nääs tunteest,tuntees pääs .Joil se roikkus siit se riippus,mut äl sit viitti.Nääs jos tykkäs riippus ei kannattas roikkus

Laittas riippumtta ja rokkumati köhyydest ja sielust riippumeti syrämme laulamast ja ja kaikest riippumast riippumat ja ottast rajatama, Jol tun sä smast ,mää ole täs ,misäs sää ole ja kui mää su ota ja kohratas saa?Nii kysy mä vaa t:P ja sil taa

• Anonyymi

Keneltä tämä?

• Anonyymi

Olen yrittänyt tunnisteellisesti kirjoittaa välillä.

• Anonyymi

Kokeile hakua. Noin merkittävän tunnisteen varmaan muistat ja voit sillä hakea.

• Anonyymi

Etsin kyllä. Näemme.

• Anonyymi

Olethan muistanut edelleenkin etsiä?😪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      219
      1332
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1019
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe