Intuition tasolla luin jotain merkityksellistä. Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!
Poistot ovat mitä ovat....enkä löytänyt ketjua enää, mihin olit sen raapustanut.
Ajasta Jostain Silloin, Jatkaa Tavalla Uudella, Sydämen Kosketuksella, Kuolematon Tunne Elää
❤🖤Anteeksi🖤❤
Löytäisitkö mut?
14
1152
Vastaukset
- Anonyymi
” Teksti oli helposti tunnistettavissa, ei kahta sanaa. Tunniste shokeerasi aistini hetkeksi!”
Niin, joskus se on kivempi tai hyvempi lähteä liikkeelle sen täsmentämisestä, mitä ei kirjoita jos se on ollut jotenki ongelmana - Anonyymi
Eikös tuo puna-musta ole jonkun mopokerhon lemppariväri, kun eivät saa käyttää enää huomiohaalareitaan. Sitten se taitaa olla jonkun jääkiekkojoukkueen väri, firmakin on tuon niminen ja mitäs muita merkityksiä sillä on?
Täältä on vaikea löytää, mutta joskus aina luulee, toivoo löytävänsä.- Anonyymi
Vaikea on väliin löytää, mutta ei mahdotonta. Löysin mutta kadotin!
Pienestä ja jostain tunteen tulkinnasta musta-puna ilmoittaa, jonka samoin tunteva ymmärtää.
- Anonyymi
Sellainen vedätys tällä kertaa 🥱🥱
- Anonyymi
Sut on niiiin helppo löytää. Et tiedäkkään :)
- Anonyymi
Olen mä tiennyt tuon aikaa sitten. Eikä ollut mikään jymyuutinen, eikä vie mun yöunia pätkääkään.:)
- Anonyymi
Porilainen. Ässien värit
- Anonyymi
Kuolemato mies ,lähel 60 :t ,mut syrämelt 20 memt. Heppopse ny huppelis mut tavaomasest rehtis kunnos.Maailma on kortellu ,mut nii on noi naisekkki .Satasel on otettu ,muy nii on käytettyki.Kertakas en on netti deittaillu ,mut monta kertaa sekstaillu.
Pituut on hiukka päälle sata ja alta 70 päältä. vyötäröö on simmottis kun on miehel kummottis 108 d ja hiukka päält siel, Mul ei ol ,mut o se nääs riippus just siit mist roikkus. .Nääs tunteest,tuntees pääs .Joil se roikkus siit se riippus,mut äl sit viitti.Nääs jos tykkäs riippus ei kannattas roikkus
Laittas riippumtta ja rokkumati köhyydest ja sielust riippumeti syrämme laulamast ja ja kaikest riippumast riippumat ja ottast rajatama, Jol tun sä smast ,mää ole täs ,misäs sää ole ja kui mää su ota ja kohratas saa?Nii kysy mä vaa t:P ja sil taa - Anonyymi
Keneltä tämä?
- Anonyymi
Olen yrittänyt tunnisteellisesti kirjoittaa välillä.
- Anonyymi
Kokeile hakua. Noin merkittävän tunnisteen varmaan muistat ja voit sillä hakea.
- Anonyymi
Etsin kyllä. Näemme.
- Anonyymi
Olethan muistanut edelleenkin etsiä?😪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654