Oltiin sovittu kimppaseksi viikonlopuksi mutta vaimoni kuukautiset alkoi juuri silloin.
Siirsimme kimppaa viikolla.
Perjantaina kaverimme tuli suoraan töistä.
Olin lämmittänyt saunan valmiiksi.
Kolmistaan mentiin saunaan ja vaimo kiehnäsi molempien miesten kanssa.
Sisälle päästyämme vaimo tahtoi että otamme hänet kovaa vuorotellen.
Vaimo oli todella kiimainen koko viikonlopun eikä tullut tyydytetyksi vaikka kaksistaan pantiin minkä jaksettiin.
Kertoi jälkeenpäin että kuukautisten jälkeen tekee mieli naida koko ajan ja käyttää myös dildoa silloin yksin ollessaan.
Täytyy pyytää vielä 1-2 miestä lisää seuraavien kuukautisten jälkihoitoon.
Kiimainen rva
3
1362
Vastaukset
- Anonyymi
Onko yleistä että naiset ovat kiimaisimpia heti kuukautisten jälkeen?
Oma puolisoni ainakin on tosi aktiivinen heti kuukautisten jälkeen ja noin viikon ajan saan seksiä reilusti. - Anonyymi
Sama täällä. Muuten seksiä ei ole juuri laisinkaan. Viikon aikana pannaan kuin pienet eläimet. Viime kuukautisten jälkeen vaimo oli työmatkalla. Luulen että himot on tyydytetty matkalla useamman kuukauden tarpeiksi.
- Anonyymi
Olen komennus hommissa yöpyen hotelleissa ja joskus on ollut myös naisia majoitettuna samaan hotelliin.
Naiset ovat välillä tosi villejä ja saamme panna jopa samassa sängyssä vierekkäin naisia vaihtaen välillä naista.
Olen huomannut että kiimaisia rouvia löytyy melko helposti.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057