Nabas ja mulkuton mies ULOS TALOSTA . Onhan tuo outoa ettei Kirsin nimeä saa edes sanoa. Karvan on fiksu ja nyt häntä kiusaavat Nabas ja Sofia. Mistä helvetistä on löydetty noin typeriä ihmisiä. Tässä formaatissa ei ole mitään mielenkiintoa. Päivät kuunnella Napaslapsen läkätystä. TÄMÄ FORMAATTI EI OLE VIIHDE OHJELMA LAINKAAN. EI PIENINTÄKÄÄN iloista ja viihdyttävää. Ei pienestikkään. FIASKO.
Kun Karvan tuli taloon ,Nabas sanoi että tummaparta kurdi heti ulos.
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo "tummaparta kurdi ulos heti" on rasistinen ja mahd. poliittinen ilmaisu. Nabaz nimeää kansanryhmän, JONKA VUOKSI "tummaparta" olisi häädettävä pois talosta.
Nabazilla on jotain kurdeja vastaan. Mikäs hän itse on? Jos tarkkoja ollaan, hän itse ei kuuluisi edes Suomeen, vieraan kansan työn siivellä elelemään, muiden, työllä hankkimista eduista nauttimaan.
Tämän kaiken BB-talo kuitenkin on hyväksynyt. Jos valkoihoinen sanoisi suorassa tv-lähetyksessä vastaavaa, hänet olisi suoraan poistettu talosta.
Nabaz ulos seuraavana. Täysin henkisesti ja älyllisesti kypsymätön "aikuinen" mies.- Anonyymi
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
Loistavaa, että Kirsi lähti! Seuraavana Nabas! - Anonyymi
Nabaz oli oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
Loistavaa, että Kirsi lähti! Seuraavana Nabas!Juuri näin. Ja sitten vielä
Tuula. Lapsellinen ikäisekseen.
- Anonyymi
Olisiko isoveljen tuohon puututtava!!!!
Samaa tapahtui kun Nabaz otti agressiivisesti yhteen Sofian ja Ruzbehin kanssa. Jotenkin tilanteissa tuli esille että Nabaz tuntee olevansa eri etnisen taustan omaavien yläpuolella.- Anonyymi
Nabas saa loukata kaikkia kenestä ei pidä. Lässyttää ja huutaa molottaa tuolla! Nabas ulos loukkaamasta ihmisiä, ihmiset pelkää tuota karjua. Onneksi Kirsi jo putosi!
Minua harmittaa eniten Dianan lähtö! Hänkin oli Nabasin loukkauksien kohde! Nabas vain päätti kuka lähtee ja toiset peloissaan aanestää tuon tahdon mukaan!
- Anonyymi
Nimenomaan Nabaz tuo viihdettä ja aamut ilman häntä olisivat todella tylsiä. Karvan on vaarallinen henkilö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661