Kun Karvan tuli taloon ,Nabas sanoi että tummaparta kurdi heti ulos.

Anonyymi-ap

Nabas ja mulkuton mies ULOS TALOSTA . Onhan tuo outoa ettei Kirsin nimeä saa edes sanoa. Karvan on fiksu ja nyt häntä kiusaavat Nabas ja Sofia. Mistä helvetistä on löydetty noin typeriä ihmisiä. Tässä formaatissa ei ole mitään mielenkiintoa. Päivät kuunnella Napaslapsen läkätystä. TÄMÄ FORMAATTI EI OLE VIIHDE OHJELMA LAINKAAN. EI PIENINTÄKÄÄN iloista ja viihdyttävää. Ei pienestikkään. FIASKO.

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo "tummaparta kurdi ulos heti" on rasistinen ja mahd. poliittinen ilmaisu. Nabaz nimeää kansanryhmän, JONKA VUOKSI "tummaparta" olisi häädettävä pois talosta.

      Nabazilla on jotain kurdeja vastaan. Mikäs hän itse on? Jos tarkkoja ollaan, hän itse ei kuuluisi edes Suomeen, vieraan kansan työn siivellä elelemään, muiden, työllä hankkimista eduista nauttimaan.

      Tämän kaiken BB-talo kuitenkin on hyväksynyt. Jos valkoihoinen sanoisi suorassa tv-lähetyksessä vastaavaa, hänet olisi suoraan poistettu talosta.

      Nabaz ulos seuraavana. Täysin henkisesti ja älyllisesti kypsymätön "aikuinen" mies.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
        Loistavaa, että Kirsi lähti! Seuraavana Nabas!


      • Anonyymi

        Nabaz oli oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
        Loistavaa, että Kirsi lähti! Seuraavana Nabas!

        Juuri näin. Ja sitten vielä
        Tuula. Lapsellinen ikäisekseen.


    • Anonyymi

      Olisiko isoveljen tuohon puututtava!!!!
      Samaa tapahtui kun Nabaz otti agressiivisesti yhteen Sofian ja Ruzbehin kanssa. Jotenkin tilanteissa tuli esille että Nabaz tuntee olevansa eri etnisen taustan omaavien yläpuolella.

      • Anonyymi

        Nabas saa loukata kaikkia kenestä ei pidä. Lässyttää ja huutaa molottaa tuolla! Nabas ulos loukkaamasta ihmisiä, ihmiset pelkää tuota karjua. Onneksi Kirsi jo putosi!

        Minua harmittaa eniten Dianan lähtö! Hänkin oli Nabasin loukkauksien kohde! Nabas vain päätti kuka lähtee ja toiset peloissaan aanestää tuon tahdon mukaan!


    • Anonyymi

      Nimenomaan Nabaz tuo viihdettä ja aamut ilman häntä olisivat todella tylsiä. Karvan on vaarallinen henkilö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe