Jo aikaa sitten. Ensin vain ajattelin, että kuvittelen.
Tunnistin sinut täällä
56
1141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai minuu ainakaan..😬
-Tee-- Anonyymi
Kyllähän tuollaisen tenaleidin tunnistaa jo kaukaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sä pidät tätä provohahmoa jotenkin todellisena ja kirjoittelet lapsentasoisella tavalla jotain vaippajuttuja vaikka ikäeroa on joku rontti kymmenen vuotta tämän kuvitelmiesi kohteen kanssa? Voi sipuli mene hautumaan vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sä pidät tätä provohahmoa jotenkin todellisena ja kirjoittelet lapsentasoisella tavalla jotain vaippajuttuja vaikka ikäeroa on joku rontti kymmenen vuotta tämän kuvitelmiesi kohteen kanssa? Voi sipuli mene hautumaan vielä
Burgundin pataa muuten alkoi tehdä mieli enkä muuten ole tekemässä vegenä👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan asiallinen kommentti oli. Ei ole provo missään nimessä.
Anonyymi kirjoitti:
Asia selkee..😂
- Anonyymi
Tarjaseiskakuus kirjoitti:
Asia selkee..😂
Tää pitää sua todellisena☝️🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sä pidät häntä todellisena kun jaksoit lähteä kommentoimaan..
Ja mä tein sen virheen, että pidin sua todellisena. my bad
- Anonyymi
Kieltämättä tuo tulisi ensimmäisenä mieleen jos luulisi jonkun tunnistavan. Itse olisin iloinen jos tietty mies mut tunnistaisi.
- Anonyymi
Et tunnistanut.
Ei kai tämäkään minulle ollut?
- Anonyymi
Vai mahtaneeko vain olla mielikuvituksesi tuote
- Anonyymi
Siellähän sä olet höpösö. Sivust
- Anonyymi
Kenet tunnistit? Samoin tunnistin hänet 9-10-vuotta sitten.
- Anonyymi
Ootpa kauan viihtynyt
- Anonyymi
Tunnisteita kaipaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa kauan viihtynyt
Innolla tartuit 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa kauan viihtynyt
Viihtyminen ja somen seuraaminen on vähän eri juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteita kaipaan
En taida antaa niitä. Tunnistaa tai ei, ei sillä ole väliä. Näen sen niin, ettei hän itse tahdo tulla tunnistetuksi. Olisi muuten ollut tunnisteellisempi ja sen sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida antaa niitä. Tunnistaa tai ei, ei sillä ole väliä. Näen sen niin, ettei hän itse tahdo tulla tunnistetuksi. Olisi muuten ollut tunnisteellisempi ja sen sellaista.
No kylläpä on salaista touhua. No ole antamatta. Aikajana vaan täsmäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihtyminen ja somen seuraaminen on vähän eri juttu.
Seliseli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vaan taustalla se ettet uskalla tehdä asian eteen mitään ettei vaan toinen tunnista. Koska sitten joutuisit oikeassa elämässä tekemään asian eteen jotain. Helppo olla haavemaailmassa. Pelkuruutta on monenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vaan taustalla se ettet uskalla tehdä asian eteen mitään ettei vaan toinen tunnista. Koska sitten joutuisit oikeassa elämässä tekemään asian eteen jotain. Helppo olla haavemaailmassa. Pelkuruutta on monenlaista.
Sinähän sitten uskallat! Jos tahtoisit, voisit tähänkin täsmentää vuorostasi jotain. Mun mielestä turha sanoa mitään jos ei itsekään halua vinkata mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sitten uskallat! Jos tahtoisit, voisit tähänkin täsmentää vuorostasi jotain. Mun mielestä turha sanoa mitään jos ei itsekään halua vinkata mitään.
Taisi mennä tunteisiin nyt jollakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi mennä tunteisiin nyt jollakin...
Tunteistahan täällä ei ollutkaan kyse 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kutsutaan peilaamiseksi. Kumpikaan ei uskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kutsutaan peilaamiseksi. Kumpikaan ei uskalla.
Totta, voi meitä, niin turhaa tavallaan.
- Anonyymi
Kaikkihan täältä tunnistetaan.
- Anonyymi
Niinpä. Helposti. Sitten on oikein kiva kiusata kun tietävät että olemme anonyymeja.
- Anonyymi
Voi hyvä luoja
- Anonyymi
Minäkin tunnistin itseni täältä jonkun aikaa sitten. Ennen sitä olin pahamaineinen trolli.
- Anonyymi
👍😂😂
- Anonyymi
Mitä sillä tiedolla teet
- Anonyymi
Tunnustakaa minut i shall conquer the seas
- Anonyymi
Tunnustan sinut! You shall conquer the seas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustan sinut! You shall conquer the seas
Aawww eikä🌺
- Anonyymi
Prööt
- Anonyymi
Sulla on se jäljitysjuttu
Rikollisen meininkiä
Ei hyvä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on se jäljitysjuttu
Rikollisen meininkiä
Ei hyväMikäs se semmoinen jäljitysjuttu on? On mulla google maps
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se semmoinen jäljitysjuttu on? On mulla google maps
Just se kai
- Anonyymi
Tuskinpa tunnistit. Olen tällä aikaa vaihtanut sukupuoltani!
- Anonyymi
Nii pitikin
- Anonyymi
No kerrohan vähän lisää. Mistä tunnistit ja mitäs nyt meinaat asialle tehdä?
- Anonyymi
Ei kannata tunnistella vaan hyväksyä et jotku muutki käy jotakin samankaltaista elämässä läpi kun sinä. Ja samankaltaisia ihmisiä kun sinä ja tuttusi voi olla myös
En uko että kohteesi lukee näitä palstoja.😎- Anonyymi
Aloitus on selvä provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on selvä provo
Niin kyllä onkin. Nämä jotka ei tämmöisiä asioita sisäistä niille joutuu heittelemään muuta pullanmurua pureskeltavaksi ns
- Anonyymi
Niin ja aloit kiusata. 😡
- Anonyymi
Ryhtyjät ja alkajat on eri.
- Anonyymi
Mistä mies mukamas tunnistat minut?
Terveisin Tee Tenaleidi😂
Luulen, että nyt olet erehtynyt.- Anonyymi
Tee Tenaleidi kuulostaa tiedätkö Hirveän Nasevalta mistä noin terävän pään sais? Saiskohan tästä jotain synergiaa
- Anonyymi
En kirjoita sattumalta niin että eräs voisi minut joskus tunnistaa.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta, olisi pitänyt, en ajatellut että joku oikeasti tarkoitti minua täällä, tai että joku sekopääporukan kiysalla olisi tämmöisiä vaikutuksia
- Anonyymi
Naisen vai miehen olet tunnistanut?
- Anonyymi
Ota sitten seuraava askel, ja lähesty tosielämässä
- Anonyymi
Kuvitelma saattaa olla mukavampi kuin todellisuus
Todellisuus kun on kuulemma tarua ihmeellisempää - Anonyymi
joo, ajattelinkin niin, tuleehan siitä eri klangi mutta toisaalta alkaa rajoittaa sanomisiaan hieman
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787