Windows itse sanoo että ilmaista W10 ei enää voi ladata mutta nettikeskusteluissa väitetään että se on kuitenkin mahdollista joltain sivulta edelleen.
Minulla 8.1 ja se on kohta ilman päivityksiä. Aikoinaan en ladannut ilmaista W10 kun Windows sitä tarjosi. Silloin oli vielä lapsenvikoja siinä joten en uskaltanut.
Windows alkoi ladata kymppiä ja peruin sen aikoinaan. En löydä sitä tietokoneeltani odottamassakaan missään.
Onko kellään kokemuksia tästä ilmaisesta W10 vielä tänä vuonna ladattuna?
Saako Win10 vielä ilmaiseksi ladattua?
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
https://faqdesk.net/fi/kuinka-paivittaa-windows-10een-ilmaiseksi-vuonna-2022
Oiskohan luotettava sivu??- Anonyymi
Siis kyllähän sen ladattua ja asennettua saa ilmaiseksi kuten tuolla sanotaan.
Ongelma on siinä että voiko sen sitten asennuksen jälkeen aktivoida ilmaiseksi vai ei. Tuolla väitetään että voi mutta ei voi tietää pitääkö tuo paikkaansa ennenkuin kokeilee miten käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kyllähän sen ladattua ja asennettua saa ilmaiseksi kuten tuolla sanotaan.
Ongelma on siinä että voiko sen sitten asennuksen jälkeen aktivoida ilmaiseksi vai ei. Tuolla väitetään että voi mutta ei voi tietää pitääkö tuo paikkaansa ennenkuin kokeilee miten käy.Ei! windows vie kaikki rahasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167