Tai omistaa. ........
Ihmisiä ei voi varata
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kommunisti
- Anonyymi
Ei sitä silti välttämättä saa. Vai kuinka se olisikaan? :)
- Anonyymi
Mihin tää liittyy?
- Anonyymi
Kukas sule sellaista on väittänyt?
Vai oletko kuvitellut omassa pienessä päässäsi?- Anonyymi
En välitä onko mies varattu vai ei, jos olen kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa huolestuttavalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla lapsia tai perhettä?
Sitten kun sulla on se kaikki niin ymmärrät miltä tuntuu kun tulee tuonlainen ei mua kiinnosta ihminen siihen sun asioita sotkemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla lapsia tai perhettä?
Sitten kun sulla on se kaikki niin ymmärrät miltä tuntuu kun tulee tuonlainen ei mua kiinnosta ihminen siihen sun asioita sotkemaan.Kyllä näissä tilanteissa perheessä on jo jotain häikkää, jos muualle tarvitsee muuttaa. Jos jossain hauskaa käy pitämässä, ei kai se keneltäkään pois ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näissä tilanteissa perheessä on jo jotain häikkää, jos muualle tarvitsee muuttaa. Jos jossain hauskaa käy pitämässä, ei kai se keneltäkään pois ole.
Hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa huolestuttavalta
Kuulostaa provolta, mutta omapahan jotain läpätettävää👍🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyh
Onko sulla hauskaa täällä trollausten seassa, tuoko se positiivista virettä arkeesi tai työympäristöösi, jaksatko näin paremmin?😇 Opiskelen lähimmäisalaa, niin kiinnostaa en tosiaan kerro mitä, et siinä oon ihan despootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla hauskaa täällä trollausten seassa, tuoko se positiivista virettä arkeesi tai työympäristöösi, jaksatko näin paremmin?😇 Opiskelen lähimmäisalaa, niin kiinnostaa en tosiaan kerro mitä, et siinä oon ihan despootti.
Miksi sä suhtaudut toiseen ihmiseen noin alentavasti ja aliarvioiden?
- Anonyymi
Ei mu silloin kun tutustuu yhteen on epäkohteliasta samaan aikaan pelata pelejään muiden kanssa
- Anonyymi
Keneen sinä voit palstalla tutustua? se on ihan sama mitä pelejä pelaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneen sinä voit palstalla tutustua? se on ihan sama mitä pelejä pelaa täällä.
Oletpa naiivi
- Anonyymi
no ei, mutta kai sitä omistaudutaan ihmisille siinä missä asioillekin
- Anonyymi
Et sinä päätä voiko vai ei. Raamatun mukaan miehen ruumis ei kuulu hänelle itselleen vaan vaimolleen, samoin vaimon ruumis kuuluu miehelle. Kaksi toisensa poissulkevaa vastausta eivät voi yhtä aikaa olla tosia. Eli tuleekin kysyä: kumpi on oikeassa: sinä vai Raamattu? Itse en pidä sinua luotettavana tahona. En usko että olet kovin rehellinen, vaan että palvelet vain omia halujasi (kuten tuossa yhdessä kommentissa asian ilmaisitkin 01:40), eli et välitä siitä mikä on oikeasti oikein tai totta.
- Anonyymi
Kerro se Puttelle Venäjän tsaarille.
- Anonyymi
Aleksanteri toinen, venäjän keisari, puolan tsaari, suomen suuriruhtinas. Puolusti suomalaisten oikeuksia ja vapautta. Hänen aikana suomi sai oman valuutan, markan. Siirryimme myös ruotsalaisten vasemmna puoleisesta liikenteestä, oikeanpuoleiseen liikenteeseen.
- Anonyymi
Älä huoli en ota ketään väkisin 😂 se joka ei minua ykkösenä himoitse voi ottaa sen jota ykkösenä pitää. Sitten etsin hänet joka haluaa.
- Anonyymi
No ihmistä ei voi varata tai omistaa.Mutta kukaan järkevä ihminen ei ryhdy pellehti avio tai avolitossa olevan kanssa ja pilaa omaa elämää! Sama koskee suhtesen ei ryhdytä samaa kerrostaloa asuvan esim. miehen kanssa.Kumpi mutaa kun suhde loppu?Vai pystytkö suhteen jälkeen katsoa typpiä,jolla uusi nainen kainalossa.Väistämättähän heihin törmää.Sama sääntö työ Paikat. Kuin ravintola missä käy.
- Anonyymi
Kylläpä voi! Minä haluan olla varattu ja omistettu tärkeän miehen toimesta!
- Anonyymi
Näinpä! Tunteet on kyllä persee...., mutta kyl mä yritän aina torjua niitä joka tilanteessa, enkä mä kavereitten miehiä vie, ainakin vastaan laitan.
av yv!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157