Ihmisiä ei voi varata

Anonyymi-ap

Tai omistaa. ........

25

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kommunisti

    • Anonyymi

      Ei sitä silti välttämättä saa. Vai kuinka se olisikaan? :)

      • Anonyymi

        Mihin tää liittyy?


    • Anonyymi

      Kukas sule sellaista on väittänyt?
      Vai oletko kuvitellut omassa pienessä päässäsi?

      • Anonyymi

        En välitä onko mies varattu vai ei, jos olen kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välitä onko mies varattu vai ei, jos olen kiinnostunut.

        Kuulostaa huolestuttavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välitä onko mies varattu vai ei, jos olen kiinnostunut.

        Sulla ei taida olla lapsia tai perhettä?
        Sitten kun sulla on se kaikki niin ymmärrät miltä tuntuu kun tulee tuonlainen ei mua kiinnosta ihminen siihen sun asioita sotkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla lapsia tai perhettä?
        Sitten kun sulla on se kaikki niin ymmärrät miltä tuntuu kun tulee tuonlainen ei mua kiinnosta ihminen siihen sun asioita sotkemaan.

        Kyllä näissä tilanteissa perheessä on jo jotain häikkää, jos muualle tarvitsee muuttaa. Jos jossain hauskaa käy pitämässä, ei kai se keneltäkään pois ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näissä tilanteissa perheessä on jo jotain häikkää, jos muualle tarvitsee muuttaa. Jos jossain hauskaa käy pitämässä, ei kai se keneltäkään pois ole.

        Hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa huolestuttavalta

        Kuulostaa provolta, mutta omapahan jotain läpätettävää👍🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyh

        Onko sulla hauskaa täällä trollausten seassa, tuoko se positiivista virettä arkeesi tai työympäristöösi, jaksatko näin paremmin?😇 Opiskelen lähimmäisalaa, niin kiinnostaa en tosiaan kerro mitä, et siinä oon ihan despootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla hauskaa täällä trollausten seassa, tuoko se positiivista virettä arkeesi tai työympäristöösi, jaksatko näin paremmin?😇 Opiskelen lähimmäisalaa, niin kiinnostaa en tosiaan kerro mitä, et siinä oon ihan despootti.

        Miksi sä suhtaudut toiseen ihmiseen noin alentavasti ja aliarvioiden?


    • Anonyymi

      Ei mu silloin kun tutustuu yhteen on epäkohteliasta samaan aikaan pelata pelejään muiden kanssa

      • Anonyymi

        Keneen sinä voit palstalla tutustua? se on ihan sama mitä pelejä pelaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneen sinä voit palstalla tutustua? se on ihan sama mitä pelejä pelaa täällä.

        Oletpa naiivi


    • Anonyymi

      no ei, mutta kai sitä omistaudutaan ihmisille siinä missä asioillekin

    • Anonyymi

      Et sinä päätä voiko vai ei. Raamatun mukaan miehen ruumis ei kuulu hänelle itselleen vaan vaimolleen, samoin vaimon ruumis kuuluu miehelle. Kaksi toisensa poissulkevaa vastausta eivät voi yhtä aikaa olla tosia. Eli tuleekin kysyä: kumpi on oikeassa: sinä vai Raamattu? Itse en pidä sinua luotettavana tahona. En usko että olet kovin rehellinen, vaan että palvelet vain omia halujasi (kuten tuossa yhdessä kommentissa asian ilmaisitkin 01:40), eli et välitä siitä mikä on oikeasti oikein tai totta.

    • Anonyymi

      Kerro se Puttelle Venäjän tsaarille.

      • Anonyymi

        Aleksanteri toinen, venäjän keisari, puolan tsaari, suomen suuriruhtinas. Puolusti suomalaisten oikeuksia ja vapautta. Hänen aikana suomi sai oman valuutan, markan. Siirryimme myös ruotsalaisten vasemmna puoleisesta liikenteestä, oikeanpuoleiseen liikenteeseen.


    • Anonyymi

      Älä huoli en ota ketään väkisin 😂 se joka ei minua ykkösenä himoitse voi ottaa sen jota ykkösenä pitää. Sitten etsin hänet joka haluaa.

    • Anonyymi

      No ihmistä ei voi varata tai omistaa.Mutta kukaan järkevä ihminen ei ryhdy pellehti avio tai avolitossa olevan kanssa ja pilaa omaa elämää! Sama koskee suhtesen ei ryhdytä samaa kerrostaloa asuvan esim. miehen kanssa.Kumpi mutaa kun suhde loppu?Vai pystytkö suhteen jälkeen katsoa typpiä,jolla uusi nainen kainalossa.Väistämättähän heihin törmää.Sama sääntö työ Paikat. Kuin ravintola missä käy.

    • Anonyymi

      Kylläpä voi! Minä haluan olla varattu ja omistettu tärkeän miehen toimesta!

    • Anonyymi

      Näinpä! Tunteet on kyllä persee...., mutta kyl mä yritän aina torjua niitä joka tilanteessa, enkä mä kavereitten miehiä vie, ainakin vastaan laitan.

    • av yv!

      • virhe,,, en tartte


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe