Ihmisiä ei voi varata

Anonyymi-ap

Tai omistaa. ........

25

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kommunisti

• Anonyymi

Ei sitä silti välttämättä saa. Vai kuinka se olisikaan? :)

• Anonyymi

Mihin tää liittyy?

• Anonyymi

Kukas sule sellaista on väittänyt?
      Vai oletko kuvitellut omassa pienessä päässäsi?

• Anonyymi

En välitä onko mies varattu vai ei, jos olen kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa huolestuttavalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla lapsia tai perhettä?
        Sitten kun sulla on se kaikki niin ymmärrät miltä tuntuu kun tulee tuonlainen ei mua kiinnosta ihminen siihen sun asioita sotkemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla lapsia tai perhettä?
        Sitten kun sulla on se kaikki niin ymmärrät miltä tuntuu kun tulee tuonlainen ei mua kiinnosta ihminen siihen sun asioita sotkemaan.

Kyllä näissä tilanteissa perheessä on jo jotain häikkää, jos muualle tarvitsee muuttaa. Jos jossain hauskaa käy pitämässä, ei kai se keneltäkään pois ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näissä tilanteissa perheessä on jo jotain häikkää, jos muualle tarvitsee muuttaa. Jos jossain hauskaa käy pitämässä, ei kai se keneltäkään pois ole.

Hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa huolestuttavalta

Kuulostaa provolta, mutta omapahan jotain läpätettävää👍🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh

Onko sulla hauskaa täällä trollausten seassa, tuoko se positiivista virettä arkeesi tai työympäristöösi, jaksatko näin paremmin?😇 Opiskelen lähimmäisalaa, niin kiinnostaa en tosiaan kerro mitä, et siinä oon ihan despootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla hauskaa täällä trollausten seassa, tuoko se positiivista virettä arkeesi tai työympäristöösi, jaksatko näin paremmin?😇 Opiskelen lähimmäisalaa, niin kiinnostaa en tosiaan kerro mitä, et siinä oon ihan despootti.

Miksi sä suhtaudut toiseen ihmiseen noin alentavasti ja aliarvioiden?

• Anonyymi

Ei mu silloin kun tutustuu yhteen on epäkohteliasta samaan aikaan pelata pelejään muiden kanssa

• Anonyymi

Keneen sinä voit palstalla tutustua? se on ihan sama mitä pelejä pelaa täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneen sinä voit palstalla tutustua? se on ihan sama mitä pelejä pelaa täällä.

Oletpa naiivi

• Anonyymi

no ei, mutta kai sitä omistaudutaan ihmisille siinä missä asioillekin

• Anonyymi

Et sinä päätä voiko vai ei. Raamatun mukaan miehen ruumis ei kuulu hänelle itselleen vaan vaimolleen, samoin vaimon ruumis kuuluu miehelle. Kaksi toisensa poissulkevaa vastausta eivät voi yhtä aikaa olla tosia. Eli tuleekin kysyä: kumpi on oikeassa: sinä vai Raamattu? Itse en pidä sinua luotettavana tahona. En usko että olet kovin rehellinen, vaan että palvelet vain omia halujasi (kuten tuossa yhdessä kommentissa asian ilmaisitkin 01:40), eli et välitä siitä mikä on oikeasti oikein tai totta.

• Anonyymi

Kerro se Puttelle Venäjän tsaarille.

• Anonyymi

Aleksanteri toinen, venäjän keisari, puolan tsaari, suomen suuriruhtinas. Puolusti suomalaisten oikeuksia ja vapautta. Hänen aikana suomi sai oman valuutan, markan. Siirryimme myös ruotsalaisten vasemmna puoleisesta liikenteestä, oikeanpuoleiseen liikenteeseen.

• Anonyymi

Älä huoli en ota ketään väkisin 😂 se joka ei minua ykkösenä himoitse voi ottaa sen jota ykkösenä pitää. Sitten etsin hänet joka haluaa.

• Anonyymi

No ihmistä ei voi varata tai omistaa.Mutta kukaan järkevä ihminen ei ryhdy pellehti avio tai avolitossa olevan kanssa ja pilaa omaa elämää! Sama koskee suhtesen ei ryhdytä samaa kerrostaloa asuvan esim. miehen kanssa.Kumpi mutaa kun suhde loppu?Vai pystytkö suhteen jälkeen katsoa typpiä,jolla uusi nainen kainalossa.Väistämättähän heihin törmää.Sama sääntö työ Paikat. Kuin ravintola missä käy.

• Anonyymi

Kylläpä voi! Minä haluan olla varattu ja omistettu tärkeän miehen toimesta!

• Anonyymi

Näinpä! Tunteet on kyllä persee...., mutta kyl mä yritän aina torjua niitä joka tilanteessa, enkä mä kavereitten miehiä vie, ainakin vastaan laitan.

• av yv!

• virhe,,, en tartte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7166
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      495
      5303
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      148
      3266
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      41
      2324
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1242
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1188
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe