Muhammed teeskenteli Jumalallisen sanansaattajuuden?!

Anonyymi-ap

Olen tullut tulokseen, että Muhamed oli vain fiksu tavallinen heppu, joka esitteli aiempien tietäjien tietoja Allahin sanana ja tämä pohjalta pystytti kultin, mikä paremmin selittäisi sataniset säkeetkin ja varovaisen jaarittelun.
"Väitteet yli luonnollisesta vaativat yliluonnollisia todisteita" -Christopher Hitchens
T:anonyymi agnostikko

37

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TÄMÄ PYRKII KAIKEN LUONOLISEN JA HYVYYDEN VÄÄRITYMIN KITKEMÄÄN MAILMASTA JA KIVEÄ KUMARTAMALLA KUNNIALLISESTI.

    • Anonyymi

      - Obama: Olen valmis kertomaan, että olen muslimi, otsikoi puolestaan Sabq.org-verkkosivusto.

      Obaman vastustajat ovat levittäneet Yhdysvalloissa sitkeästi valhetta, että tämä olisi salaa muslimi. Presidentti on joutunut toistuvasti vakuuttamaan olevansa harras kristitty.

    • Anonyymi

      ”Pidän outona väitettä, etteivät maahanmuuttajat sopeudu. Sopeutuvat todella hyvin! Esimerkiksi kaikki tuntemani miespuoliset muslimit, jotka asuvat Suomessa, käyttävät alkoholia. Olin asiasta hämilläni: ’Eikö teidän uskontonne kiellä tuon?’ Jokainen vastasi samalla lailla: ’Ei ole niin ­tarkkaa’.”

      ????

      • Anonyymi

        Viinan kiskonta ei ole sopeutumista. Maan tapojen, uskonnon ja kielen omaksuminen ovat.


    • Anonyymi

      Shalom!

      Muhammed (saas) ei ollut pelkästään lähettiläs, vaan paljon muutakin.

      Toinen PUOLUSTAJA, Totuuden Henki, Hän.

      Islam on enkelin ennalta Ismaelille lupaama Suuri kansakunta. Ei pelkästään uskonto.
      Kuka perusti tuon suuren kansakunnan siinä sivussa sitä en tiedä.

      Islam liittyy läheisesti kristinuskoon, koska Muhammed (saas) oli toinen puolustaja.
      Islam on kuitenkin kristinuskoa jalompi uskonto.
      Juutalaisuus on kristinuskon kannalta ongelma, koska heidän Jubilees kirja kuvaa ennalta kristinuskoa suureksi pahennukseksi, condemnation. Suuri saastutus.

      Juutalaisuuden kanssa kristinuskon pitäisi päästä johonkin sopuun. Siihen on ennalta joitakin suunnitelmia tehty esim. Jubilees kirjassa, mutta edellyttää Jumalan tuloa maan päälle, joka on mahdollinen vasta 2300 vuoden kuluttua.

    • Anonyymi

      Paranteli vanhoille pohjille kehittelemäänsä uskontoa omiin valta ja valloitustarpeisiinsa. Eräänlainen aikansa hitler stalin ja putin. Kieltämällä tiedon ja kehityksen uskonto pysyi pystyssä ja säilyi taikauskoisena näihin päiviin. Uskottelemalla erinomaisuuttaan, sekä käyttämällä väkivaltaa saa aivopestyt ihmiset pysymään siinä vaikka pakolla. Ja olihan silloinkin jo vauhtiaineita mielikuvitukseen. Onneton ja onnettomuutta luova plagiaatti. Kristityt ajattelisi, että valheen isän, saatanan luomus pelastuksen mitätöimiseksi.

    • Anonyymi

      ONKOS MUSLIMILLA KYKYÄ TÄHÄN VASTATA ?

      Viisaat sanovat ettei maailma ole hyvä eikä paha. Maailmassa kaikki on järjestyksessä. Ainoa paikka missä on epäjärjestystä on meidän tajuntamme.

      Se kun alkaa järjestymään niin maailmakin muuttuu paratiisilliseksi, ihanaksi paikaksi elää, ja saamme tehdä työtä tässä eedenin puutarhassamme, niin sisäisessä kuin ulkoisessakin.

      Toiset saavat vielä tapella ja sotia oppiakseen olemaan ihmisiksi.

      Sisäinen minuutemme meissä on kuin kirjailija, joka elämä elämältä kirjoittaa upeaa rakkaus jatkokertomusta, jossa yksi elämä on kuin yksi päivä sankarimme elämästä ja seikkailusta.

      Vain kirjailija itse tuntee juonen, sankari (persoonallisuus) on siitä vielä melko tietämätön.

      Hänessä on vain merkillinen kaipuu joka hänen unelmissaan pukeutuu ihanan valkoisen prinsessan (prinssin) muotoon.

      Elämä on satua ja siksi ajatukset ja unelmat lopulta toteutuvat. Prinssimme löytää kerran unelmiensa prinsessan, Pohjanneitonsa ja saa puoli valtakuntaa eli sen puuttuvan toisenkin puolen, jolloin hänestä tulee persoonallisuutena kokonainen.

      Paha on syösty ymmärryksellä omaan mahdottomuuteensa, kuin myös alempi persoonallinen hyvä, joka osoittautui vain pahan takapuoleksi eli unelmaksi prinsessasta, porkkanaksi joka sai prinssin ponnistelemaan eteenpäin läpi "piikkipensaide" ja lopuksi löytämään ja yhtymään oikeaan prinsessaan, tähän rakkauden ja totuuden valtakunnassa elävään tosihyvään suureen rakastettuun.

      Vietettävät häät ovat sitten sen mukaiset:

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        MiKSI KAINILAISUUS SAA ELÄÄ MAAN PIIRISSÄ, SIKSI kOSKA KEHITTYVÄ IHMINEN
        - pesee Sen itseStään pois

        13Kain sanoi Herralle: »Syntini rangaistus on minulle liian raskas kantaa.
        14Kun sinä nyt karkotat minut tältä seudulta, minä joudun pois kasvojesi edestä. Minun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maailmalla, ja silloin kuka hyvänsä, joka minut kohtaa, voi tappaa minut.» 15Mutta Herra sanoi hänelle: »Ei, vaan kostettakoon seitsenkertaisesti sille, joka tappaa Kainin.» Ja Herra pani Kainiin merkin, ettei kukaan, joka hänet kohtaa, tappaisi häntä. 16Niin Kain lähti pois Herran kasvojen edestä ja asettui asumaan Nodin maahan Eedenin itäpuolelle.


    • Anonyymi

      Teille pilkkaajille Allah on valmistanut hurjan rangaistuksen. Teidän sydämmenne ovat paatuneet ja kieltäydytte huomaamasta hänen kutsuaan jonka tunnette sisimmässänne. Voitte vielä nöyrtyä hänen edessään kun hyväksytte hänen tahtonsa ja tunnustatte Muhammedin (SAWS) hänen lähettiläkseen. Allah on armollisin ja anteeksiantavin. Älkää palvoko epäjumalia vaan yhtä ja oikeaa ja antakaa hänelle kuuluva kunnia, sillä ette ole edes pölyhiukkasia hänen edessään.

      • Anonyymi

        Kaikkein typerintä mitä meinaat...


      • Anonyymi

        Pystytkös itses elättämään itse ?


    • Anonyymi

      Shalom!

      Kyllä kai maallisessa mielessä voidaan raamatun hahmot kaikki mieltää erittäin fiksuiksi ihmisiksi tai enkelolennoiksi. Kuitenkin se että he toteen laittaa ennalta ilmoitetun sanan täydelleen tekee heistä Jumalan tahdon ja sanan palvelijoita.

      Esim. Jes.45 kertoo Kyyroksen saamista tehtävistä ja siunauksista. Kaikki kilvet, lukot, salvat aukee hänen edessään ja hän saa kätketyt aarteet omakseen.

      Siran mukaan myös Profeetta Muhammedilla (saas) oli sama siunaus myötä kuin jo Kyyroksella. Hänen edessään salvat murtui ja aarteet joutu hänen haltuunsa.

      Ei ole pakko Jumalaksi korottaa lähettiläitä, mutta tulee muistaa että kristityt lopulta korotti keisarin Jumalaksi ja osaksi jopa pyhää Kolminaisuutta. Ei kai profeettaa voi tuollaisen teon jälkeen kohdella myöskään tavallisena ihmisenä?

      Jos hallitsijoita pidetään jumalina niin lähettilään kuuluu olla jokaisen hallitsijan suojeluksessa ja osana ainakin neuvonantajia. Jos joku hallitsija ei tunnusta profeettaa on hänen oma jumaluutensakin jossain määrin arveluttavaa.



      Shalom!

      • Anonyymi

        Eläs nyt aivan turhaa meinaa, kumartelut ei mitään auta eikä tihkuvat silmät.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole muuta elämän ylläpitäjää , kuin KAIKKEUS

      HÄN ON LUONUT IHMISENKIN YHTEYTEENSÄ YKSILÖINÄ

      MUITA USKOJA ON AIVAN TURHA HUUTAA JA KIERTÄÄ TYPERYYTTÄÄN

      ELÄMÄN YLLÄPITO ON YKSIN HÄNELLÄ KAIKEUDELLA YKSILÖIN

      HÄNEEN LUOTAEN ELÄMÄN HUOMAKIN LÖYTYY TUKEVUUTENA

      • Anonyymi

        KAIKEUS ON JAKSOTTANUT IKUISEN TAIPALEEMME OMILLA MITOILLAAN

        TAJUATTE VARMAAN MIKSI NÄIN TEKEE, PAHUUS PYYHITÄÄN MEISTÄ POIS UNHOTETAAN JA TARJOTAAN UUTTA UNELMAA VANHAKSI KÄYNEEN TILALLE

        NÄIN PALLO PYÖRII ELÄMÄLLE TULISYDÄMMIN TOIVOA TÄYNNÄ


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      RAAMATTU AJASSAMME
      https://raamattuajassamme.fi/jumalan-olemus-ja-ominaisuudet/

      Ääretön suhteessa paikkaan
      – Mikään luotu ei rajoita Jumalan olemassaolon ”tilaa” / Job 11:7-9

      Kaikkialla läsnäoleva
      – Jumala voi olla läsnä kaikkialla luomakunnassaan; silti hän on erillinen luodusta, vaikka hän on läsnä sen keskellä / Ps 139:7-12

      • Anonyymi

        SIIS MIKSI TOTUUS EI KELPAA ISLAMILLE - MUUTAKUIN HAUHAILUT JA OMAVALTAISUUDET OHITSE KAIKKEUDEN.


      • Anonyymi

        On siis monia syitä, miksi saamme olla varmoja ja turvassa:

        Jumala on kaiken Luoja ja olemassaolomme syy
        Jumalan Sana vakuuttaa meille Jumalan rakkaudesta ja armosta
        Kristus on kärsinyt puolestamme ja sovittanut meidät
        Jumala itse oman läsnäolonsa kautta synnyttää meissä uskon
        miljoonat ihmiset ovat kokeneet ja jakaneet saman todellisuuden


    • Anonyymi

      >>> Filmi: Muslimimiehet merkkaavat reviiriä Hollannissa <<<

      HAE TUOLLA YLLÄOLEVALLA :

      Suurissa muslimimaahanmuuttajakaupungeissa muslimimiehillä on tapana säännöllisesti ”merkata reviiriä”. Tämä on yleistä Malmössä, Kööpenhaminassa ja viikoittaista mm. Hollannissa, josta yllä oleva filmi tulee.
      Reviirin merkkaus on puhtaasti reviirin merkkausta. Siinä muslimimiehet kerääntyvät yhteen rääkymään allahu akbaria, uhittelemaan poliisille ja kantalaisille.

      Filmi on Hollannista muutama päivä sitten. Lähinnä Lähi-idän kehitysmaista tulleet miehet päättivät nyt vain näyttää kaapin paikkaa ja hollantilaisia poliiseja vietiin vähän kuin nöössipoikaa.

      Keski-Euroopassa tällaiset reviirin merkkaukset ovat todella yleisiä. Mielenilmaisu ei tarvitse mitään sen kummempaa kimmoketta. Monesti tällaisia rääkyjäisiä tapahtuu perjantaisin perjantairukouksen jälkeen kun voimaantuneet muslimimiehet lähtevät moskeijasta. Käytännössähän Hollannissa tapahtuu joka perjantai vastaava tilanne, ei aina joka kaupungissa, mutta joka perjantai jossain päin.

      • Anonyymi

        NÄMÄ OVAT NIITÄ ELÄMÄN HYLKÄÄMIÄ JA IKUISESTI:
        - NÄITTEN SANA EI MUUTU LEIVÄKSI KOSKAAN.


      • Anonyymi

        ALLAHU-APPI PORUKOITA


    • Anonyymi

      Kivenkiertäjät kaiken aikovat tallata alleen perustelematta luulojaan

      • Anonyymi

        Tuo kivi asia on Jesaja 42 teemana myös.
        Jeesus on Jumalan palvelija ja Muhammed (saas) rakastettu. Jeesus ensin kieltäytyy murskaamasta kiviä mutta saa lopulta uuden veisuun ja sen mukaan murskataan kalliot kivimurskaksi. Niistä tehdään kivimurskataloja ja muita epäjumalia.
        Jumala ei estä sitä, mutta pitää epäpyhänä ja epäjumalia täynnä olevana.

        Rakastettu Muhammed (saas) ei suitsuavaa lampunsydäntä sammuta ja tuo oikeuden ja liiton eli allegiancen kaikille kansoille ja jopa saarille.
        Häntä Jumala ei pidä epäpyhänä vaan jalona. Hän on Jumalan suosikki.

        Jesaja 42 pitää lukea monista käännöksistä. Itse käytin Jehovan todistajien uusinta Uuden Maailman käännöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kivi asia on Jesaja 42 teemana myös.
        Jeesus on Jumalan palvelija ja Muhammed (saas) rakastettu. Jeesus ensin kieltäytyy murskaamasta kiviä mutta saa lopulta uuden veisuun ja sen mukaan murskataan kalliot kivimurskaksi. Niistä tehdään kivimurskataloja ja muita epäjumalia.
        Jumala ei estä sitä, mutta pitää epäpyhänä ja epäjumalia täynnä olevana.

        Rakastettu Muhammed (saas) ei suitsuavaa lampunsydäntä sammuta ja tuo oikeuden ja liiton eli allegiancen kaikille kansoille ja jopa saarille.
        Häntä Jumala ei pidä epäpyhänä vaan jalona. Hän on Jumalan suosikki.

        Jesaja 42 pitää lukea monista käännöksistä. Itse käytin Jehovan todistajien uusinta Uuden Maailman käännöstä.

        Tämä on laupeudn mailma, ei kuten islam hävityksen, pieni näyte...
        ---------
        Jeesus sanoo olevansa lammastarhan ovi 1-10 ja hyvä paimen 11-18; tämän tähden syntyy erimielisyyttä juutalaisten kesken 19-21; hän todistaa olevansa Jumalan Poika, josta syystä juutalaiset yrittävät kivittää hänet 22-39; menee Jordanin tuolle puolelle, ja siellä monet uskovat häneen 40-42.
        101"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri. 2Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen. 3Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos. 4Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä. 5Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä." 6
        Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti. 7Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi. 8
        Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet. 9
        Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. 10
        Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.


    • Anonyymi

      Elämä annetaan ja samaten SIUNAUS ANNETAAN

      ISLAMISSA NÄMÄ OTETAAN ja senhännyt heti kättelyssä hoksaa, mikä tyhjyys on islam kainilaisuus...

      IKUINEN HUUTO JA MEKASTUS ON ISLAMIA VESIKALJAMASILMIN

    • Anonyymi

      Siis katsoin juuri väittelyä, jossa muslimi "oppinut" ihmetteli, että miten joku Muhammed on voinut tietää muurahaisten kommunikoivan äänellä. 27:18
      1. Itse tarina muistuttaa enemmän eläintarinaa joita kerrottu ennenkin.
      2. Muurahaiset eivät tiettävästi kommunikoi kyseisellä tarkkuudella.
      3. Lopputulokseen on voinut tulla melkeimpä kuka tahansa, joka on viitsinyt olla.kuulolla. Monien lajien sirpityksen voi kuulla korvat höröllä. Enemmän sivulla 256:

      https://books.google.fi/books?hl=en&lr=&id=R-7TaridBX0C&oi=fnd&pg=PA1&ots=sM2Ok9zS5f&sig=rZbHDdr92MkC6QY35CyPjV5RJjc&redir_esc=y#v=onepage&q=sound&f=false

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi ilmestyessään 2003 että Muhammedin (saas) elämänkerta eli Sira on kaikkien elämänkertojen elämänkerta.

      Ja ehkä Profeetta (saas) on omalla tavallaan Ihmisen Poika.

      Olen lukenut Siran läpi viisi kertaa. Siinä on paljon sotakuvausta ja riitojen kuvausta.
      Se on erilainen kuin muut elämänkerrat. Koska profeetta on ikään kuin taka-alalla sinfoniaorkesterin kapellimestari. Hänen kannattajansa esitetään jaloina ja melkein suurempina kuin profeetta.

      Minua kiusaa muissa elämänkerroissa Se että päähenkilöä ihaillaan, mutta muiden henkilöiden mokat ja huonous vain nostetaan esille.
      Niissä paljastetaan muiden syntejä.

      Sira on lähes parempi kuin raamatun totuudelliset kuvaukset Juudan ja Israelin kuninkaista koska profeetan (saas) ...

    • Anonyymi

      Joka itsensä menettää, HÄN ELÄMÄN VOITTAA.

      NÄMÄ eivät oLe MAALLISIA MITToJa VAAn TaIVAan

      Siinä ei tuumailla mikä olis paree, sillä tuo päätelmä kattaa kaiken.

      • Anonyymi

        Kaikkeudella on elämä käsissään ja hän luo kokoajan elämäämme antaen mielemme tunteet
        ja mikään eikä kukaan voi HÄNEN SUUNITELMIIN VAIKUTTAA ainakaan näytelemällä
        eikä valestyamalla

        Silloin kun islami on valestettu loppuun se loppuu automaattisesti, koska mitään tämän veiveistä ei toteudu eikä luo ikuisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeudella on elämä käsissään ja hän luo kokoajan elämäämme antaen mielemme tunteet
        ja mikään eikä kukaan voi HÄNEN SUUNITELMIIN VAIKUTTAA ainakaan näytelemällä
        eikä valestyamalla

        Silloin kun islami on valestettu loppuun se loppuu automaattisesti, koska mitään tämän veiveistä ei toteudu eikä luo ikuisuutta.

        Osittain totta. Luin Bhagavatamia, jossa kerrotaan että on ääretön määrä Ilmestyksiä ja Ilmestyskirjoja, mutta niiden antamat ihanteet eivät voi toteen käydä Kali yugan aikana, koska monet tahtoo pitää perhesuhteista kiinni eikä anna perheen hajaantua.

        Mahdi tuo 1000 ilmestystä, mutta ne jäävät pelkiksi unelmiksi. Vain inkarnaatio tuhansine apulaisineen voi saada aikaan muutoksia.
        Mahdilla on apuna 3000 enkeliä ja 300 muslimia jos Jumala niin suo? Vai onko Mahdikin kokonaisuudessaan vain ILMESTYS, JOKA EI VOI TOTEEN KÄYDÄ?

        JÄÄ NÄHTÄVÄKSI. VUOSI 2023 ON NÄYTTÄVÄ TODEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain totta. Luin Bhagavatamia, jossa kerrotaan että on ääretön määrä Ilmestyksiä ja Ilmestyskirjoja, mutta niiden antamat ihanteet eivät voi toteen käydä Kali yugan aikana, koska monet tahtoo pitää perhesuhteista kiinni eikä anna perheen hajaantua.

        Mahdi tuo 1000 ilmestystä, mutta ne jäävät pelkiksi unelmiksi. Vain inkarnaatio tuhansine apulaisineen voi saada aikaan muutoksia.
        Mahdilla on apuna 3000 enkeliä ja 300 muslimia jos Jumala niin suo? Vai onko Mahdikin kokonaisuudessaan vain ILMESTYS, JOKA EI VOI TOTEEN KÄYDÄ?

        JÄÄ NÄHTÄVÄKSI. VUOSI 2023 ON NÄYTTÄVÄ TODEN.

        Kyllä tämä kaikki käypi pian savuna ilmaan.


    • Anonyymi

      Se on hyvin kuvattu mitä MOOSESKAAN ei yltänyt näkemään, kuin kaukaa vuorilta sitä katsomaan .

      Islamin metakoilla ja melskeellä ei edes leikikentille ole mitään annettavaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe