En mä niin paljoa puris 😉
Mikset sä mies uskalla lähestyä?
37
806
Vastaukset
- Anonyymi
Do you stab?
- Anonyymi
Paha ihminen oot Pena😭
- Anonyymi
Somat sirot hampaanjäljet 😵
- Anonyymi
Hän ei ole antanut mitään merkkejä joista voisin tulkita, että saisi lähestyä.
- Anonyymi
Kielto tuli sieltä...
- Anonyymi
Lisäys ja hyvä niin...
- Anonyymi
Olen naisen puremille allerginen. Iho punoittaa ja saan hengen ahdistusta. Jotkut tapaukset voi aiheuttaa jopa refkeksin omaisen oksennus kohtauksen. Huonot kokemukset synnyttää pelkotiloja.
- Anonyymi
Ajatuksia on mahdoton lukea.
- Anonyymi
Kerään rohkeutta nainen.
- Anonyymi
En mä lähesty ketään muutakaan, jos hän ei ole antanut pienintäkään merkkiä siitä, että saisi lähestyä.
- Anonyymi
Usein en edes tajua sellaisessa tilanteessa miettiä että nainen näyttää eleillään vihreää valoa. Aivot menevät täysin lukkoon siinä samalla ja siksi lähestyminen jää sille kuolaavan zombien tuijotuskatsetasolle. Se toisen kyttääminenkin ahdistaa niin on pakko katsoa lähinnä muualle. Pitäisi käydä varmaan jossain psykoterapiassa ahdistuksen lievittämiseksi, jotta uskaltaisin olla oma itseni muiden seurassa.
- Anonyymi
Vaikutat typerältä, ei eleillä voi näyttää vihreää valoa, miksi sellaista edes yrittää, kun ihmisellä on kyky viestiä puhumalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat typerältä, ei eleillä voi näyttää vihreää valoa, miksi sellaista edes yrittää, kun ihmisellä on kyky viestiä puhumalla?
Et ansaitse kuulla minulta edes asiallista vastausta, sillä vaikutat sen verran ei-rakentavalta (ja typerältä 😉).
- Anonyymi
Kyllä mä uskaltaisin jos saisin sulta suoraa viestiä. ( N)
- Anonyymi
Sehän ois rohkea teko sitten
Oletko jossain lähestyttävissä?
- Anonyymi
Ehkä se ei ole uskalluksesta kiinni. Ehkä hän käy sisäistä kamppailua onko sopivaa ja oikein. Halu lähestyä ja tutustua on kova, mutta on kuitenkin epävarma toisen ajatuksista ja tunteista.
Hänelle miehelle: oot ainut joka saa pääni pyörälle, polvet veteläksi, suuni sanattomaksi. Ja silti odotan. Odotan ja toivon sitä hetkeä jona lähestyt. Sillä sun se on tehtävä. En minäkään pure, ihan heti ainakaan.- Anonyymi
Minä yritin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä yritin...
Voih…. Yrittäisitkö uudestaan 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih…. Yrittäisitkö uudestaan 😇
Kerro jotain mistä tunnistan sun. Kerro vaikka mitä ehdotin viestissä sulle minkä lähetin niin sitten tiedän ja voin yrittää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain mistä tunnistan sun. Kerro vaikka mitä ehdotin viestissä sulle minkä lähetin niin sitten tiedän ja voin yrittää...
Ei oltaisi palstalla, jos olisit viestin laittanut. Tai mä en ainakaan olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oltaisi palstalla, jos olisit viestin laittanut. Tai mä en ainakaan olisi.
Eli et oo oikea koska olen laittanut viestin suoraan.
- Anonyymi
Sulle sopii hame kuin hame mies..
- Anonyymi
Ai semmonen skottilainen kiltti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai semmonen skottilainen kiltti?
Joo eikä alla mitään pöksyjä... 😜
- Anonyymi
On se kyllä oikea talenttien talentti
- Anonyymi
Minkäslaisen miehen pitäis lähestyä aloittajaa? Laitappa tuntomerkkejä ja missä näette esim.
- Anonyymi
Homomiehen tietysti, kun aapeekin on mies 💁♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homomiehen tietysti, kun aapeekin on mies 💁♀️
Ap on mies tietenki, muihin preferensseihin en ota kantaa
- Anonyymi
Miksi et itse tee asialle mitään, jos kerran olet kiinnostunut? Saattaa siksi käydä niin, ettei koskaan tapahdu mitään edistystä.
- Anonyymi
Ei vain ole koskaan ollut sopivaa tilaisuutta ja olen liian rikki, en pysty. Olen ymmärtänyt ettei hän koskaan uskaltaisi lähestyä minua, koska olen iso, hiljainen ja siksi pelottava mies. Ei se olisi edes turvallista hänelle, meissä miehissä on pahantahtoisiakin. Jään ikävöimään itsekseni. Hän voi unohtaa jos on jotain unohdettavaa, tuskin on.
- Anonyymi
Miksi maalaat täällä toisesta ihmisestä tuollaista kuvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maalaat täällä toisesta ihmisestä tuollaista kuvaa?
Sinä maalaat minusta kuvaa että maalaan. Itsestäni puhun.
- Anonyymi
En lähesty ketään enää ikinä. Maailmassa on liikaa ahdistelijoita, enkä halua olla yksi lisää.
- Anonyymi
Harmi ettei oikeat ahdistelijat mieti noin.
- Anonyymi
Puret kuitennii persuksista. Sitten pittää laittaa taas bebanttiinia.
"Mikset sä mies uskalla lähestyä?"
Tämä ei ole tarkoitettu pilaksi, vaan ihan oikeaksi toimintaohjeeksi. Tee sinä, nainen, aloite, ja tee se niin rohkeasti ja SELVÄSTI, ettei mies voi tulkita sitä toisin.
Kutsu mies kotiisi kahville. Ota hänet ystävällisesti vastaan nätissä puserossa ja kauneimpasi paljaana ja sheivattuna. Jos hän ei kuitenkaan sula sinulle, ei mitään vahingollista ole tapahtunut. On aika katsella muualle. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25310896
- 1286932
- 955603
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334908- 414171
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303719- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru212871- 582660