Demarit ja vassarit, joiden pitäs olla meidän köyhien puolustajia, ovat nyt täysin menettäneet periskoopistasn meidät vähätuloiset eläkeläiset, työttömät, yksinhuoltajat jne. Ok, suurin osa meistä pientuloisista asuu asunnoissa, joissa ei tarvitse maksaa lämmityskustannuksia. Mutta, jos tienaat yksin asuvana korkeintaan jotain 1300€ käteen (tukien kanssa tai ilman), niin helvetti soikoon, jo ,käyttöenergian hinta 30-50 c/ kWh vetää suupielet vahvasti alaspäin! Kulutat ehkä 150kwh/kk, sähkö maksaa 50c/kwh, se tekee 75€/kk. Entisessä sopimuksessa maksoit 5c/kWh eli 7,5€/kk! Kun eurot on tiukassa, niin 67€ lisämaksua tekee, että joudut miettimään, missä tingit, etteivät esim. luottotiedot mene: yleensä ruuasta, se on ainoa mistä enää voit tinkiä! Hermot on jo rahattomuuden takia niin kireällä, että sen kossu- tai viinipullon tarvitset silloin tällöin, kun stressi käy sietämättömäksi! Sanna Marin, etkö ymmärrä, että sähkön nousun kustannusten korvaaminen olisi pitänyt alkaa pienituloisista (poislukien sosiaalituilla jo kokonaan elävät)!!! Pientuloisten ostovoiman prosentuaalisesti suuri laskeminen johtaa kurjuuteen: Masennukseen, päihteiden lisääntyvään käyttöön ja jopa itsemurhiin kohonneiden kokonaiskustannusten vuoksi! Ja meitä on paljon, se tulee vaikuttamaan koko yhteiskuntaan, ja nopeasti!
Siis tämäkö apua nouseviin hurjiin sähkön ym. hintoihin pienituloisille??? NOT
Anonyymi-ap
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
kassa on jakanut rahat, karvalompakko on tyhjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016