Koivistonkylä

Anonyymi-ap

Haluaisin tietää minkälainen paikka Kouvistonkylä on asua? Onko rauallista? Ainakin ohi ajaessa näytti todella viehättäväktä, siistejä omakotitaloja ja kauniita pihpja istutuksineen.
Uusia maalämmöllä lämpiäviä kerrostaloja tulossa alueelle lisää. Juuri heidän mielipide kiinnostaa jotka jo noissa Arktan rakentamissa taloissa asuvat.

18

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koiviston manulta nimen saanut , kyllä se siitä .

• Anonyymi

Päihdekuntoutusyksikkö koivistonkylään tarvis perustaa.

• Anonyymi

Jahas..miksi juuri sinne, eikö Tampereen keskusta olisi oiva paikka, keskeinen sijainti?

• Anonyymi

Koikkarin alle on rakennettu paskavatkaamo, talot uppoaa vähitellen sinne.

• Anonyymi

Siis mitä? Mikä on paskavatkaamo? Sulkavuoren vatkaamo? Apua, kertokaa ihmeessä.

Ei kyllä missään kuulunut tai näkynyt mitään , pelkkää linnunlaulua, irtokisuja omakotitaloista, vihreää ja punaista, ihanaa ruskaa ja hiljaisuutta. Siis sunnuntaina. Ystävällisiä ihmisiä.
        Ihastuin paikkaan heti. Nyt pitäisi ostaa pikku kaksio sieltä Ilokkaanrinteestä…aika tiiviisti talot tulee, vieri viereen..metsää ympärillä joka suuntaan ja viihtyisiä piha- alueita.
        Tiesi tulleensa omakotialueelle kun poltettu puu tuoksui.
        Mutta, se oli kodikasta..kuvittelin jo takan valkeat siellä jossain sisätiloissa..veti hieman runolliseksi koko alue.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä? Mikä on paskavatkaamo? Sulkavuoren vatkaamo? Apua, kertokaa ihmeessä.

Ei kyllä missään kuulunut tai näkynyt mitään , pelkkää linnunlaulua, irtokisuja omakotitaloista, vihreää ja punaista, ihanaa ruskaa ja hiljaisuutta. Siis sunnuntaina. Ystävällisiä ihmisiä.
        Ihastuin paikkaan heti. Nyt pitäisi ostaa pikku kaksio sieltä Ilokkaanrinteestä…aika tiiviisti talot tulee, vieri viereen..metsää ympärillä joka suuntaan ja viihtyisiä piha- alueita.
        Tiesi tulleensa omakotialueelle kun poltettu puu tuoksui.
        Mutta, se oli kodikasta..kuvittelin jo takan valkeat siellä jossain sisätiloissa..veti hieman runolliseksi koko alue.🤭

Ei se vatkaamo kuulu, koska se on maan alla, haisua voi pölähtää joskus. Ainoastaan silloin kuuluu palosireeniä muistuttava ujellus, kun varoventtiili päästää metaanikaasuja ulos, tai maan alla tapahtuu kaasuräjähdys, sen tunnistaa siitä, kun talot huojuu.

• Anonyymi

Aika vaisua oli kommentointi, miksi?

• Anonyymi

Hyvä paikka asua.
      Koko ikäni asunut veisun päässä koivistonkylää ahlmannin vieressä.

• Anonyymi

Sitähän minäkin, todella ohi ajaessa äärettömän kaunista seutua. Palveluita on vain niin vähän tai ne ovat kaukana. Prisma taitaa olla ja apteekki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän minäkin, todella ohi ajaessa äärettömän kaunista seutua. Palveluita on vain niin vähän tai ne ovat kaukana. Prisma taitaa olla ja apteekki?

Kumpi on asuinalueena parempi Koikkari vai Härmälänranta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muuta? Ruokaravintoloita? Kirjastoa ei varmaan ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muuta? Ruokaravintoloita? Kirjastoa ei varmaan ainakaan.

Primassa on apteekki ja citymarketissa.
        Kirjasto on koivistonkylän koulun/nuorisotalon vieressä, omatoimikirjasto eli auki 7-21 (pe ja la 7-18) kirjastokortilla sisään ja arkisin on työntekijä paikalla osan ajasta.
        Ruokaravintoloita ei ole, yksi baari.
        Bussit menee 20 minuutin - 30 välein.
        Ainoa huono puoli että jos ei asu siinä lempääläntien puolella koikkaria niin bussien tuli lakkaa 22.30.
        Mutta nekalasta voi kävellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi on asuinalueena parempi Koikkari vai Härmälänranta?

Tähän ei ole vielä kukaan ottanut kantaa? Jos kysyy koivistonkyläläisiltä, niin mikä on vastaus, kummassako mielummin asuisitte?
        Koivistonkylän plussia ovat idyllisyys, luonnonläheisyys..
        Entä onko rauhallista vai pikku motoristitko siellä pitää meteliä?
        Härmälänrannan etu lienee vesistö, mutta ei se vielä kerro alueen viihtyisyydestä mitään, päinvastoin, voi olla tosi rauhatonta jengin pörrätessä uimarannalla mesoamassa.
        Palvelujen suhteen Härmälänrannassa lienee Alepa aika keskeisellä paikalla, muut palvelut matkan päässä.
        Koivustonkylässä on ilm.bussilla mentävä jos ei ole omaa autoa.
        Eli, onko oma auto välttämättömyys Koivistonkylässä , Härmälänrannassa bussit kulkee tosi tiheään ja bussipysäkki on kohtuullisen lähellä.
        Kun ongelmana itsellä on tämä , en tiedä kumasta paikasta lähden hakemaan uutta kotia.

• Anonyymi

Entäs se Sulkavuoren uusi vatkaamo, eikö se ole liian lähellä?

• Anonyymi

Ei tälle puolella Koivistonkylää missä minä asun.
        Ne räjäytysäänet tärisyttää taloo vähän mut siihen tottui.

• Anonyymi

Koivistonkylä on hyvä paikka. Siinä on lähellä turvallisia paikkoja muitakin, Hatanpää ja Rantaperikiö. Sillei, jos minulta kysyttäisiin niin vastaisin että koivistonkylä on hyvä.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Hatanpää onkin aika lähellä ja onhan tuolla Koivistonkylässä luontoa ympärillä, reippaan kävelymatkan päässä uimarantakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe