Kun et uskalla tulla silloin kuin olen siellä. Älä pelkää en lähesty sinua. Kerro minulle jos on joku ongelma älä huutele muille. Tämän saatan kysyä irl. Mun puolestani voit käydä koska haluat, mutta älä aiheuta mulle harmia, kiitos. Särjit mut jo kerran täysin..
Mikä minussa "pelottaa" ?
7
584
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkähän, jotta jos vaikka tanssatahan, niin jos laittaasit hattavein soimahan. .😁
- Anonyymi
Mitä sä haluat?! Haluatko että putoan taas tyhjän päälle? Että mä tapan itseni? Vaan siksi että mä rakastin sua enkä voi unohtaa sua, se pelkästään hajottaa mut onko sun pakko lisätä tuskaani? Kyynelissä ap
- Anonyymi
possu kirjoitti:
nii. se nainen on täysi kotka.
Sori, minä olen nainen Ap
- Anonyymi
possu kirjoitti:
vaihdatko usein tyyliä millä kirjoitat?
Kirjoitan tunteeni suoraan ulos, ehkä eri tunnetilat muuttavat tyylliäkin. Ap
- Anonyymi
Mä en ole varmaan vuoteen yrittänyt puhua sulle mitään henkkoht varmaan pidempi aikakin. Muisteleppa viimeisimmät sanani ovat liittyneet työhöni, en todella yritä puhua tai lähestyä sua, olet tehnyt selväksi. Toivon, että moikataan kun kohdataan. Kysyn kyllä vielä mikä ongelma, haluan että vastaat mikä ärsyttää, etkä kuittailee muille. Sitten ei enää häiritä toisiamme, tai siis kohdataan toisemme kuin kuka vaan mutta moikataan. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815