Mites se Ocean baarin nosto sujuu? Ja kukas maksaa sen nostokulut? Kotkalaiset veronmaksajat tietysti, kuten oli jo alusta lähtien selvää...Ei otettu edellisstä uponneesta paatista oppia...! Hesasta sai potkut , mutta sentään otettiin Kotkaan..
Baarilaiva Ocean bar
12
545
Vastaukset
- Anonyymi
Odotellaas ny ensin, että tulee talvi ja jäät.
- Anonyymi
Saadaanko asiassa mitään päätöstä ennen ensi kesää demarivirkamiesten toimesta.
- Anonyymi
Uponnut baarilautta jäi kaupungin vaivoiksi Kotkassa – syyttäjä vaatii kahdelle miehelle ehdotonta vankeutta
https://yle.fi/a/74-20038079 - Anonyymi
Entinen vakkaripaikka, jossa nollasin itseni aina pitkän työviikon jälkeen. Olut oli hyvää ja tuntuvassa nosteessa tuli oltua. Harmi että kävi näin, so sad sadface.jpg
- Anonyymi
Hiljaista on taas asian tiimoilta. Mutta ei se mitää kyllä Kotka maksaa viulut, kuten aina ennenkin..
- Anonyymi
Miksei veronmaksajille tiedoteta asiasta? Kuka maksaa viulut???
Maksaako kaupunki vaan hiljaa koko lystin? - Anonyymi
Onko mitään uutta Ocean baarista? Paljonko tuli maksamaan veronmaksajille tämäkin keissi?
- Anonyymi
Miksi salataan asia veronmaksajilta? Maksoiko kaupunki kiltisti? Opitaanko tästä taas edes mitään? Kalliiksi käy!!!
- Anonyymi
Kaupunki maksoi oceanin ja sen toisenkin veneen nostot. Mitä sitä täällä itkemään enää.
- Anonyymi
Miten Ocean baari asia sujuu? Joko kaupunki on kiltisti maksanut kaiken ja aikooko salata hinnan!
- Anonyymi
Njoo, mutta ollaan realisteja: eihän sitä lauttaa voinut noin keskeiselle ja vesiliikennöidylle paikalle voinut jättää hajoamaan. Pakkohan se oli jo käytännön syistä korjata pois.
- Anonyymi
Koko summa pystytään ulosmittaamaan näiltä ns. yrittäjiltä. Eivät tajunneet että meriliikenneasioissa onkin vähän toinen meno kuin maakoijauksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031826
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881606Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse331208Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591098Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2651011Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72937En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.57844Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l40812Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58809Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua61732