Nainen ja kumihanskat

Anonyymi-ap

Olen nainen (28) ja tykkään pitää hanskoja myös kotiaskereiden ulkopuolella. Löytyykö muita kumihanskoista ja lateksihanskoista kiinnostuneita?

104

3715

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkään käyttää ja aika useasti on tullut kullia hanskat kädessä runkattua.

      • Anonyymi

        Onko hanskojen värillä tai materiaalilla väliä? Minulla vaaleanpunaiset siivouskäsineet on ahkerassa käytössä. Mutta myös ohuemmat ja ihonmyötäiset siniset lateksihanskat on ihanat.


    • Anonyymi

      Mies 40 käytän päivittäin kumihanskoja kerttis hanskoja, läpinäkyvät sileät parhaat! Nainen kumihanskoissa on super sexyä!

    • Anonyymi

      olen mies joka tykkää liukastetusta sormesta sormista naisen antamana pepulleni

    • Anonyymi

      voi että kun oisi kiva saada näille tarinoille jatkoa! jos todellakin nainen tykkäisi kumihanskoista niin VAUUUU

    • Anonyymi

      Vau

    • Anonyymi

      Hanskathan on mitä mainioimmat. Niin töissä kuin hupina. Tykkään ohuista ja ihonmyötäisistä lateksisista. Liukkaria kaveriksi niin tuntemukset ovat huumavia.

      N.50v

      • Anonyymi

        kerro lisää:) m45


      • Anonyymi

        Olis kiva kuulla lisää sinun harrastuksesta


    • Anonyymi

      Multako kysyt?
      Mies seljälleen ja minä hänen jalkojensa väliin polvilleen. Ehkä side silmille?
      Hanskat käteen ja liukastetta käsiin. Sitten hidasta kohottelua seisovaiselle. Liukkaat hanskat kulkisivat pitkin vartta ja runkoa. Livahtelisivat koloihin ja poimuihin. Välillä tukevampi ote ja reipasta liikuttelua, jos meinaa ryhtyä sylkemään laavaa tukeva puristus ja tauko puuhille.
      Kun hyväiltävä vaikeroi ja haluaa tulla toinen käsi vatkaamaan ja toinen omalle helmelle...
      Vai haluatko, että kerron työkäytöstä??

      • Anonyymi

        kerro siittäkin oli niin hyvä tuo edellinen....antasitko miehen tehdä myös sinulle hanska käsittelyn,paljo liukkaria ja kiiltävät liukkaat hanskat tutkisi ympäriinsä,pitkään jokapuolelta hyväilyä,oma kalu valuisi limaa maahan asti,odottaisi hetkeä jolloin tulla sisään todella kovana...

        :)


        m45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro siittäkin oli niin hyvä tuo edellinen....antasitko miehen tehdä myös sinulle hanska käsittelyn,paljo liukkaria ja kiiltävät liukkaat hanskat tutkisi ympäriinsä,pitkään jokapuolelta hyväilyä,oma kalu valuisi limaa maahan asti,odottaisi hetkeä jolloin tulla sisään todella kovana...

        :)


        m45

        Vuoroin vieraissa. Tietenkin tulee miehen tehdä oma osansa.
        On suuri nautinto antautua taitavien hanskakäsien käsittelyyn. Ja sen jälkeen antaa hänen ottaa oma nautintonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoroin vieraissa. Tietenkin tulee miehen tehdä oma osansa.
        On suuri nautinto antautua taitavien hanskakäsien käsittelyyn. Ja sen jälkeen antaa hänen ottaa oma nautintonsa.

        Hmm kerro siittä työstäsi?
        Itse käytän hanskoja usein samoin saappaat ja löytyy kaikenlaista latexiakin, essujakin....


        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm kerro siittä työstäsi?
        Itse käytän hanskoja usein samoin saappaat ja löytyy kaikenlaista latexiakin, essujakin....


        M45

        Jos kerron, että työssäni minäkin käytän essuja ja saappaita. Melkein uskaltaisin veikata, että keskustelemme toisessakin ketjussa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerron, että työssäni minäkin käytän essuja ja saappaita. Melkein uskaltaisin veikata, että keskustelemme toisessakin ketjussa 😉

        Ahaa mielenkiintoista,olen lukenut kyllä jostain toisessaki ketjussa mutta en ole koskaan vaivautunut vastaileen kenellekkään!
        Arvaan ammattisi,aika makee! Voi että! Onko tosi että nainen viel! Ohhoh! Nyt laukkaa mielikuvitus vauhdilla! Tarvitsetko Innokasta apulaista työ reissulle? Palkkaa ei tarvitsisi☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa mielenkiintoista,olen lukenut kyllä jostain toisessaki ketjussa mutta en ole koskaan vaivautunut vastaileen kenellekkään!
        Arvaan ammattisi,aika makee! Voi että! Onko tosi että nainen viel! Ohhoh! Nyt laukkaa mielikuvitus vauhdilla! Tarvitsetko Innokasta apulaista työ reissulle? Palkkaa ei tarvitsisi☺

        Mukavaa, että tänne kuitenkin kirjoittelet.
        Voi olla, että veikkaat ammatin väärin, mutta voi olla että et.
        Ainahan sitä olisi kiva saada töihin kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa, että tänne kuitenkin kirjoittelet.
        Voi olla, että veikkaat ammatin väärin, mutta voi olla että et.
        Ainahan sitä olisi kiva saada töihin kaveri.

        Kerro vähän lisää,minkälaiset saappaat essu hanskat yms? Pidätkö sadeasuista? Pitäsitkö läpinäkyviä latex housuja? Itsellä hunterin mustat saappaat, ne on parhaat ikinä😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän lisää,minkälaiset saappaat essu hanskat yms? Pidätkö sadeasuista? Pitäsitkö läpinäkyviä latex housuja? Itsellä hunterin mustat saappaat, ne on parhaat ikinä😀

        Sievit tai Dunlopit jalassa. Vihreitä yleensä ja turvakärjellä ja keltaisetkin, mutta ne on aika painavat.
        Essut on sinisiä tai vihreitä.
        Tällä hetkellä lateksihanskat on sinisiä ja varahanska laatikossa on Iisin kehnoja läpinäkyviä. Näin talven tullessa pitää hommata pitkät, kainaloihin ylettyvät kumihanskat. Olen sitä mieltä, että sopimattomat hanskat ovat pahin työjarru ikinä. Tekemisen sijaan joutuu keskittymään siihen, että hanskat pysyy käsissä.

        Pidän sadeasuja kun on tarve, mutta sitähän et tainnut kysyä. Miellyttääkö ne minua? No, tavallaan kyllä. On mukavaa, kun ei kastu, sillä siitä en todellakaan nauti.

        Läpinäkyviä asuja en ehkä käyttäisi tai mistäpä sen tietää? Voisin pitääkin, jos seurani niistä tykkäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sievit tai Dunlopit jalassa. Vihreitä yleensä ja turvakärjellä ja keltaisetkin, mutta ne on aika painavat.
        Essut on sinisiä tai vihreitä.
        Tällä hetkellä lateksihanskat on sinisiä ja varahanska laatikossa on Iisin kehnoja läpinäkyviä. Näin talven tullessa pitää hommata pitkät, kainaloihin ylettyvät kumihanskat. Olen sitä mieltä, että sopimattomat hanskat ovat pahin työjarru ikinä. Tekemisen sijaan joutuu keskittymään siihen, että hanskat pysyy käsissä.

        Pidän sadeasuja kun on tarve, mutta sitähän et tainnut kysyä. Miellyttääkö ne minua? No, tavallaan kyllä. On mukavaa, kun ei kastu, sillä siitä en todellakaan nauti.

        Läpinäkyviä asuja en ehkä käyttäisi tai mistäpä sen tietää? Voisin pitääkin, jos seurani niistä tykkäisi.

        Mielenkiintoista😁 minkälaiset pitkät hanskat? Sininen essu on kyllä makee vähän ku kastunut että kiiltelee!samoin hanskat oltava hyvät ja itse pidän tiukoista/ohuista sileistä! Ootko lomittaja? Mielikuvaa luoda.... minkä merkin hanskat on suosikkisi?

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista😁 minkälaiset pitkät hanskat? Sininen essu on kyllä makee vähän ku kastunut että kiiltelee!samoin hanskat oltava hyvät ja itse pidän tiukoista/ohuista sileistä! Ootko lomittaja? Mielikuvaa luoda.... minkä merkin hanskat on suosikkisi?

        M45

        Jep, lomittaja.
        https://www.penli.fi/product/23430/kemikaalisuojakasine-pituus-70cm
        Tuommoiset on, mutta ne on vähän hankalat. Hanskaosan pitäisi olla ohuempi. Mulla ei niinkään ole merkillä väliä, kun yksi laatikko kestää aika kauan. Tärkeämpää on, että hanskat on oikeaa kokoa. Käytän kokoa 7.
        Tiukat, ohuet ja sileät pitää olla, kuten sinullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, lomittaja.
        https://www.penli.fi/product/23430/kemikaalisuojakasine-pituus-70cm
        Tuommoiset on, mutta ne on vähän hankalat. Hanskaosan pitäisi olla ohuempi. Mulla ei niinkään ole merkillä väliä, kun yksi laatikko kestää aika kauan. Tärkeämpää on, että hanskat on oikeaa kokoa. Käytän kokoa 7.
        Tiukat, ohuet ja sileät pitää olla, kuten sinullakin.

        Katsoppa tommoset kuin integra 300 ! Vähän vastaavat kuin nuot mitä laitoit! Vois olla aika namut essun kans! Tiukkuus itselle todellakin hyvin tärkeä,ja just jos töitä tekee niin sormituntuma on kaiken a ja o! Itselle 8koko paras,tosi timmit! Ai että joku muukin pitää siittä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppa tommoset kuin integra 300 ! Vähän vastaavat kuin nuot mitä laitoit! Vois olla aika namut essun kans! Tiukkuus itselle todellakin hyvin tärkeä,ja just jos töitä tekee niin sormituntuma on kaiken a ja o! Itselle 8koko paras,tosi timmit! Ai että joku muukin pitää siittä!

        Nuo näyttää just hyviltä.

        Jotta mitään saa tehtyä missään pitää hanskan olla napakka ja sormituntuma kunnollinen.
        Joskus koittanut vähän isompaa kuin oma koko niin ei tule mitään. Työn sijaan keskityn hanskoihin ja homma ei etene.
        Ja huvittelussa vähän sama 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo näyttää just hyviltä.

        Jotta mitään saa tehtyä missään pitää hanskan olla napakka ja sormituntuma kunnollinen.
        Joskus koittanut vähän isompaa kuin oma koko niin ei tule mitään. Työn sijaan keskityn hanskoihin ja homma ei etene.
        Ja huvittelussa vähän sama 😄

        Minkälaista tavaraa löytyy koti askareista?
        Nuorena poikana kun meillä oli vielä lehmiä,niin muistan aina yhen lomittajan,siltä
        Löyty sininen sadetakki ja housut ja aina oli mustat kumihanskat,sadeasu oli tarpeen mukaan jos haki vaikka lehmiä laitumelta! Tutkin useampaankin kertaa salaa asut😁
        Ja kivahan sillä oli apuna olla😊 seki vaihteli kuka oli lomittajana! Osalla ei ollu mitää jännää! Yhdellä oli myös siniset kumihanskat jotka painunut mieleen!

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista tavaraa löytyy koti askareista?
        Nuorena poikana kun meillä oli vielä lehmiä,niin muistan aina yhen lomittajan,siltä
        Löyty sininen sadetakki ja housut ja aina oli mustat kumihanskat,sadeasu oli tarpeen mukaan jos haki vaikka lehmiä laitumelta! Tutkin useampaankin kertaa salaa asut😁
        Ja kivahan sillä oli apuna olla😊 seki vaihteli kuka oli lomittajana! Osalla ei ollu mitää jännää! Yhdellä oli myös siniset kumihanskat jotka painunut mieleen!

        M45

        Kotona mulla löytyy normi keltaiset sadehousut ja -takki. Niitä käytän kun pitää jotain rapahommia tehdä. Vaaleansininen ikivanha, mutta kaikkein paras sadeviitta. Se otetaan mukaan, jos on epäilys sateesta vaikka kesäteatterissa.
        Tavallisia pinkkejä ja keltaisia kumihanskoja tiskipuuhiin ja viemäreiden kaiveluun. Ja ne mun ihan ohkaset nitriilihanskat on merkkiä Avalon.

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona mulla löytyy normi keltaiset sadehousut ja -takki. Niitä käytän kun pitää jotain rapahommia tehdä. Vaaleansininen ikivanha, mutta kaikkein paras sadeviitta. Se otetaan mukaan, jos on epäilys sateesta vaikka kesäteatterissa.
        Tavallisia pinkkejä ja keltaisia kumihanskoja tiskipuuhiin ja viemäreiden kaiveluun. Ja ne mun ihan ohkaset nitriilihanskat on merkkiä Avalon.

        N.50v

        Onkos avalonit jotenki erityis hyvät? Aika makeet asut sulla!entäs saappaat kotosal?
        Tietääkö muut mieltymyksiäsi? Sadekelillä kyllä mukava olla sadeasussa vaikka metsässä käyden voi istuskella vaikka puun alla sadetta kuunnellen!


        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos avalonit jotenki erityis hyvät? Aika makeet asut sulla!entäs saappaat kotosal?
        Tietääkö muut mieltymyksiäsi? Sadekelillä kyllä mukava olla sadeasussa vaikka metsässä käyden voi istuskella vaikka puun alla sadetta kuunnellen!


        M45

        Avalonit on hyvät. En tiedä erityisestä, mutta hyvät.
        Saappaina kotona on Purofortteja ja Mackenzie Rangerit talvella.
        En oo niin huudellut tykkäyksistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avalonit on hyvät. En tiedä erityisestä, mutta hyvät.
        Saappaina kotona on Purofortteja ja Mackenzie Rangerit talvella.
        En oo niin huudellut tykkäyksistäni.

        Sama tääl,ei ole viihtinyt kertoa kenellekkään.. lujille ottaa vieläkin olla hunterit jalassa yleisellä paikalla vaikka ovat mustat,tuntuu että moni töllää! Mutta kyllä kivoja tavaroita!lateksi housut myös kivat ,varsinkin jos öljyää sisäpuolen liukkaaksi!

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tääl,ei ole viihtinyt kertoa kenellekkään.. lujille ottaa vieläkin olla hunterit jalassa yleisellä paikalla vaikka ovat mustat,tuntuu että moni töllää! Mutta kyllä kivoja tavaroita!lateksi housut myös kivat ,varsinkin jos öljyää sisäpuolen liukkaaksi!

        M45

        Mä viis veisaan, jos joku töllää mun saappaitani. Tai mitään muuta.
        Oon niinku en oliskaan. Enemmän se tuijottelu on omassa päässä. Tuntuu, et katsellaan. Tässä iässä on asiat hyvin, jos on edes jotenkin pukeutunut, kun lähtee kylille. Ihan oon kerran tai kaks lähtenyt kiireellä kesken hommien jossain rytörytkyissä ja rapaa ottassa kauppaan ja vasta siellä herännyt, että olis voinut vähän ruokota ulkomuotoa 😄

        En ole mitään lateksi vaatteita hommannut. Paitsi, että mulla oli mustat kyynärpäiden yli ulottuvat hanskat joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerron, että työssäni minäkin käytän essuja ja saappaita. Melkein uskaltaisin veikata, että keskustelemme toisessakin ketjussa 😉

        Elintarvike ketjussa, siellä eir force osastolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elintarvike ketjussa, siellä eir force osastolla.

        Ketju kuin ketju. Ajatusten vaihtelu virkistää.


        N.50v


    • Anonyymi

      täällä yx mies tykkäis tuntee rasvatun kumihanska nyrkin pepussa

    • Anonyymi

      Ammatti asioissa, lääkärileikeissä ym.

      • Anonyymi

        Onhan nämä hanskat oikeastaan niin monipuoliset. Niitä näkee ihan kaupassa kassoilla, ruuan kanssa tekemisissä olevilla, terveydenhuollossa, autonja ropaavilla, kalaa käsittelevillä, maatalouden töissä ja puutarhoilla...
        Oikeastaan ihan kaikissa töissä löytyy tarvetta kumihanskoille. Ja siitä saa leikkeihin virikkeitä olipa se kiihotuksen kohde mikä vain. Melkein.

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nämä hanskat oikeastaan niin monipuoliset. Niitä näkee ihan kaupassa kassoilla, ruuan kanssa tekemisissä olevilla, terveydenhuollossa, autonja ropaavilla, kalaa käsittelevillä, maatalouden töissä ja puutarhoilla...
        Oikeastaan ihan kaikissa töissä löytyy tarvetta kumihanskoille. Ja siitä saa leikkeihin virikkeitä olipa se kiihotuksen kohde mikä vain. Melkein.

        N.50v

        Reissust just kotii,pitkä päivä...
        Mitäs tykkäsit niistä pitkistä latex hanskoista?
        Kylhän niitä hanskoja onneks näkee monessa paikkaa,jotkut vaan sytyttää jostain syystä rajusti.. kiilto /märkyys on kyllä hottia itelle!
        Vaikea kysymys mutta miten paljon kiihotut hanskoista?

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reissust just kotii,pitkä päivä...
        Mitäs tykkäsit niistä pitkistä latex hanskoista?
        Kylhän niitä hanskoja onneks näkee monessa paikkaa,jotkut vaan sytyttää jostain syystä rajusti.. kiilto /märkyys on kyllä hottia itelle!
        Vaikea kysymys mutta miten paljon kiihotut hanskoista?

        M45

        Kuten sanoit, vaikea kysymys.
        Joskus en yhtään ja joskus herahtaa heti. Samat hanskat itsellä voi olla eri kuin toisella. Joskus katselee sujuvasti kuinka tiukasti hansikoitu käsi työskentelee ilman mitään värinöitä. Sitten toisinaan ajatus on lyhyt ja kuuma, ainoana toiveena tulla kosketuksi.
        Tämä lienee sitä normaalia vaihtelua, jota tapahtuu kaikessa kiihottumisessa.

        Ne pitkät oli vaikeaa pukea, mutta olihan ne hienot sitten. Ja liukkaat...

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoit, vaikea kysymys.
        Joskus en yhtään ja joskus herahtaa heti. Samat hanskat itsellä voi olla eri kuin toisella. Joskus katselee sujuvasti kuinka tiukasti hansikoitu käsi työskentelee ilman mitään värinöitä. Sitten toisinaan ajatus on lyhyt ja kuuma, ainoana toiveena tulla kosketuksi.
        Tämä lienee sitä normaalia vaihtelua, jota tapahtuu kaikessa kiihottumisessa.

        Ne pitkät oli vaikeaa pukea, mutta olihan ne hienot sitten. Ja liukkaat...

        N.50v

        Entäs kummin mieluummin hanskat itsellä vai toisella kädessä? Entä pidätkö koskaa päällekkäi hanskoja tai käänä nurin kurin että tulee erillainen esim liukas? Itsellä kaikki nii pienest kiini ja sitko natsaa niin veri vaa pakkautuu kertakaikkiaan sinne....

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kummin mieluummin hanskat itsellä vai toisella kädessä? Entä pidätkö koskaa päällekkäi hanskoja tai käänä nurin kurin että tulee erillainen esim liukas? Itsellä kaikki nii pienest kiini ja sitko natsaa niin veri vaa pakkautuu kertakaikkiaan sinne....

        M45

        Nytpä heitit pahan...
        Jos toisen kädessä niin silloin oletus on, että saan itse kokea nautintoa. Siis olettaen, että ollaan intiimissä tilanteessa. Jos ei niin aina ei tapahdu juuri mitään. Mutta jos kädet ja käsivarret ovat kauniit ja hanskat istuu niin silloin voi tulla mieliteko.
        En kääntele vaan pidän niin kuin oikein on.

        N.50v


    • Anonyymi

      Joo kyllä tykkään kumihanskoista ja myöskin saappaista! Eli fetissi on. Kokoelmista löytyy paljon erilasia hanskoja. Eri värejä, eri pituuksia ja materiaaleja.Osa ulkomailta. Hunterin saappaat on tosi siistejä ja myöskin kumiset ratsastusaappaat! m.50

      • Anonyymi

        m50 kiva, kuulla ja mukavaa, kun tulit keskusteluun mukaan.
        Tänään täällä meillä onkin aivan oiva sää pukeutua saappaisiin ja sadevarusteisiin. Ajattelin kaivella kuoppia puutarhassa ja piilotella niihin sipuleita. Siinä työssä pinkit kumihanskat, sellaiset perinteiset on just ihanat.
        Jalkaan keltaiset Purofortit ja ahteri pystyssä hommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        m50 kiva, kuulla ja mukavaa, kun tulit keskusteluun mukaan.
        Tänään täällä meillä onkin aivan oiva sää pukeutua saappaisiin ja sadevarusteisiin. Ajattelin kaivella kuoppia puutarhassa ja piilotella niihin sipuleita. Siinä työssä pinkit kumihanskat, sellaiset perinteiset on just ihanat.
        Jalkaan keltaiset Purofortit ja ahteri pystyssä hommiin.

        Toi olis kiva nähdä! Ite meen aina sekaisin kun nään naisen kumihanskoissa tai ridauskamoissa. On vaan niin kiihottavaa. Luulin et tää on suurlta osin miesten juttu, mut on hienoa et on hanskoista tykkääviä naisia. Minkälaisia hanskoja sulla on? m.50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi olis kiva nähdä! Ite meen aina sekaisin kun nään naisen kumihanskoissa tai ridauskamoissa. On vaan niin kiihottavaa. Luulin et tää on suurlta osin miesten juttu, mut on hienoa et on hanskoista tykkääviä naisia. Minkälaisia hanskoja sulla on? m.50

        Ei tää pelkästään miesten juttu ole. Ketjun aloittajakin on nainen. Muistaisin näin. Mä oon vähän tylsä kyllä, kun käytän noit perus tiskaushanskoja ja sitten tiukkoja lateksisia sinisiä.


        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää pelkästään miesten juttu ole. Ketjun aloittajakin on nainen. Muistaisin näin. Mä oon vähän tylsä kyllä, kun käytän noit perus tiskaushanskoja ja sitten tiukkoja lateksisia sinisiä.


        N.50v

        Perus tiskihanskat on edelleen kova juttu. Niitä on kaapit täynnä ja lisää ostan aina kun löytyy. Kotimaasta ei löydy. Pitää ostaa aina ulkomailta kun matkustaa. Voihan myöskin netistä tilata...Hanskoilla kiva leikkiä yksin ja myös kahdestaan. Tähän hommaan ei kyllästy ikinä...hanskat vaan on niin kiihotavia. m.50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus tiskihanskat on edelleen kova juttu. Niitä on kaapit täynnä ja lisää ostan aina kun löytyy. Kotimaasta ei löydy. Pitää ostaa aina ulkomailta kun matkustaa. Voihan myöskin netistä tilata...Hanskoilla kiva leikkiä yksin ja myös kahdestaan. Tähän hommaan ei kyllästy ikinä...hanskat vaan on niin kiihotavia. m.50

        Miten niin ei löydy? No, netti pelastaa lähes aina.
        Voi kyllä... kahdestaan, hanskat ja liukaste tai öljy, joka kyllä on osalle hanskoja pahasta, mutta vallan ihanan tuntoista. Liukuu ihanasti pitkin vartaloa ja uppoaa mukavasti...


        N.50v


    • Anonyymi

      Kerro lisää...Toi sun tarna kuulostaa mielenkiintoiselta. Montako sormea ja kumpaan. Liukkari on aina hyvä. m50

      • Anonyymi

        Kaikki riippuu fiiliksestä. Ja siitä sooloilenko vai liukuuko hanska partnerin iholla.

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki riippuu fiiliksestä. Ja siitä sooloilenko vai liukuuko hanska partnerin iholla.

        N.50v

        Hanskat on aina kiihottavia. Olen tänään yksin mökillä ja Ansell on päivän juttu. m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanskat on aina kiihottavia. Olen tänään yksin mökillä ja Ansell on päivän juttu. m50

        Ollapa kanssasi, vaan ei töitä pitää tekemän.
        Toivon sinulle nautinnollisia hetkiä.

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollapa kanssasi, vaan ei töitä pitää tekemän.
        Toivon sinulle nautinnollisia hetkiä.

        N.50v

        Tänään oli hyvä päivä, Tiedät kyllä! Katsotko ikinä pornoa missä on kumihanskat mukana. Ite katon ja ne on mun suosikkeja. Olisin halunnu tuntea sun käden... m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli hyvä päivä, Tiedät kyllä! Katsotko ikinä pornoa missä on kumihanskat mukana. Ite katon ja ne on mun suosikkeja. Olisin halunnu tuntea sun käden... m50

        Ja päivää on vielä pitkälti jäljellä.

        Tuleehan sitä joskus pornoa katseltua ja toisinaan videoilla on kumihanskat, vaikkei itse toiminta niihin keskitykkään.
        Täytyy kyllä tunnustaa, että mielessäni pyörittelin puuhiasi päivällä ja mielelläni olisin ollut mukana muutoinkin, kuin pelkkä kätenä 😉

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli hyvä päivä, Tiedät kyllä! Katsotko ikinä pornoa missä on kumihanskat mukana. Ite katon ja ne on mun suosikkeja. Olisin halunnu tuntea sun käden... m50

        Olisitko ottanuu kakkoseen. Mulle olis käyny
        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko ottanuu kakkoseen. Mulle olis käyny
        m50

        Multako kysyt? Minä otan kumia ihan mihin vain...

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multako kysyt? Minä otan kumia ihan mihin vain...

        N.50v

        Kuulostaa hyvälle. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multako kysyt? Minä otan kumia ihan mihin vain...

        N.50v

        Montako sormea menee kakkoseen? m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako sormea menee kakkoseen? m50

        Koko käsi.

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko käsi.

        N.50v

        😊👍
        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko käsi.

        N.50v

        Nyt vastaa joku muu kuin minä.
        😄😄😄😄😄😄😄😄

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko käsi.

        N.50v

        kyllä se mieheltäkin onnistuu liukastettuna hitaasti ottaa koko käsi peppuun


    • Anonyymi

      Oot kyllä samanhenkinen kun minä. Olen kiimassa ja siihen ei auta kun kumi.
      m50

      • Anonyymi

        Jatkuuko mökkeily vielä?
        Ja nautiskelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuuko mökkeily vielä?
        Ja nautiskelu.

        Ei jatku enää mut nautiskelu kyllä. Keltaiset Marigoldit ja tappi.
        Oleto itse helpottanut oloa? m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jatku enää mut nautiskelu kyllä. Keltaiset Marigoldit ja tappi.
        Oleto itse helpottanut oloa? m50

        No mulla työt haittaa. Ja vaikka töissäni käytössä hanskat ja muitakin suojavälineitä niin nyt ei ole helpotusta saatikka nautiskelua tiedossa. Päivänvalolla ainakaan.

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla työt haittaa. Ja vaikka töissäni käytössä hanskat ja muitakin suojavälineitä niin nyt ei ole helpotusta saatikka nautiskelua tiedossa. Päivänvalolla ainakaan.

        N.50v

        Olis kiva kuulla susta ja kumista lisää...

        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva kuulla susta ja kumista lisää...

        m50

        Mä oon huono itse itseäni mutta erittäin vastaanottavainen ja alistuvainenkin.


        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon huono itse itseäni mutta erittäin vastaanottavainen ja alistuvainenkin.


        N.50v

        Kumi vaan kiihottaa ❤️
        M50


    • Anonyymi

      Haluaisitko keltaista kumihanskaat pyllyyn

      😊m50

    • Anonyymi

      Ja ehkä syvään.
      M50

      • Anonyymi

        Otan vastaan kyllä, mutta paremmin ja syvemmälle toisaalle.
        Tokihan aina minulta ei haluja kysytä ollenkaan.

        N.50v 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan vastaan kyllä, mutta paremmin ja syvemmälle toisaalle.
        Tokihan aina minulta ei haluja kysytä ollenkaan.

        N.50v 😇

        Kerro lisää....
        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää....
        m50

        Ite kyllä aina kysyisin.Ja helllä pitää aina olla ....
        N50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kyllä aina kysyisin.Ja helllä pitää aina olla ....
        N50

        Sepä kai taas riippuu siitä leikitäänkö alisteisessa asemassa vai tasavertaisessa. Ja sitten tietty jos helläillään kahdestaan niin ihanintahan on tuottaa sitä nautintoa. Joko antamalla tai saamalla. Eli, jos kumppani kovasti nauttii jostain jota haluaa minulle tehdä niin minulle usein sopii vaikkei se ehkä ihan oliskaan mun juttuni. Kas, kun nautin kun voin tuottaa nautintoa.
        Nyt meni taas selittelyksi 😄

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä kai taas riippuu siitä leikitäänkö alisteisessa asemassa vai tasavertaisessa. Ja sitten tietty jos helläillään kahdestaan niin ihanintahan on tuottaa sitä nautintoa. Joko antamalla tai saamalla. Eli, jos kumppani kovasti nauttii jostain jota haluaa minulle tehdä niin minulle usein sopii vaikkei se ehkä ihan oliskaan mun juttuni. Kas, kun nautin kun voin tuottaa nautintoa.
        Nyt meni taas selittelyksi 😄

        N.50v

        Olet ihana😊saiskos sut jostain kiinni m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan vastaan kyllä, mutta paremmin ja syvemmälle toisaalle.
        Tokihan aina minulta ei haluja kysytä ollenkaan.

        N.50v 😇

        minä haluaisin kysyä ja toimisin sen mukaan.
        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä kai taas riippuu siitä leikitäänkö alisteisessa asemassa vai tasavertaisessa. Ja sitten tietty jos helläillään kahdestaan niin ihanintahan on tuottaa sitä nautintoa. Joko antamalla tai saamalla. Eli, jos kumppani kovasti nauttii jostain jota haluaa minulle tehdä niin minulle usein sopii vaikkei se ehkä ihan oliskaan mun juttuni. Kas, kun nautin kun voin tuottaa nautintoa.
        Nyt meni taas selittelyksi 😄

        N.50v

        laitatko kumisaappat jalkaan. mua kiihottaa- edenkin honterit m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä kai taas riippuu siitä leikitäänkö alisteisessa asemassa vai tasavertaisessa. Ja sitten tietty jos helläillään kahdestaan niin ihanintahan on tuottaa sitä nautintoa. Joko antamalla tai saamalla. Eli, jos kumppani kovasti nauttii jostain jota haluaa minulle tehdä niin minulle usein sopii vaikkei se ehkä ihan oliskaan mun juttuni. Kas, kun nautin kun voin tuottaa nautintoa.
        Nyt meni taas selittelyksi 😄

        N.50v

        Joss sinä saisit päättää niin mitä haluaisit?
        M50


      • Anonyymi

        Oletko sinä .n 50v

        M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä .n 50v

        M50

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Nyt nautiskelen. Kiinalaiset punaiset hanskat ja öljyä
        M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan vastaan kyllä, mutta paremmin ja syvemmälle toisaalle.
        Tokihan aina minulta ei haluja kysytä ollenkaan.

        N.50v 😇

        Olis kiva kuitenkin kokeilla sun pyllyä keltaisella kumihanskalla. m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva kuitenkin kokeilla sun pyllyä keltaisella kumihanskalla. m50

        Kuulosta hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosta hyvältä.

        Haluaisitko😊
        m5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Sun sposti osoite on poistettu...

        m50


      • Anonyymi

        Kiitos. 😊
        m50


      • Anonyymi

        Laitahan mulle viestiä mun spostiin😊
        m50


    • Anonyymi

      m50

    • Anonyymi

      Haluaisin tuntea naisen kädet, ilman hanskoja kun ne leikkaavat...

    • Anonyymi

      Mun mies (poikakaverini) tykkää kun potkin sitä haarojen väliin (munille) En ymmärrä miksi hän haluaa tulla potkituksi näin? Äiti sanoi että hän menettää lopulta naimakykynsä!! Mitä voin tehdä, hän vaatii joka kerralla ennen naimista minun potkivan hänen munat, muuten "ei seiso" Kertokaa joku kuinka tämän voi ratkaista????? Olen 37 vuotta nainen enkä halua elää impotenttisen miehen kanssa loppu elämääni!! En halua asiattomia neuvoja!!

    • Anonyymi

      Laitan vielä viestiä❤️oon kiimassa. m59

      • Anonyymi

        Odottelen jo...

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen jo...

        N.50v

        Huomenna. Nyt todella kiimassa ja kohta pitää helpottaa oloa❤️
        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen jo...

        N.50v

        Mitä haluaisit, kerro 😊
        m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit, kerro 😊
        m50

        No, odottelen viestiäsi.


        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit, kerro 😊
        m50

        Laita viestiä voit olla rohkea. En meinaa saada viestiä eteenpäin. En ole botti...

        m50😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä voit olla rohkea. En meinaa saada viestiä eteenpäin. En ole botti...

        m50😊

        Miten niin et saa viestiä läpi?
        Mihin mun nyt pitäisi viestiä? Pienet kirjaimet ja gmail...

        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et saa viestiä läpi?
        Mihin mun nyt pitäisi viestiä? Pienet kirjaimet ja gmail...

        N.50v

        Aamulla. 😊m50❤️


    • Anonyymi

      M50

    • Anonyymi

      Onhan olemassa pvchameitakin

    • Anonyymi

      olen mies haluiaisin kyllä naisen kumi hanska käsittelyyn peppuani ja kaluani sais tehdä mitä haluaa

    • Anonyymi

      Ai että sataa! Sadeasussa ja kumppaereissa ulkona,ja tiskihanskat kädessä,ostin farmerrainilta tollaset vetoketjulla avattavan sadehousun,on hyvät,nopsa avata kun paine kasvaaa liikaa! Mitäs mieltä olen n50? Ois navetalla nopeesti avattavissa😁

      T m45

      En ole pitkään aikaan kirjotellu

      • Anonyymi

        No mutta... uskoisin, että vetskari näppärästi aukeaa kun tarve tulee. Olipa tarve navetalla tai luonnon helmassa.

        N.50v


    • Anonyymi

      Oletko kuinka hyvä käsin lypsyssä n50?
      Olipa tänään kaupassa mahtava näky! Nuori nainen sininen essu ja vihreissä kumi saappaissa ja siniset kumihanskat käsissä pesemäs paikkoja!

      M45

      • Anonyymi

        Näillä kymmenillä kun jo olen niin karjanhoitokoulussa se käsinlypsy kuului ihan pakollisiin oppimääriin. Eikä se taito haihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä kymmenillä kun jo olen niin karjanhoitokoulussa se käsinlypsy kuului ihan pakollisiin oppimääriin. Eikä se taito haihdu.

        Ostitko jo uudet pitkät hanskat?
        Jossain joku kehui aikonaan biogel kirurgin hanskoja, noh viimeviikol sit posti toi tullessaan! Availin paketin ja arvelin vähä skeptisesti.... taivas kun hanskat käteen ja öljyä!!! Aivan super tuntuiset ja älytöntä ruiskintaa😁😁 nuot kun sais sun käteen hmmm

        M45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostitko jo uudet pitkät hanskat?
        Jossain joku kehui aikonaan biogel kirurgin hanskoja, noh viimeviikol sit posti toi tullessaan! Availin paketin ja arvelin vähä skeptisesti.... taivas kun hanskat käteen ja öljyä!!! Aivan super tuntuiset ja älytöntä ruiskintaa😁😁 nuot kun sais sun käteen hmmm

        M45

        En ole vielä uusia pitkiä hommannut. On ollut tässä kaikkea muuta puuhaa.
        Huomasin, että terveyskeskuksessä käyttävät Avalonin hanskoja eli just niitä kuin mullakin on. Ohuita ja ihania.
        Semmoiset käteen ja sopivasti liukkaria ja sitten lypsyottein puuhastelemaan...
        N.50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä uusia pitkiä hommannut. On ollut tässä kaikkea muuta puuhaa.
        Huomasin, että terveyskeskuksessä käyttävät Avalonin hanskoja eli just niitä kuin mullakin on. Ohuita ja ihania.
        Semmoiset käteen ja sopivasti liukkaria ja sitten lypsyottein puuhastelemaan...
        N.50v

        voi taivas miltä se tuntuisi...... itse laittaisin biogelit siniset, kun rasvaa niin tulee sellaset syvän sinisiset ja niin liukkaat, niillä oisi kiva tutkia essun alta ja vähän työntää syvemmällekkin...pidätkö auttavasta kädestä? ne on todella silkkisen pehmeet ei vois uskoakkaan! arvaappa seisooko jo ajatuksesta aika raakasti....

        m45


    Ketjusta on poistettu 328 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe