Oliko Suomikin taas mukna kateellisena kaasuputki tuhotyössä,kuin aikanaanen ihmettelis!?

Anonyymi-ap

Jos joku haluaa muistaa 1919 Suomenlahden pojukan miinoituksen Viron koaliitio Pietarin valloitussodassa,jonka hävitessään joutuivat antamaan miinakartat !?

Taas Tallinnan ympäristön miinoitus Saksalaisten kanssa rauhanaikana 1940-41,oli törkeä teko malliesimerkkinä !?

10

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olikin arvattavissa että venäläiset vierittää syyn toisten niskoille vaikka he itse tekivät nuo sabotaasit kaasuputkille! Ja TAAS syytät suomalaisia! Suomalaiset EI tee tuollaista järjetöntä tekoa!

• Anonyymi

Ai että Venäläiset tekisi itselleen hallaa,hyvä mielikuvitus ja toive !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että Venäläiset tekisi itselleen hallaa,hyvä mielikuvitus ja toive !?

Ei tee hallaa itselleen vaan muulle euroopalle! Sitäpaitsi venäläisethän siitä itse hyötyy, ei Suomi! Ja miksi hitossa Suomi olisi tehnyt sen sabotaasin? PERUSTELE SE JA TOTUUDELLA, EI VALHEELLA! Vaikka valhehan on sinun totuutesi! Kuten muillakin venäläisillä!

• Anonyymi

Kaasuputkien räjäytys on uusin naula Putlerin arkkuun.

• Anonyymi

Putleri räjäytti putkensa. Putlerin käy lopulta samoin kuten Saddamin.

• Anonyymi

Jos Suomi on vakoillut Yhdysvaltain hyväksi jo sodanjälkeisen ajan,niin en imettelisi näiden kansanelätti lois paskiaisten sitäkään jättäisi väliin !?

• Anonyymi

Yhdysvallat on harrastanut nonella alalla kateudessaan Venjä rasisimia,vaikka itse miehittää osaa Kuubaa laittomasti, meidäkin olikarkkien suosiolla ilman pahaa sanaa !?

• Anonyymi

Väärä palsta tälle märehdinnälle.

• Anonyymi

Onko yhtään maailmassa näin vaijennettua kansaa kuin Suomalaiset, hyvä jos uskaltavat sanoa nimensä !?

• Anonyymi

Siis te venäläiset olette itse vaiennettu kansa! Ei suomalaiset! Vai sinun mielestäsikö pitäisi mielistellä putleria?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe