Länsilinjat pyysi taas anteeksi julkisesti. Hienoa! Mutta missä viipyy anteeksipyyntö kartellista?

Anonyymi-ap

61

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mummovainaa sanoi, ettei hulluja kylvetä, vaan niitä kasvaa itsestään!

    • Anonyymi

      On toki aiheellista pahoitella yksittäisen kuljettajan asiatonta käytöstäkin. Se kohdistui silti vain yhteen matkustajaan. Ehkäpä _julkinen_ anteeksipyyntö oli siis hieman liioittelua?

      Kartellista sensijaan kärsivät kaikki matkustajat vuosikaudet. Siinä olisi todellakin oikein supersuuri syy julkiselle anteeksipyynnölle!

      • Anonyymi

        Mitään oikeata kartellia ei ollutkaan. Eiköhän siinä ole riittävästi, että tietyt yhtiöt joutuivat maksamaan satoja tuhansia euroja jonkun katkeran reppanan vinkumisesta.
        Ja yksi seuraus tuosta oikeuden huvittavasta päätöksestä oli, ettei Suomessa ole enää toimivaa joukkoliikennettä. Vaikka pelikenttä on auki Tamponeille ja Keskimatkoille ja ketä näitä reppanoita olikaan. Nyt sitä voisi ajella ihan minne huvittaa ja millä aikataululla huvittaa, mutta ei ole tungosta tiellä ollut. Toki Tamponit tukkivat isompia teitä siellä täällä ja on haittana myös Tamponeja kiskovat hinuritkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään oikeata kartellia ei ollutkaan. Eiköhän siinä ole riittävästi, että tietyt yhtiöt joutuivat maksamaan satoja tuhansia euroja jonkun katkeran reppanan vinkumisesta.
        Ja yksi seuraus tuosta oikeuden huvittavasta päätöksestä oli, ettei Suomessa ole enää toimivaa joukkoliikennettä. Vaikka pelikenttä on auki Tamponeille ja Keskimatkoille ja ketä näitä reppanoita olikaan. Nyt sitä voisi ajella ihan minne huvittaa ja millä aikataululla huvittaa, mutta ei ole tungosta tiellä ollut. Toki Tamponit tukkivat isompia teitä siellä täällä ja on haittana myös Tamponeja kiskovat hinuritkin.

        Kyllä ainakin oikeat kartellihinnat oli. Kukkaroni ei valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin oikeat kartellihinnat oli. Kukkaroni ei valehtele.

        "Kyllä ainakin oikeat kartellihinnat oli. Kukkaroni ei valehtele."
        Olet väärässä.
        Tuolloin liikenneministeriö vahvisti vuosittain hinnat, niin bussiliikenteessä, kuin myös junaliikenteessä.
        Linjaliikennelupia ei saanut lopettaa, jos yhtiön tilinpäätös oli voitollinen, ja jos ministeriö katsoi, että tietylle välille tarvittiin lisää vuoroja, oli "alueen vastaava liikennöitsijä" velvollinen vuoroja lisäämään.
        No, onneksi olen tilanteessa, etten tarvitse punapöksyn satunnaisesti ajettavia vuoroja.
        OB-uskovaiset, ylistäkää Lauria, ylistäkää Lauria.
        Kohta kiitää rautateillämme punaisia tavarajunia, ja yhtiön PÄÄJOHTAJA saa taas palstatilaa suurimmissa päivälehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin oikeat kartellihinnat oli. Kukkaroni ei valehtele.

        Aijaa, onko isoja hintaeroja ja onko ruoka halpaa? Entäs bensa? Puhelinliittymät? Ovatko edullisia ja runsaasti hintavaihtoehtoja? Vai onko yleisin hinta 19,90? Miten sähkön hinta?
        Entäs se samaisen sähkön siirtely pääosin verovaroin maksettuja piuhoja pitkin?

        Muistatko aikaa jolloin bussit kulkivat moneen paikkaan ja useinkin? Se oli se aika ennen näitä pilipaliyrittäjiä, jotka peruvat vuorojaan viikosta ja kuukaudesta toiseen kun siltä tuntuu ja kukkaro on tyhjä.
        Nyt ne rahat menevät veroina kunnallisille joukkoliikennehimmeleille ja elyille ja sieltä niitä ohjautuu kaiken maailman konsulttiyhtiöille, jotka kuvittelevat tietävänsä alasta jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään oikeata kartellia ei ollutkaan. Eiköhän siinä ole riittävästi, että tietyt yhtiöt joutuivat maksamaan satoja tuhansia euroja jonkun katkeran reppanan vinkumisesta.
        Ja yksi seuraus tuosta oikeuden huvittavasta päätöksestä oli, ettei Suomessa ole enää toimivaa joukkoliikennettä. Vaikka pelikenttä on auki Tamponeille ja Keskimatkoille ja ketä näitä reppanoita olikaan. Nyt sitä voisi ajella ihan minne huvittaa ja millä aikataululla huvittaa, mutta ei ole tungosta tiellä ollut. Toki Tamponit tukkivat isompia teitä siellä täällä ja on haittana myös Tamponeja kiskovat hinuritkin.

        Keskisten business kukoistaa. On lomakiinteistöjä Lapissa, hienoja busseja, on PoriExpressiä. On asennetta. On rohkeutta. On rehellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisten business kukoistaa. On lomakiinteistöjä Lapissa, hienoja busseja, on PoriExpressiä. On asennetta. On rohkeutta. On rehellisyyttä.

        "Keskisten business kukoistaa. On lomakiinteistöjä Lapissa, hienoja busseja, on PoriExpressiä. On asennetta. On rohkeutta. On rehellisyyttä."

        Tilinpäätösten mukaan Keskisten business todella "kukoistaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä ainakin oikeat kartellihinnat oli. Kukkaroni ei valehtele."
        Olet väärässä.
        Tuolloin liikenneministeriö vahvisti vuosittain hinnat, niin bussiliikenteessä, kuin myös junaliikenteessä.
        Linjaliikennelupia ei saanut lopettaa, jos yhtiön tilinpäätös oli voitollinen, ja jos ministeriö katsoi, että tietylle välille tarvittiin lisää vuoroja, oli "alueen vastaava liikennöitsijä" velvollinen vuoroja lisäämään.
        No, onneksi olen tilanteessa, etten tarvitse punapöksyn satunnaisesti ajettavia vuoroja.
        OB-uskovaiset, ylistäkää Lauria, ylistäkää Lauria.
        Kohta kiitää rautateillämme punaisia tavarajunia, ja yhtiön PÄÄJOHTAJA saa taas palstatilaa suurimmissa päivälehdissä.

        Tuolloin liikenneministeriötä vietiin kuin pässiä narussa ja narun pää oli Lauttasaarentien kerhotalolla.


    • Anonyymi

      Jahas, punapöksy on kömpinyt kivenkolosta trollaamaan taas. Pikkuhiljaa fudujen jälkeen takaisin arkeen. Se on hieno juttu 👍👍👍

      • Anonyymi

        Lauri lähtee perjantaina juhlavin läksiäismenoin KA-konsernista. Harva nero nykypäivänä tekee koko uraansa samassa yrityksessä. Uudet vallankumoukset odottavat jo Laurin edessä. YLISTYS Laurille! Kiitos siitä valtavasta perinnöstä, jonka suomalaiset joukkoliikenteen käyttäjät ja KA-konserni Laurilta saivat. Toinen YLISTYS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri lähtee perjantaina juhlavin läksiäismenoin KA-konsernista. Harva nero nykypäivänä tekee koko uraansa samassa yrityksessä. Uudet vallankumoukset odottavat jo Laurin edessä. YLISTYS Laurille! Kiitos siitä valtavasta perinnöstä, jonka suomalaiset joukkoliikenteen käyttäjät ja KA-konserni Laurilta saivat. Toinen YLISTYS!

        Valitettavasti Laurin kehittelemä liiketoimintamalli ei sallinut tehdä koko työuraansa samassa työpaikassa. KA-konserni sai tosiaan kivoja asioita Triplahousulta, omistajat saivat myydä sukunsa elämäntyön pakotettuna ennen lopullista tuhoa.
        Uusi omistaja kuitenkin huomasi yhden palkkajohtajan kykyjen puutteen ja pisti kaverin pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Laurin kehittelemä liiketoimintamalli ei sallinut tehdä koko työuraansa samassa työpaikassa. KA-konserni sai tosiaan kivoja asioita Triplahousulta, omistajat saivat myydä sukunsa elämäntyön pakotettuna ennen lopullista tuhoa.
        Uusi omistaja kuitenkin huomasi yhden palkkajohtajan kykyjen puutteen ja pisti kaverin pihalle.

        KA myytiin kylläkin bussiliikenteen sähköistymiseen valmistautumisen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KA myytiin kylläkin bussiliikenteen sähköistymiseen valmistautumisen vuoksi.

        Niinhän se julkisuuteen kerrottiin. Totuus on kuitenkin se, että rahat eivät enää riittäneet tehtyihin sopimuksiin, eikä Onnibusin 10 miljoonan tappiot lainkaan helpottaneet silloisen omistajan hätää.


    • Anonyymi

      Otsikkoon liittyen, koska Onnibus ja varsinkin Pirkanmaan Tilausliikenne pyytävät anteeksi asiakkailtaan aiheutettuaan tuhansille matkustajille ylimääräistä vaivaa peruuttaessaan yllättäen kymmeniä vuoroja päivittäin? Syynä peruutuksiin oli siis käsiin hajoava kalusto ja krooninen kuljettajapula, koska näiden yritysten maine on sellainen, että työvoima jostakin syystä välttelee niitä.

      • Anonyymi

        Syynä PirTilin peruutuksiin oli lainsäädännön muutos ja kuljettajien kesälomat. Kun kuskit palasivat lomalta, vuorot alettiin ajaa normaalisti. Lauri pahoitteli mediassa monta kertaa.

        Paronit puolestaan ovat aiheuttaneet koko linja-autoalalle työvoimapulan. Anteeksi voisivat sitäkin pyytää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynä PirTilin peruutuksiin oli lainsäädännön muutos ja kuljettajien kesälomat. Kun kuskit palasivat lomalta, vuorot alettiin ajaa normaalisti. Lauri pahoitteli mediassa monta kertaa.

        Paronit puolestaan ovat aiheuttaneet koko linja-autoalalle työvoimapulan. Anteeksi voisivat sitäkin pyytää!

        "Syynä PirTilin peruutuksiin oli lainsäädännön muutos ja kuljettajien kesälomat. Kun kuskit palasivat lomalta, vuorot alettiin ajaa normaalisti. Lauri pahoitteli mediassa monta kertaa."

        Vai lainsäädännön muutos ja kesälomat.
        Kyllä luulisi toimitusjohtajan tietävän, että kuljettajilla on kesälomat.
        Tuo väitteesi lainsäädännön muutoksista on naurettava. Pyhä Laurisi on johtanut jo vuosia Satakunnan liikenne oy:tä, joka on harjoittanut paikallisliikennettä Raumalla pitkään.
        Kyllä pyhän Laurisi olisi pitänyt olla selvillä 28.1.2020 voimaan tulleesta linja-autohenkilökunnan työehtosopimuksesta, jossa sovittiin, että 1.1.2022 alkaen kuljettajien työhönsidonnaisuusaika lyhenee 12 tunnista 11 tuntiin 30 minuuttiin.
        Sopeutumisaikaa on ollut kaksi ja puoli vuotta, että ei luulisi tulleen yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynä PirTilin peruutuksiin oli lainsäädännön muutos ja kuljettajien kesälomat. Kun kuskit palasivat lomalta, vuorot alettiin ajaa normaalisti. Lauri pahoitteli mediassa monta kertaa.

        Paronit puolestaan ovat aiheuttaneet koko linja-autoalalle työvoimapulan. Anteeksi voisivat sitäkin pyytää!

        Tämä oli hyvä esimerkki siitä, että toimittajat ja Tampereen joukkoliikenteestä vastaavat ovat hyväuskoisia hölmöjä.
        Ei tuollainen työehtosopimusmuutos vaikuta mitenkään henkilöstön riittävyyteen.
        Kyseessä oli ainoastaan "johtajan" kyvyttömyydestä hoitaa työtehtäviään.
        Kenestähän nyt muuten tulee toimari näille surkuhupaisille firmoille vai kuopataanko Satakunnan Liikenne ja Onnibus pian lopullisesti? PirTil tulee varmaankin jatkamaan ja siitä yritetään tehdä kannattava, onnistuuko se on taas eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynä PirTilin peruutuksiin oli lainsäädännön muutos ja kuljettajien kesälomat. Kun kuskit palasivat lomalta, vuorot alettiin ajaa normaalisti. Lauri pahoitteli mediassa monta kertaa.

        Paronit puolestaan ovat aiheuttaneet koko linja-autoalalle työvoimapulan. Anteeksi voisivat sitäkin pyytää!

        Lauri ei pyytänyt itse aiheuttamiaan sotkuja anteeksi, vaan selitteli ja valehteli korvat heiluen. Minkäänlaista suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä ei ollut hänen toiminnassaan havaittavissa. Jokaiselle on selvää, että Lauri tiesi tes-muutoksesta ja sen vaikutuksista johtamansa paikallisliikennettä harjoittavan yrityksen irvikuvan toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ei pyytänyt itse aiheuttamiaan sotkuja anteeksi, vaan selitteli ja valehteli korvat heiluen. Minkäänlaista suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä ei ollut hänen toiminnassaan havaittavissa. Jokaiselle on selvää, että Lauri tiesi tes-muutoksesta ja sen vaikutuksista johtamansa paikallisliikennettä harjoittavan yrityksen irvikuvan toimintaan.

        On jopa kuulunut sellaisia huhuja, että Lauri tiesi tarkalleen PirTilin kalusto ja henkilökuntapuutteet, mutta hoiti silti kaupan ja totuus selvisi CapManille vasta myöhemmin. Tämän kerrotaan olleen Laurin lentävän lähdön todellinen syy. Olipa totuus mikä tahansa, nyt viimeinkin sinisilmäisinkin hölmö tajuaa minkälaista peliä nämä vedättäjät ja tyhjänpuhujat ovat pelanneet. Hienoa, että totuus tuli esiin, vaikkakin liian myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jopa kuulunut sellaisia huhuja, että Lauri tiesi tarkalleen PirTilin kalusto ja henkilökuntapuutteet, mutta hoiti silti kaupan ja totuus selvisi CapManille vasta myöhemmin. Tämän kerrotaan olleen Laurin lentävän lähdön todellinen syy. Olipa totuus mikä tahansa, nyt viimeinkin sinisilmäisinkin hölmö tajuaa minkälaista peliä nämä vedättäjät ja tyhjänpuhujat ovat pelanneet. Hienoa, että totuus tuli esiin, vaikkakin liian myöhään.

        Laurilla oli palava rakkaus Purkanmaan Tilausliikenteeseen koska se oli tervannut Tampereella paronien /ct. Hän halusi saman katon alle kaikki paroniruoskat ja onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurilla oli palava rakkaus Purkanmaan Tilausliikenteeseen koska se oli tervannut Tampereella paronien /ct. Hän halusi saman katon alle kaikki paroniruoskat ja onnistui.

        Ok, ai hänen kiinnostuksensa noihin hommiin onkin yleisessä tiedossa.
        No eihän se enää ole edes rikos, joten pyl-... ylistäkää!


    • Anonyymi

      Tämä on omalla tavallaan ihan hauskaakin, että Lauri kirjoittaa itsestään täällä palstoilla. Kun seuraatte kaverin kirjoitusasua ja sanavalintoja, niin ne täsmää aivan täysin jokaiseen Lauri-kehuviestiin täällä.

      • Anonyymi

        Ehkä ei kuitenkaan Lauri kirjoittele, ainakaan jokaista kommenttia. Likasankojournalismia hoitaa pääosin Laurin kaveri, joka myös markkinointipäällikkönä tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei kuitenkaan Lauri kirjoittele, ainakaan jokaista kommenttia. Likasankojournalismia hoitaa pääosin Laurin kaveri, joka myös markkinointipäällikkönä tunnetaan.

        Keljuttaako kun VL:n nousukiitokin on pitkälti Laurin vinkein saavutettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keljuttaako kun VL:n nousukiitokin on pitkälti Laurin vinkein saavutettu?

        Mikä nousukiito? Etkö osaa lukea tilinpäätöksiä? VL:n viimeinen tilinpäätös oli huonoin näkemäni, jos ei huomioida Onnibussin katastrofaalisia kahta edellistä julkaistua tilinpäätöstä. En tiedä mitään muuta yritystä, joka olisi menettänyt omaa pääomaansa sillä tahdilla kuin VL on tehnyt. Tulevaisuus näyttää aika synkältä, jos mitään korjaavia toimia ei tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nousukiito? Etkö osaa lukea tilinpäätöksiä? VL:n viimeinen tilinpäätös oli huonoin näkemäni, jos ei huomioida Onnibussin katastrofaalisia kahta edellistä julkaistua tilinpäätöstä. En tiedä mitään muuta yritystä, joka olisi menettänyt omaa pääomaansa sillä tahdilla kuin VL on tehnyt. Tulevaisuus näyttää aika synkältä, jos mitään korjaavia toimia ei tehdä.

        Niinpä, ja tuo kysymys "Keljuttaako kun VL:n nousukiitokin on pitkälti Laurin vinkein saavutettu?" on järjetön.
        Ei kai kukaan järkevä ihminen ajattele, että pyhä Lauri edesauttaisi kilpailijansa liiketoimia omaksi tappiokseen.
        Toki se, että ottaa provision niistä myydyistä lipuista, jotka muuten mahdollisesti ostettaisiin Matkahuollon verkkokaupasta, tai VL:n bussista, on liikeideana hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja tuo kysymys "Keljuttaako kun VL:n nousukiitokin on pitkälti Laurin vinkein saavutettu?" on järjetön.
        Ei kai kukaan järkevä ihminen ajattele, että pyhä Lauri edesauttaisi kilpailijansa liiketoimia omaksi tappiokseen.
        Toki se, että ottaa provision niistä myydyistä lipuista, jotka muuten mahdollisesti ostettaisiin Matkahuollon verkkokaupasta, tai VL:n bussista, on liikeideana hyvä.

        Ei tietenkään _omaksi tappiokseen_. Mutta järkevä ihminen ymmärtääkin ettei tämå ole nollasummapeliä. Lisäksi oma arvonsa on tietenkin silläkin, että Paunua kurmootetaan Valkeakosken reitillä ja lentokenttäyhteyksissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään _omaksi tappiokseen_. Mutta järkevä ihminen ymmärtääkin ettei tämå ole nollasummapeliä. Lisäksi oma arvonsa on tietenkin silläkin, että Paunua kurmootetaan Valkeakosken reitillä ja lentokenttäyhteyksissä!

        Haha, no millonkas paronit olis nähny omaa napaansa pidemmälle? Niillähän oli omat reviirit ja yksilmänen mustavalkomaailmankatsomus:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään _omaksi tappiokseen_. Mutta järkevä ihminen ymmärtääkin ettei tämå ole nollasummapeliä. Lisäksi oma arvonsa on tietenkin silläkin, että Paunua kurmootetaan Valkeakosken reitillä ja lentokenttäyhteyksissä!

        Aijaa, eikö kriteeri olekaan enää Tampere-Helsinki vuorojen määrä?
        Nythän siellä Paunu ajelee suoria vuoroja enemmän kuin henkitoreissaan oleva VL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, eikö kriteeri olekaan enää Tampere-Helsinki vuorojen määrä?
        Nythän siellä Paunu ajelee suoria vuoroja enemmän kuin henkitoreissaan oleva VL.

        Tosiasia lienee, että Paunulla on loppu lähellä, ei nyt lähivuosina, mutta kuitenkin.
        Martti täyttää tammikuussa 70 vuotta, ja vaimonsa on jo täyttänyt, eikä lapsia ymmärtääkseni ole. Markkinaehtoisessa liikenteessä ei ole myytävääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, eikö kriteeri olekaan enää Tampere-Helsinki vuorojen määrä?
        Nythän siellä Paunu ajelee suoria vuoroja enemmän kuin henkitoreissaan oleva VL.

        VL kukoistaa, heillä on hienot bussit ja hyvä palvelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL kukoistaa, heillä on hienot bussit ja hyvä palvelu

        VL todella kukoistaa, he ajavat lähiliikennebusseilla pikavuoroa ja kalusto alkaa hajoamaan käsiin, ihan kuten kumppaniyrityksellä Onnibussilla. Massiivisia tappioita on tehty eikä kaluston uusimisesta ole toivoa. Pientä valoa näyttäisi alkavan pilkottamaan risukasaankin. Viime viikkoina yhtiön kuljettajat ovat vihjailleet, että ns. yläkertakin olisi herännyt unestaan ja vakavasti miettii Punapöksyn ja markkinointipäällikön kelkkaan hyppäämisen seurauksia. Mielenkiintoisia käänteitä saattaa olla tulossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL todella kukoistaa, he ajavat lähiliikennebusseilla pikavuoroa ja kalusto alkaa hajoamaan käsiin, ihan kuten kumppaniyrityksellä Onnibussilla. Massiivisia tappioita on tehty eikä kaluston uusimisesta ole toivoa. Pientä valoa näyttäisi alkavan pilkottamaan risukasaankin. Viime viikkoina yhtiön kuljettajat ovat vihjailleet, että ns. yläkertakin olisi herännyt unestaan ja vakavasti miettii Punapöksyn ja markkinointipäällikön kelkkaan hyppäämisen seurauksia. Mielenkiintoisia käänteitä saattaa olla tulossa...

        En ole koskaan ymmärtänyt noita jonkun horinoita punapöksyn kelkkaan hyppäämisestä.
        Ei kukaan ole hypännyt kenenkään kelkkaan.
        Yhtiön johto on tehnyt sopimuksen lipunmyynnistä Matkahuollon ja Onnibus.comin kanssa.
        Jos johto katsoo, että noista sopimuksista jollakin on haittaa yhtiön taloudelle, on niissä varmasti irtisanomismahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt noita jonkun horinoita punapöksyn kelkkaan hyppäämisestä.
        Ei kukaan ole hypännyt kenenkään kelkkaan.
        Yhtiön johto on tehnyt sopimuksen lipunmyynnistä Matkahuollon ja Onnibus.comin kanssa.
        Jos johto katsoo, että noista sopimuksista jollakin on haittaa yhtiön taloudelle, on niissä varmasti irtisanomismahdollisuus.

        Joo, eiköhän sen lipunmyyntisopimuksen voi katkaista koska vain.
        On se VL hypännyt sen harhaanjohtajan kelkkaan yltiömäisen alhaisilla hinnoilla ja yltiömäisen suurilla tappioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eiköhän sen lipunmyyntisopimuksen voi katkaista koska vain.
        On se VL hypännyt sen harhaanjohtajan kelkkaan yltiömäisen alhaisilla hinnoilla ja yltiömäisen suurilla tappioilla.

        VL:n menestystarina on pitkälti Laurin kirjoittama (toki järjenkäyttö on muillekin sallittu, ei se Laurin monopoli ole), eikä kyse ole todellakaan pelkästä lippuyhteistyöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eiköhän sen lipunmyyntisopimuksen voi katkaista koska vain.
        On se VL hypännyt sen harhaanjohtajan kelkkaan yltiömäisen alhaisilla hinnoilla ja yltiömäisen suurilla tappioilla.

        Paunua piti kurittaa, joukkoliikenneneron päiväkäsky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:n menestystarina on pitkälti Laurin kirjoittama (toki järjenkäyttö on muillekin sallittu, ei se Laurin monopoli ole), eikä kyse ole todellakaan pelkästä lippuyhteistyöstä!

        Tarkoitit varmaankin menetystarina? VL menettää omavaraisuutensa ja Lauri menetti kolmet housut. Tommolat menettivät elämäntyönsä ja Capmanin sijoittajat rahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin menetystarina? VL menettää omavaraisuutensa ja Lauri menetti kolmet housut. Tommolat menettivät elämäntyönsä ja Capmanin sijoittajat rahansa.

        Kaikki on seurausta paronien kyräilyistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on seurausta paronien kyräilyistä

        " joukkoliikenneneron päiväkäsky"
        Nyt on nero todellisessa joukkoliikenteessä, mielityössään.
        Ei enää kukaan kykene edes laskemaan sitä miljardien pöllien määrää, joita pyhä Lauri kuljettaa.
        Ylistäkää Lauria
        Ylistäkää
        Ylistäkää
        Ylistäkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunua piti kurittaa, joukkoliikenneneron päiväkäsky

        Kävikö kukaan katsomassa, oliko siellä Pöytäsarankadulla historiallisen suuret juhlat viime perjantaina? Joku aikoinaan kirjoitti, että ennen näkemättömät laksiäisjuhlat on tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunua piti kurittaa, joukkoliikenneneron päiväkäsky

        Mistähän johtuu Kimmon sairas katkeruus Paunua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän johtuu Kimmon sairas katkeruus Paunua kohtaan?

        Ei siinä katkeruutta tarvi olla, kun mieli sairastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikö kukaan katsomassa, oliko siellä Pöytäsarankadulla historiallisen suuret juhlat viime perjantaina? Joku aikoinaan kirjoitti, että ennen näkemättömät laksiäisjuhlat on tiedossa.

        Oli komeat läksiäiset perjantaina. Ylistyspuheenvuoroja pidettiin. Syötiin hyvin. Muisteltiin menneitä. Lauantaina oli vielä epävirallinen ronski sikakaronkka jossa ryypättiin niin että vieläkin pää on kipeänä ja naurettiin paronien sukuoikeuksien kaatumiselle niin että vieläkin maha on kipeänä! Muaahahahahahahaaa! Buoohohohohohoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin menetystarina? VL menettää omavaraisuutensa ja Lauri menetti kolmet housut. Tommolat menettivät elämäntyönsä ja Capmanin sijoittajat rahansa.

        Ja paronit menettivät sopimuksensa kun PirTil veti maton alta ja antoi vielä potkun perään - > paronit lensi rähmälleen kysellen "kuka, mitä, koska, missä häh??!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paronit menettivät sopimuksensa kun PirTil veti maton alta ja antoi vielä potkun perään - > paronit lensi rähmälleen kysellen "kuka, mitä, koska, missä häh??!!"

        Muaahahahahahahahaaa!!!!

        Buoohohohohohohohooo!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paronit menettivät sopimuksensa kun PirTil veti maton alta ja antoi vielä potkun perään - > paronit lensi rähmälleen kysellen "kuka, mitä, koska, missä häh??!!"

        Noh, ne "paronit" ovat edelleen bisneksessä ja firmojensa ruorissa.
        Missäs ne Helke, Möttö, Tommolat, Johanssonit pyörittävät linja-autobisnestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paronit menettivät sopimuksensa kun PirTil veti maton alta ja antoi vielä potkun perään - > paronit lensi rähmälleen kysellen "kuka, mitä, koska, missä häh??!!"

        Harvalla käy niin hyvin kuin P.J:llä.
        Jos korona ei olisi kaatanut Onnibusia ja koko Kivistoa, olisi PirTil mennyt nurin, eikä P.J. olisi saanut mitään.


    • Anonyymi

      KIIHKEÄ ON KIIVAAN MIELI

    • Anonyymi

      Matkustan yksinomaan VL:n vuoroilla Helsinkiin.

      • Anonyymi

        Länsilinjat on joskus halvempi mutta huonompi. Haluan timanttista palvelua.


      • Anonyymi

        Totta kai matkustat, kun joudut niitä ajamaan. Samalla salaa haaveillet, miten mukava matka olisikaan, jos voisit tehdä sen Paunun tasokkailla ja tilavilla pikavuorobusseilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsilinjat on joskus halvempi mutta huonompi. Haluan timanttista palvelua.

        Länsilinjoilla on selvästi paremmat autot Helsingin välillä kuin Valkeakosken Liikenteellä. Valkeakosken Liikenteen bussit ovat suurelta osin lähes miljoona ajettuja entisiä lähiliikenneautoja, joiden mukavuus ei ole kovin hääppöinen ahtaista tiloista johtuen. Ei ole kovinkaan houkuttelevaa istua lähes kolmen tunnin matka polvet edellisen penkin selkänojassa tiukasti kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsilinjoilla on selvästi paremmat autot Helsingin välillä kuin Valkeakosken Liikenteellä. Valkeakosken Liikenteen bussit ovat suurelta osin lähes miljoona ajettuja entisiä lähiliikenneautoja, joiden mukavuus ei ole kovin hääppöinen ahtaista tiloista johtuen. Ei ole kovinkaan houkuttelevaa istua lähes kolmen tunnin matka polvet edellisen penkin selkänojassa tiukasti kiinni.

        Onko Paunun kalusto säilynyt edelleen huipputasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Paunun kalusto säilynyt edelleen huipputasolla?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Oho, rima on nimittäin erittäin alhaalla ´, Tamponin ja VL:n asetettua sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, rima on nimittäin erittäin alhaalla ´, Tamponin ja VL:n asetettua sen.

        VL on oikeamielinen liikennöitsijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai matkustat, kun joudut niitä ajamaan. Samalla salaa haaveillet, miten mukava matka olisikaan, jos voisit tehdä sen Paunun tasokkailla ja tilavilla pikavuorobusseilla.

        Minä en koskaan haaveile Paunulla kulkemisesta. Enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en koskaan haaveile Paunulla kulkemisesta. Enää.

        Minäkin vältän paunua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vältän paunua

        Paunu tuli pitkät päällä vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vältän paunua

        Kimmo vastailee itselleen. Nyt se on jo oikeasti sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2101
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1102
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1065
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      180
      1013
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      275
      1004
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe