Täällä oli jotain keskustelua että Finavia suosii lentoasemilla sähkötakseja, miten tuo käytännössä toimii? Itse en haluaisi millään tavalla tukea sähköistä autoilua.
En ole pariin kolmeen vuoteen käyttänyt taksia mutta mietin vain jos kohta alkaisi taas työmatkailu.
Voiko sähkötaksista kieltäytyä ja vaatia polttomoottori-taksia?
14
653
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit ostanu sahköauton niin ei tarvitsisi ulista täällä ja esittää asiakasta. Siinähän odottelet keräilyssä pelle.
- Anonyymi
Se toimii niin että sinä odottelet sen diesel autos kanssa keräilyssä kun me sähköautot ajellaan poka päällä. Onks monta vuotta lainaa jäljellä?
- Anonyymi
Varmaan vähemmän kuin mitä kestää maksaa se sähkäri 35 euron kyydeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan vähemmän kuin mitä kestää maksaa se sähkäri 35 euron kyydeillä.
Läpiajolla ne kentän kyydit on ihan hyviä. Ymmärrän että sua harmittaa kun joudut odottaa niitä pitkälle toista tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpiajolla ne kentän kyydit on ihan hyviä. Ymmärrän että sua harmittaa kun joudut odottaa niitä pitkälle toista tuntia.
No aika luonnollista, että se harmittaa. Pikkuhiljaahan nuo sähkärit yleistyy, ja sitä myöten myös niitten odotusajat lisääntyy kentällä.
Mielenkiinnolla odotan, koska TH alkaa priorisoida sähköautoja keikkojen jaossa..
- Anonyymi
Kuka näitä lapsellisuuksia jaksaa kirjoittaa? Asiakas/maksaja on aina oikeassa periaatteella mennään.
- Anonyymi
Periaatteesi takaa köyhän ja ikävän elämän. Onneksi kaltaisiasi orjapojujakin on, niin miehet voi tehdä rahaa, sillä aikaa kun sinä nuoleskelet köyhien perseet.
- Anonyymi
Mun pirssi käy kerosiinillä ja mul on etuajooikeus!😂😅🤣
- Anonyymi
En tiedä lentokentästä mutta ainahan taksia tilatessa voi mainita ettei mene minkään sähkötaksin kyytiin ja vaatia polttomoottoritaksia. Tällä tavalla auttaa ehkäisemään tuota ideologista huluutta.
- Anonyymi
Voiko ahtaasta ja matalasta E-mersusta, BMW 5:sta tai Volvo 90:stä kieltäytyä, kun sinne ei raavas mies pääse ahtautumaan takapenkille siitä pienestä luukusta?
- Anonyymi
Sähkötaksista voi kieltäytyä terveydellisistä syistä. Jos on sähköallergia ei voi matkustaa sähkötaksilla. Tämän voi mainita kun tilaa taksia.
Voit myös aina kysyä millä polttoaineasemalla taksi on viimeksi tankannut. Jos asema on Teboil voit kieltäytyä kyydistä.
Rasistina voit vedota että mustat nahkapenkit tai yleensä musta nahka aiheuttaa sinulle voimakkaan allergisen reaktion.
Et halua matkustaa autolla joka valmistetaan maassa jossa aikoinaan oli natsihallinto.
Voit siis kieltäytyä ottamasta kyytiä mersulla tai bemarilla.
Et kannata homoavioliittoja Ei siis kyytiä volvolla. - Anonyymi
Minä vaadin kentällä aina lentokonebensiinillä käyvää taksia. Lälällällällää.
- Anonyymi
Jos ajan polttomoottoriautoa, joka käy vedyllä?
Se on 10 kertaa luontoystävällisempi kuin sähköauto. - Anonyymi
Totta kai voit tilatessasi esittää ehtoja. Käyttövoimasta, kuskin iästä, auton väristä ja renkaiden merkistä ja mistä vaan.
Saattaa tosin käydä niin, että sinulle sopiva auto vapautuu kymmenen tunnin päästä tai ei koskaan, mutta valinta on ihan omasi. Nauti.
Voimia valitsemallasi tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892