Jos ihminen valehtelee jatkuvasti, kääntää toisten tekemiset omikseen ja muutenkin kääntää jutuissaan asiat aina omaksi edukseen. Miksi hän tekee niin? Kyse on äidistäni joka valehtelee aina ja varsinkin kun uusia ihmisiä tulee tutuiksi hän valehtelee ne asiat teoikseen joita ei ole ollut. Kuulin kun hän kertoi uudelle ihmiselle kuinka hän jäi isäni, siis hänen miehensä, kuoltua yksinhuoltajaksi kahden pienen lapsen kanssa ja kertoi lisäksi ettei silloin ollut sosiaalihuoltoa eikä kauppaa asuinseudulla eikä autoa. Vieras sanoi häntä sankariksi . Totuus asiassa on, että minä olin 35v ja siskoni 30v, kun isäni kuoli joten hänellä ei ollut mitään lapsia hoidettavana, olimme siskoni kanssa työssä siskolla ooma perhe ja lapset, sosiaalihuolto oli kyllä 1995 (silloin isäni kuoli) varmasti olemassa, ja kaiken lisäksi hän oli itse vakinaisessa työssä, kauppaa ja autoa ei ollut, mutta minä ja siskoni joilla molemmilla oli autot, käytimme häntä kaupassa ja milloin toimme ruokatavarat hänelle jääkaappiin saakka,
Mitä hän hakee tuolla että tekee jutuissaan itsestään sankarin, jota hän suinkaan ei ole? Tuollaista valehtelua olen saanut kuulla äitini suusta koko elämäni ajan, hän häpäisee tavallaan tuossa meitä.
Valehtelusta
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599