Olisipa aika magee otsikko näinä ankeina aikoina. Tuomas Holopainen on tunnetusti pesäpallon kannattaja. Tehkää kysyen mahdollisuudesta esiintyä pesäpallostadionilla esim tulevana juhannuksena. Esiintymislava polttolinjan tuntumaan ja katettuja istumapaikkoja 1500. 3800 katselijaa/ kuuntelijaa kentän puolelle.
Esiintymislavan rakenteet pilkkahintaan vuokralle kun vuokraamon nimi näkyy direktiivin kokoisena yleisölle. Jopa sponssauksena ilman kustannuksia ?
Tulot pakollisten menojen jälkeen puoliksi NW/ KiPa. Virkistäisi ainaisen vaikerruksen ja valitusvirsien seassa ja saataisiin kentälle käyttöä sekä parkkipaikka täyteen. Mielikuvitusta kehiin. Tehkää jotakin, tehkää vaikka pieniä tekoja....
Mitä mieltä Sinä olet ideasta ?
Nightwish esiintyy Kiteellä ?
18
1687
Vastaukset
- Anonyymi
Talvella sprintti aika-ajot kentän ympäri täydennettynä päätyelahden lenkillä. Katsomosta näkymä koko alueelle. Siis hiihtäen.
- Anonyymi
Kiitos hyvä Tuomas. Toit Joulun jo etukäteen. Ei ollutkaan hevosmiesten uutistoimistosta tuo muinoinen otsikko. Pitkästä aikaa jotakin positiivista uutisoitavaa Kiteeltä.
- Anonyymi
Juon nyt teetä, jääteetä.
- Anonyymi
Kitee on kehittyvä paikkakunta, hyvä kun saadaan tännekin uudistusta ja elämää 👍
- Anonyymi
Harmi, että esiintyvät seuraavana päivänä Vaasan stadionilla ja moni on kerennyt ostaa jo sinne liput ja ottaa majoituksen koko viikonlopuksi. Mm. minä..
- Anonyymi
Matkailu Vaasaan avartaa sisäsiittoisiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkailu Vaasaan avartaa sisäsiittoisiakin.
Ei kaikkia, kuten huomata saamme.
- Anonyymi
Kipan Facebook sivulta saa jo tänään ennakkoon lipun jos haluaa olla aikaisessa...
- Anonyymi
Ettekste tiedä kuka mä oon
- Anonyymi
Sou wott ?
- Anonyymi
Jäikin Nokia areenan keikka käymättä kun siirty korona rajotusten takia. No nyt pääsee kävellen ja liput on jo.
- Anonyymi
Propsit Tuomakselle tuostakin, taitaa heiltä tulla yhteisöverojakin kuntaan. Tosin kylän nousuun tai tuhoon tuo "yksi pääsky ei kesää tee". Aktiivisuus on onneksi lisääntynyt monessa asiassa ja kylässä, vaikka sitä dissataan. Saisiko kaikki tahot puurtamaan yhteisen maineen kohottamisen eteen tällä aikataululla? On jo "tovi" aikaa suurten ikäluokkien aikaisista onnistuneista? yrittäjä- ja höyrylaivajuhlista, maatalousnäyttelystä, kitee-kesäviikosta ym. Vieraiden mielikuva syntyy aina myös ihmisten kautta, pelkkä tarjonnan määrä ja laatu ei ratkaise.
- Anonyymi
Katsomot loppuunmyyty ja enää permannolle lippuja. Näillä näkymin 10 000lippua on kohta myyty loppuun. Tämä on Kiteelle semmonen tapahtuma, että oksat pois. Kaikki Kiteeläiset voivat olla ylpeitä. Toivottavasti ei ole valittajia melusaasteesta.
- Anonyymi
Lisää tekoja, pieniäkin. Vähemmän valitusta ja ruikutusta. Tässä MEILLE mallia kummallekin
- Anonyymi
Tuohon nurkalle tulevat mölisemään.. 😠
- Anonyymi
Tämä aloitus oli kuukautta ennen keikan julkistamista.
Kukahan on syväkurkku ? - Anonyymi
Itse ehdotin täällä tuota jo heti kun kenttä valmistui, yhtenä mahdollisuutena.
- Anonyymi
Ehdotin aikanaan Puhoksen seutua kesäkuhinoihin ja hyvällä alulla on sekin mm infra ja palvelut. Tekijöitä on löytynyt, mutta tiedotus tapahtumista ehkä ontuu. Infokanavia on paljon, mm tapahtumakalenteri, facet, niihin ajoissa eka ilmo ja toistoja. Myös muille kylille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987