Nyt päättyy raja-yhteistyö monilta osian, sallitaan mm sukulaisten tapaaminen Suomen puolella. ym muita monia säädöksiä oli rajan ylittämiseen. Mutta tämä viimme aikojen suurempi Venäjältä pakeminen nyt jää ensi yöstä alkaen. Vihreät ministerit sen juuri kertoi, ulkoministeri Haavisto ja sisäministeri va Mikkonen.
(Lyhenne "va" eli väliaikainen sopii monenlaisiin tilanteisiin, kun ministeri ei ole virkasuhteessa "vs")
Venäjällä ihmiset myös jäävät Venäjälle aivopesun armoille. Monilla seuloa oikeaa tietoa on vaillinaista, kun media laitettu poikki oikeista tietolähteistä. Tämäkin on poikki useimmissa tapauksissa Venäjällä. Venäjä on niin laaja maa jota diktaattori yhä haluaa lisätä, ei anna mahdollisuuksia kanssa käymisiin rajan taakse kuten tapana ollut Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen. Putin uhkailee ydinaseilla naapumaitaan, niin nyt tultu tähän vaiheeseen suuren varustaumisen jälkeen, kun Venäjän, Kiinan, Iranin .. aseet ei yllä länsimaisen tasolle, lähissä teknologian kärjessä USA. Venäjjä on suuri uho päällä Putin toimesta. mm Turkki nyt vaati vaati Venäjää poistumaan Ukrainasta omien rajojen sisälle. Se on hyvä vaade lähialueella. Todennäköisesti vaikuttaa meidänkin NAto etenemiseen Turkin hyväksyntänä, kun juuri Venäjä räjäytti useasta kohtaa kaasuputkeaan merialueillamme. Jokunen aika sitten Venäjän merivoimat kävi putken päällä laittamassa aikasytytin panokset. Silloin ihmetystä oli että miksi Venäjän sotalaivat kulkee siinä kohtaa, sekin nyt oivallettiin. Venäjää alettu ajamaan toden teolla terroristivaltioksi kun jo tunnusmerkit täyttää.
Tämä on tarkoitettu pääosin Venäläisille rajan kummallakin puolen
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä olisi varmaankin voittajakirjoitus apukoululaisten ja vajaamielisten sarjassa. Niin naurettavan huvittava se on pankkolängvitsineen ja sitä kautta virheineen.
Meinaatko pankkomajuri seuraavaksi kysyä olenko käynyt kansakoulun ja armeijan.- Anonyymi
Pankkolängvitsi trolli Pietarista.
- Anonyymi
Venäläisten viisumit ja vasemmisto
Eilisen Ilta-Sanomien mukaan Li Anderson vastustaa venäläisten turistiviisumien kieltoa. Eli hän toivottaa kaikki venäläiset, myös Ukrainassa sotivat venäläiset, jatkossakin vapaasti Suomeen kylpylöihin ja ostoksille.
Tosin eihän tämä sinänsä ole mitenkään yllättävää puolueen historiallisesti läheisen Neuvosto-Venäjä suhteen huomioon ottaen. - Anonyymi
Rodchildit on rahoittaneet jo Napoleonin ajoista asti aina sotien molempia osapuolia, niin nytkin.
Joe Biden sanoi jo 7,12,2021, että Nord Steram pannaan jäihin jos Venäjä hyökkää Ukrainaan.
https://yle.fi/uutiset/3-12219616- Anonyymi
Obama ja Trump jo varoitteli Venäjä riippuvaisuudesta. Se nyt päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804