Näyttää oudolta/tyhmältä kun huoneiston ikkuna kadulle auki ja putki sieltä pätkän pihalle? Eipä taida olla kuivatuksesta kyse? Paremminkin energiahukkaa. Entäs talvella. Joku sieltä sauhuttelee kun ei viitsi pihalle lähtee. Eikä tähän puututa?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tuollainen putki on ihan normaali, energiansäästöön pyrkivä ilmastointiputki. Sähköä hotkivan koneellisen ilmastoinnin voi silloin sulkea koko talven ajaksi. Konvektiooon perustuva muoviputki kuljettaa sopivan määrän raikasta ulkoilmaa asuintiloihin. Talon takapuolella oleva toinen muoviputiki vie tunkkaiset ilmat ulos.
- Anonyymi
Onohan ohjeita olemassa netissä tällaiseen ilmanvaihtoon? Kuulostaa edulliselta ratkaisulta tämä, voisin itsekin rakentaa jos tietäisi mitoitukset noille putkien halkaisijoille ja pituuksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onohan ohjeita olemassa netissä tällaiseen ilmanvaihtoon? Kuulostaa edulliselta ratkaisulta tämä, voisin itsekin rakentaa jos tietäisi mitoitukset noille putkien halkaisijoille ja pituuksille.
En tiedä mutta ajelin ja ajan vieläkin joskus pappa tunturilla on kyllä hyvät sauhut putken päässä.
- Anonyymi
Missäpäin Vammalaa tuo muoviputkella tehty ilmastointi mahtaa olla? Ajelisin paikan päälle katsomaan, ottaisin pari valokuvaa ja mittailisin silmämääräisesti niitä putkien pituuksia.
- Anonyymi
Ei kai kukaan idiootti nyt osoitetta kerro. Kukaan halua sinne mitään Kalevia kuvailee ja mittailee.
- Anonyymi
Kuulin, että letkuja mittaillaan ja kuvataan Äijänkivellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510