Jää pian aika äkkiä leskeksi, kun ukko potkasee tyhjää.
Kannattaako vanhaa ukkoa ottaa?
145
1001
Vastaukset
Sitten saat sen rahat ja pääset etsimään nuorempaa tilalle.
- Anonyymi
Meinasin just kommentoida että kuhan tsekkaa eka ukkelin varallisuuden. Ja unohtaa avioehdon. 😆👵
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin just kommentoida että kuhan tsekkaa eka ukkelin varallisuuden. Ja unohtaa avioehdon. 😆👵
Juuri näin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ukkelin mahdolliset lapset saattaa olla hiukan näreissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muistettava kuitenkin että valtio ottaa aina omansa...niin vainajan omaisuudesta kuin puolison tulevasta leskeneläkkeestäkin.
- Anonyymi
Millä ikäerolla?
- Anonyymi
Ihan yleisesti pohdin.
- Anonyymi
Mutta sanotaan nyt vaikka 25 vuotta ikäeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä, jos molemmat hyötyy ja nauttii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei edes kysy, kannattako vanhaa akkaa ottaa, taitaa olla niin itsestään selvä asia.
25 vuotta vanhempi akka, miettikää etenkin miehet, ei onnistu edes rahan takia ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei edes kysy, kannattako vanhaa akkaa ottaa, taitaa olla niin itsestään selvä asia.
25 vuotta vanhempi akka, miettikää etenkin miehet, ei onnistu edes rahan takia ;DSekin riippuisi niin monesta asiasta mu veikkaan et useimmilla naisilla on sen verran huono itsetunto että siitä vain ei tulisi yhtään mitään muuta kuin sanomista jos naisella on itseään huomattavasti nuorempi mies varsinkaan jos miehellä ei ole himot kokonaan kadonnut tai potenssi vaikeudet vähintään alkanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta on iso ikäero, onko mitään yhteistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta vanhempi akka, miettikää etenkin miehet, ei onnistu edes rahan takia ;DMiten niin ,oletko edes kokeillut aikuista naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta on iso ikäero, onko mitään yhteistä
Voi olla paljonkin...
Aloitus on typerä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ,oletko edes kokeillut aikuista naista.
Tarkoitat kypsää hyvin riippunutta lihaa, en ole, oksettaakin jo pelkkä ajatus. Ei auta edes raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä, jos molemmat hyötyy ja nauttii.
Sale ja Jenni on onnellisia kun salella seisoo, järki meinaa ja sale pääsee perintöä jakaan Kokoomukselle, aarolle ja ehkä jennalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta vanhempi akka, miettikää etenkin miehet, ei onnistu edes rahan takia ;DSdp lindmanni on naimisissa isoäitinsä ikäsen muijan kanssa.
Tekivät yhden kakrun sijaissynnyttäjällä, kun muija on jo Maho.
Ihmeellistä väkee muutenkin sossut, tynnyri Kiuru käytti kanssa sijaissynnyttäjää, koska on itse Maho. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta vanhempi akka, miettikää etenkin miehet, ei onnistu edes rahan takia ;D😅🤣😂🤣😅🤩
27:51
Tasan ei käy Onnen lahjat, mutta naiset arvostaa ehkä charmia enemmän, joten he eivät edes tavoittele vanhempana "Lippis-Jonneja" 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 vuotta vanhempi akka, miettikää etenkin miehet, ei onnistu edes rahan takia ;DPuppua puhut,koska ei kaikki naiset ole baareissa 247.
- Anonyymi
Se riippuu omaisuudesta, minusta kannattaa jos yli satatonnia omaisuutta ja elinikää alle vuosi.
- Anonyymi
Ap voi potkaista tyhjää itsekin, mikään ei ole kiveen hakattu.
- Anonyymi
Jep. Koskaan ei tiedä koska kuolema koittaa.
- Anonyymi
No joo, tottakai, mutta jos nyt miettii luonnollista kuolemaa. -aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa keskittyä elämiseen mieluummin kun kuolemiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Onko se ihan varmaa, että suhde kestää sinne asti? Moni eroaa jo vuoden tai viimeistään 7 vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hän kommunikoidessaan trollien kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on käärinliina aina mukana povitaskussa, koska syntisen polku on epävakaa, ja vieressä kulkoo Herra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Koskaan ei tiedä koska kuolema koittaa.
Nämä kolkot vihjailut aloittajamiestä joksikin tietyksi kuvitellen on aika buu
- Anonyymi
Kannattaa. Kannattaa myös olla miettimättä tälläisiä.
- Anonyymi
Mä menen takaisin uhmaan kuolemaa. Tavataan myöhemmin.
- Anonyymi
Kannattaisikohan itses lakata antamasta suomi24n trollauksille liikaa painoarvoa ja alkaa elämään oikeaa elämää?
- Anonyymi
Entä jos itsellä on halut kuin kanilla, mutta ukkeli ei jaksa tai sillä ei toimi kunnolla? -aloittaja
- Anonyymi
Ei ole mulla halut kun kanilla. Joku taas syöttää väärää infoo ja onhan sulla sormet.
- Anonyymi
Voi ottaa nuoren rakastajan? Polyamoriset suhteethan on nyt muodissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja ukkeli aisuriksi kattomaan vierestä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy. Sellainen ei kuulu parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja ukkeli aisuriksi kattomaan vierestä. 😂
Ei tarvi kattella jos on tarpeeks iso talo, ukkeli voi kuorsata rauhassa toisella puolen kartanoa, ei nuoren naisen unikaan häiriinny niin pahoin.
- Anonyymi
Eipä ole vie sellaista naista vastaan tullu aina on joku syy miks pitäs tulla nopeammin tähän ikään on jo yksi nympho jopa todennu ettei hän ole mitään minuun verrattuna toisesta en muista ihan täysin varmasti kun siitä on jo melkein kai kakskyt vuotta aika lähelle ainakin viimeisimmästä on onkin aikaa tais muistaakseni olla poikani äiti
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole sen toimivuudessa ollut ongelmia. Apteekista saa nappeja jos ei toimi.
Mihin ne ommellaan ne napit mitä apteekista saa
Anonyymi kirjoitti:
Mihin ne ommellaan ne napit mitä apteekista saa
😂😂 Ommellaan vaikka paitaan taikka housuihin. Eihän niitä muuhun tarvita.
Haittakse? Sillähän voi olla miljoonia tilillä?jäisi kaikki sulle aattel
- Anonyymi
Sinua ole kukaan ottamassa, korkeintaan suljetulle piakkoin.
- Anonyymi
Provoon menit. Kjähähähähähä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida oikein ymmärtää provon periaatteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän sen tietää itsekin, että nämä on provoja joihin hän viisaana vastailee ja yrittää mustamaalata infernaalisen kateuden kohdettaan näiden kautta. Toki on myös mahdollista, että hän on muodostanut fantasmatasoisen uskomuksen, jossa tosiasiallisesti kommunikoi oikealle kohteelle palstan kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida oikein ymmärtää provon periaatteita
Sä et taida ymmärtää projen periaatetta- kirjoiotus on tarkoituksellisesti provosoidusti kirjoitettu, jossa kirjoittaja voi antaa ymmärtää olevansda jotain muura kuin on- esim naista esittävä onkin mies. Alkeellinen klassikko nääs. Kyllä sinä sen megavalehtelija tiedät varsin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et taida ymmärtää projen periaatetta- kirjoiotus on tarkoituksellisesti provosoidusti kirjoitettu, jossa kirjoittaja voi antaa ymmärtää olevansda jotain muura kuin on- esim naista esittävä onkin mies. Alkeellinen klassikko nääs. Kyllä sinä sen megavalehtelija tiedät varsin hyvin.
Eli sinullakin meni yli ymmärryksen koko touhu. V*tun uunot
- Anonyymi
Sieltäkö sinä kirjoittelet suljetulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän sen tietää itsekin, että nämä on provoja joihin hän viisaana vastailee ja yrittää mustamaalata infernaalisen kateuden kohdettaan näiden kautta. Toki on myös mahdollista, että hän on muodostanut fantasmatasoisen uskomuksen, jossa tosiasiallisesti kommunikoi oikealle kohteelle palstan kautta
Saattaa hyvin olla niinkin mu tää on ihan mukavaa ajankulua kun perkele joutuu oleen sairaslomalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltäkö sinä kirjoittelet suljetulta
Siltä hänen ulosantinsa alkaa vaikuttaa. Tämä laitokseen sulkemisen fantasia on elänyt jo niin pitkään, että ehkä karma vie tien sinne. Se olisi sitten kyllä ihan oman psyykkisen tilan summa. Ehkä sitä todella saa mitä toiselle tilaa
Jos kannattavuuden kannalta ajattelee, ei kannata. Jo pian ennestään vaha mies on HOIDETTAVA vanhus. Hoitaminen voi osoittautua nuorelle vaimolle ylivoimaiseksi. Muutenkin tämä jää useammin vaimon tehtäväksi, koska naiset keskimäärin elävät useita vuosia vanhemmiksi kuin miehet.
Jos taas asiaa ajattelee rakkauden kannalta, tapahtuu niin kuin tapahtuu. 🌹👀- Anonyymi
Se olisi kyllä hirveä taakka kannettavaksi, kun nuori vaimo toivoisi todennäköisesti omia lapsia, niin sitten joutuisi yksin hoitamaan lapset ja vielä vanhan miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kyllä hirveä taakka kannettavaksi, kun nuori vaimo toivoisi todennäköisesti omia lapsia, niin sitten joutuisi yksin hoitamaan lapset ja vielä vanhan miehen.
Kyllä. Karmaiseva hoitajavankeus.
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellaista sanonut, vaan olen esittänyt johtopäätöksen, JOS asiaa ajatellaan KANNATTAVUUDEN kannalta. Sitähän ap. kysyi? En ole sanonut, miltä kannalta sitä pitäisi ajatella. 🌹👀
- Anonyymi
Testamenttasin Nigeriaan kaikki hihiii hiii🌍
- Anonyymi
Minä testamenttaisin entiselle "Afganistanissa palvelleille komentaja-kapteenille", koska se on niin ihana, soittaa aina ja pyytää rahaa, ha on niin herrasmies ja kohtelias. Osan antaisin jo " 🤣😛🤩ennakkoperintönä"
- Anonyymi
Ei, ei lainkaan kun ulosottolaitoskin on kateellinen vain siksi että vanhenee vanhaksi.
- Anonyymi
Että velat muuttuu saataviksi tms? Tänään ilmeisesti puhutaan kapitalismin ihanuudesta ja siihen liittyvästä kyräilystä kukia saa ilmaisen ämpärin, kuka peräti kaksi ja miksi tms. Sivusta. En tajuu tätä monetarismia niinku yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että velat muuttuu saataviksi tms? Tänään ilmeisesti puhutaan kapitalismin ihanuudesta ja siihen liittyvästä kyräilystä kukia saa ilmaisen ämpärin, kuka peräti kaksi ja miksi tms. Sivusta. En tajuu tätä monetarismia niinku yhtään
suomi24n provojen parissa aihe kuin aihe on kuitenkin ilmeisesti mahdollista fasilitoida läpi aah hah haa
- Anonyymi
Kuolema voi korjata kenet tahansa iästä riippumatta.Eletään ny ja ollaan miettimättä ikää...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä.
Niin niin, että sinulle välttäisi oman ikäinen tai vanhempi nainen, yeah right.
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, että sinulle välttäisi oman ikäinen tai vanhempi nainen, yeah right.
En ole sellaisesta nyt puhunut. Miksi minun pitäisi ottaa oman ikäiseni? Mikä siinä on niin kun ongelmana, jos tahdon nuoremman?!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole sellaisesta nyt puhunut. Miksi minun pitäisi ottaa oman ikäiseni? Mikä siinä on niin kun ongelmana, jos tahdon nuoremman?!
"Eletään ny ja ollaan miettimättä ikää"? Olet samaa mieltä edellisen kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
"Eletään ny ja ollaan miettimättä ikää"? Olet samaa mieltä edellisen kanssa?
Niin?! MItä sitten. Sinähän sitten aloit miettiä minun ikää ja pidät ongelmana sitä, että haluan olla itseäni nuoremman kanssa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin?! MItä sitten. Sinähän sitten aloit miettiä minun ikää ja pidät ongelmana sitä, että haluan olla itseäni nuoremman kanssa.
Sinähän sitä ikää nimenomaan mietit. Naisen pitää ehdottomasti olla vähintään sen 10 vuotta sinua nuorempi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sitä ikää nimenomaan mietit. Naisen pitää ehdottomasti olla vähintään sen 10 vuotta sinua nuorempi.
Entäpä sitten? Se on minun mieltymykseni. Tietenkään se ikä ei ole siinä se tärkein asia, vaan se että sytyttääkö se toinen. Ei kaikki nuoretkaan ole välttämättä niin viehättäviä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Entäpä sitten? Se on minun mieltymykseni. Tietenkään se ikä ei ole siinä se tärkein asia, vaan se että sytyttääkö se toinen. Ei kaikki nuoretkaan ole välttämättä niin viehättäviä.
Eli iällä on merkitystä, end of discussion.
Anonyymi kirjoitti:
Eli iällä on merkitystä, end of discussion.
Se on näköjään vaan pakko vääntää siihen loppu tulokseen. Mielikuvia toisesta on niin vaikea muuttaa, kun on jonkun käsityksen saanut niin siinä pysytään. Nuoret ovat minun silmään viehättäviä useimmiten, ja se on ihan luonnollista. Minä olen visuaalinenesteetikko, taiteilija luonne. Arvostan kauneutta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on näköjään vaan pakko vääntää siihen loppu tulokseen. Mielikuvia toisesta on niin vaikea muuttaa, kun on jonkun käsityksen saanut niin siinä pysytään. Nuoret ovat minun silmään viehättäviä useimmiten, ja se on ihan luonnollista. Minä olen visuaalinenesteetikko, taiteilija luonne. Arvostan kauneutta.
Ihan tavallinen mies siis; naisen pitää olla mm. nuori, nätti ja timmi, mies saa olla vanha, ryppyinen ja keskivartalolihava. Ei mitään uutta auringon alla.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallinen mies siis; naisen pitää olla mm. nuori, nätti ja timmi, mies saa olla vanha, ryppyinen ja keskivartalolihava. Ei mitään uutta auringon alla.
Mutta minä treenaan paljon, en ole mikään lösö sohvaperuna. Kaukana tavallisesta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mutta minä treenaan paljon, en ole mikään lösö sohvaperuna. Kaukana tavallisesta.
Se on sinun näkemyksesi, ja sopii hyvin tavallisen miehen ajatusmaailmaan. Hienoa että olet tyytyväinen itseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun näkemyksesi, ja sopii hyvin tavallisen miehen ajatusmaailmaan. Hienoa että olet tyytyväinen itseesi.
Se nyt vaan sattuu olemaan niin. On niitäkin jotka tykkäävät vanhemmista naisista. Eikös se ole aika tärkeää että on tyytyväinen itseensä? Se ei ole ollut minullekaan mitenkään helppoa olla. Paljon on joutunut tekemään työtä sen eteen.
- Anonyymi
Tää pullamössö sukupolvi kuolee mielenterveysongelmien tuottamiin terveysongelmiin jo alta 50 v. Tervesisn 50 himourheilija, kunto ja terveysfriikki...hähäää lueserit
- Anonyymi
Totta turiset..
- Anonyymi
Väsymysoireyhtymää sairastavalle tai hormonisairaudesta (esim lisämunuaiset) kärsivälle liikunnan harrastaminen voi olla jopa vaarallista. Menepä nyt luuseri itseesi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ylimielinen ainakin olet, että siinä meni sinun pisteet.
Miten minusta tuntuu, että kirjoitit tuonkin itse
- Anonyymi
Hyvinkin kannatta jos rakkaus iskee. Yhtä lailla nuorempi ukko heittää veivit, mikään kun ei ole iästä kiinni.
- Anonyymi
Aika, - se on tärkeä ehtiäkseen https://yle.fi/uutiset/3-12640041
- Anonyymi
Minä taas haluaisin rattopojan- onko tällainen hieno perinne vielä hengissä? hän voisi vaikka maalata tauluja ja minä maksaisin niistä nimellisesti. Rahoitus ei ole toistaiseksi vielä kunnossa, mutta päämäärä on jo selvillä vrt miksi pojat soittaa kitaraa.
- Anonyymi
No ihmisen elinikä on joku 80 vuotta. Miehet kuolee muutamia vuosia aikaisemmin, kuin naiset.
- Anonyymi
Riippuu miehestä ja naisesta. Kun naiset alkavat kantamaan samanlaista työkuormaa ja vastuuta, heidän elinikä laskee alle miesten.
Itse elän terveellisesti, jätän rankemmat ja stressaavat työt muille, vaikka sitten naisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu miehestä ja naisesta. Kun naiset alkavat kantamaan samanlaista työkuormaa ja vastuuta, heidän elinikä laskee alle miesten.
Itse elän terveellisesti, jätän rankemmat ja stressaavat työt muille, vaikka sitten naisille.Olipas narsistinen vastaus. Naiset kantavat jo nyt paljon enemmän vastuuta, kuin miehet. Miehet on laiskoja veteliä vätyksiä. Jos tulis sota, niin veltot vätykset laittavat vaikka oman äitinsä sotimaan omasta puolestaan. 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas narsistinen vastaus. Naiset kantavat jo nyt paljon enemmän vastuuta, kuin miehet. Miehet on laiskoja veteliä vätyksiä. Jos tulis sota, niin veltot vätykset laittavat vaikka oman äitinsä sotimaan omasta puolestaan. 🤮
Oletpa sinä itsekäs ja narsistinen, mutta jotain sinäkin oivallat. Tuo on hyvä ajatus, naiset sotimaan. Ei nuo armeijatouhut ainakaan elinikää ole miehillä pidentäneet, sama vaan naisille.
Minä olen espanjassa, tai jossakin muualla lämpöisessä, kun suomi on ukrainan tiellä todennäköisesti jo ensivuonna. En minä, eikä moni muukaan mies ole täällä puolustamassa sinun kaltaisia röyhkeitä, iljettäviä ja itsekkäitä feministejä, saatte tuhoutua rauhassa.
Saatte naiset sitten kokea jotakin samaa mitä ukrainalaiset sodan keskelle joutuneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä itsekäs ja narsistinen, mutta jotain sinäkin oivallat. Tuo on hyvä ajatus, naiset sotimaan. Ei nuo armeijatouhut ainakaan elinikää ole miehillä pidentäneet, sama vaan naisille.
Minä olen espanjassa, tai jossakin muualla lämpöisessä, kun suomi on ukrainan tiellä todennäköisesti jo ensivuonna. En minä, eikä moni muukaan mies ole täällä puolustamassa sinun kaltaisia röyhkeitä, iljettäviä ja itsekkäitä feministejä, saatte tuhoutua rauhassa.
Saatte naiset sitten kokea jotakin samaa mitä ukrainalaiset sodan keskelle joutuneet.Helpottuiko mies sinun olosi millään tavalla kun kävit mielikuvituskaverisi kanssa tämän monologisi? Pysy muuten rintamilta pois vaan, se on kaikille paljon parempi, ei siellä ole aikaa alkaa holhoamaan mitään luuri kourassa kykkivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottuiko mies sinun olosi millään tavalla kun kävit mielikuvituskaverisi kanssa tämän monologisi? Pysy muuten rintamilta pois vaan, se on kaikille paljon parempi, ei siellä ole aikaa alkaa holhoamaan mitään luuri kourassa kykkivää
Ensin yksi trollaus suoleen ja sitten vasta hommiin jne
- Anonyymi
Pari linkkiä suoraan kysyville https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/069e4b01-ec27-4a51-a4dd-bca17564570c
Siitä suoraan siis
https://youtu.be/xDu1Q9r6HDo- Anonyymi
Kai ukoilla on muutakin kuin peeenis?
- Anonyymi
Onko tuo ny kirjoitettu ymmärrystä vailla olevana vai alkoholin vaikutuksen alaisena
- Anonyymi
Ai tämä katkeran miehen trollaus vai? Sitä sopii kyllä miettiä. Itse en ymmärrä mikä tässä käänteispsykologisessa kiukuttelussa niin provosoi esimerkiksi näihin höntteihin pseudoanalyyseihin tai vihjailuihin muiden tottumuksista, joista tietää yhtä vähän kuin toisten kirjoituksista, eli nada.
- Anonyymi
Ajattele, saat lesken eläkkeen ja ukon rahat.
- Anonyymi
kannattaa ottaa vanhempi, koska jos on samanikäinen, niin myöhemmin ne miehet lähtee hakeen nuorempaa, kun on jo valmiiksi nuorempi, niin ei ne sitten ei.
- Anonyymi
Öun kaipauksen kohde On vähän iäkkäämpi, mutta ei mitenkään otettavissa, Hän päättää itse kenen on tai ei..
- Anonyymi
Mialuummin vanha mukava ja osaava kuin nuiri kärttyinen opetettava.
- Anonyymi
Sitä päivää ei tule. 🤢
- Anonyymi
Et ehtisi leskeksi, kun tuollaiset koppavat harakat potkaistaan äkkiä ulos ennen tyhjään potkaisua
- Anonyymi
🤢🤢🤢
- Anonyymi
Olet aloittajamies tuuletellut näitä kakofonisia tunteitasi melko monesta näkökulmasta joko sait katharsiksesi? Jos et, niin ehkä seuraavassa provossa sitten kun keskustelet taas itsesi kanssa aina samalla tavalla. Tsemppiä
- Anonyymi
Minä olen vanhempaa ikäluokkaa ja suunnilleen ikäiseni miehet ovat kaikkien kiinnostavimpia. Jos mies huolehtii itsestään harrastamalla liikuntaa, syö terveellisesti, ei polta ja juo alkoholia vähän, niin hänellä on hyvät edellytykset elää kauan.
- Anonyymi
Vanhempi nainenkin voi olla tosi kuuma ja houkutteleva, seksikin olisi houkuttelevaa. Tämä voimakas omakohtainen näkemys...
- Anonyymi
Mikä kelleen sopii. 15 vuotta miksei, mutta 25 on liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä 17 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 ei ole yhtään liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeintaan mies voi olla muutaman vuoden nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeintaan mies voi olla muutaman vuoden nuorempi.
Joo kyllä voi nam nam
- Anonyymi
No jos haluu vaipan vaihtajaksi, vellin syöttäjäksI niin mikä ettei!
Jokainen vanhenemme, tälle eei kukaan mahda mitään.
Mutta palvelutalot ovat vanhuksia varten. - Anonyymi
Ei kannata. Syitä:
- hiukset lähtee päästä, muulta puskee karvaa senkin edestä
- maha kasvaa ja roikkuu
- takapuoli roikkuu
- yli 50 v. ihan kaikilla vaivoja: diabetes, korkea verenpaine vähintään jne.
- kärttyisiä
- kuvittelevat olevansa taivaan lahja (kaikille) naisille
- kuorsaavat, uniapnea
- kalja maistuu ja jos tupakoi, vielä pahempi
- rahan pihtaajia, sen enempi mitä ikää tulee
- hygienian kanssa vähän niin ja näin
- mieskunto laskusuunnassa
- jäät leskeksi > ehkä onni kaiken tuon jälkeen
Tuossa muutamia ihan lähipiirin havaintoja. - Anonyymi
Kukapa sinua ottaisi
- Anonyymi
Mistä oletat aloittajan olevan nainen? Kumman aggressiiviselle kierroksille muutaman sanan provo ihmiset saa. Koet erittäin tärkeäksi kompensoida omaa heikkoa itsetuntoasi rääpimällä jollekin abstaktilla henkilölle miten hän ei kelpaa kenellekään ja olet tehnyt tätä jo vuosia. Miten se on lisännyt tyytyväisyyttäsi elämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat aloittajan olevan nainen? Kumman aggressiiviselle kierroksille muutaman sanan provo ihmiset saa. Koet erittäin tärkeäksi kompensoida omaa heikkoa itsetuntoasi rääpimällä jollekin abstaktilla henkilölle miten hän ei kelpaa kenellekään ja olet tehnyt tätä jo vuosia. Miten se on lisännyt tyytyväisyyttäsi elämään?
Eipä ole tainnut kaulapussi juuri kaventua tai muutenkaan olo keventyä.
Jee pikkunen otaisi rakastaa minua2❤️
- Anonyymi
Ämmät juoksee helpon rahan perässä Pyh...
- Anonyymi
Aloittajamies ränttää naisvihaansa taas. Ei kaikki vanhemmat miehet ole varakkaita, katso vaikka omaa lompsaasi.
- Anonyymi
Kannattaako vanhaa akkaa, kun ne on rutikuivia rusinoita?
- Anonyymi
Millä tavalla on?
- Anonyymi
Sinun ei kannata mitään
- Anonyymi
Ei meistä kukaan oman elämänsä pituutta tiedä. Onneksi. Saatat olla itse se, joka potkaisee tyhjää. Oli nuori tai vanha.
- Anonyymi
Iso Vee?
- Anonyymi
Nuoren kanssa phuketissa;)
- Anonyymi
Ymmärraäänkö nyt oikein, että sinä olet täällä arvuuttelemassa keneen tuntemaasi ihmiseen mikä tahansa provokirjoitus voisi liittyä? Ja jätät tänne jotain avoimia kysymyksiä muille pohdittavaksi. Oletko harkinnut psykiatrilla käyntiä?
- Anonyymi
Narun jatkoksi
- Anonyymi
Niitä nyt on paljon jotka ilmasen piian kotiinsa haluaa. Lupaavat yhtä ja toista nuo vanhat kääkät ja jättävät puille paljaille. Kaikki neitin tekemä työ panot mukaan lukien kyllä kelpaa. Mitään et tuu saamaan ehkä vähän koruja ja autoja.
- Anonyymi
Kirjoititko mies tämän aloituksen, että sinulla olisi alusta mihin räntätä jotain yleisihmisvihaasi? Jos koet panon työksi, niin taidat pitää itseäsi todella vastenmielisenä ja pidät naisen seksuaalista halukkuutta myyttinä
- Anonyymi
Sama pätee vanhaan akkaan kohta on räihnänen.
- Anonyymi
Jos teet hänestä sellaisen. Etkö ole oppinut ikääsi mennessä miten tekosi ja olemisesi vaikuttaa toisiin ihmisiin.
- Anonyymi
Vähällä pääsee jos ukko kuolee. Yleensä jää sänkypotilaaksi hoidettavaksi. Pyörittele siinä sitten pappaa joka laskee alleen.
ÄLÄ OTA. - Anonyymi
Eivät fiksut miehet ole noin vain otettavissa.
- Anonyymi
Sinä koostat ihan mitä vaan mistä trollauksesta vaan ja haluat koko ajan alleviivata jotain henkilöön menevää puppua. Aloitus on selvästi miehen kirjoittama. Tämäkin siis ja ei siten vähennä kateudenkohteesi ihmisarvoa tai vastaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä koostat ihan mitä vaan mistä trollauksesta vaan ja haluat koko ajan alleviivata jotain henkilöön menevää puppua. Aloitus on selvästi miehen kirjoittama. Tämäkin siis ja ei siten vähennä kateudenkohteesi ihmisarvoa tai vastaavaa.
Oot kyllä sekaisin kuin seinäkello.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä sekaisin kuin seinäkello.
Kerro vaikka niille fiksuille miehille, että miten heidän tulisi mistäkin asiasta ajatella ja jos eivät ajattele niin kuin sinä haluat niin hauku ne kaikki pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaikka niille fiksuille miehille, että miten heidän tulisi mistäkin asiasta ajatella ja jos eivät ajattele niin kuin sinä haluat niin hauku ne kaikki pystyyn.
Onko sulla kaikki kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki kotona?
Onkohan sulla kun pyörit täällä psyykkaamassa ihmisiä ja kiukuttelemassa tai ennen kaikkea siksi, koska väijyt täällä kuvittelemassa että nämä trollaukset on jonkun arkkivihollisesi kirjoittamia jota ilmeisesti syytät siitä, ettei sulla ole sitä viksua miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sulla kun pyörit täällä psyykkaamassa ihmisiä ja kiukuttelemassa tai ennen kaikkea siksi, koska väijyt täällä kuvittelemassa että nämä trollaukset on jonkun arkkivihollisesi kirjoittamia jota ilmeisesti syytät siitä, ettei sulla ole sitä viksua miestä
Ai kiin ja hyvin koulutettua feministimiestä, se aloitus oli kyllä kuin suoraan jostain eläintenkasvatusoppaasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei raida olöa kaikki muumit kanootissa sulla?
- Anonyymi
hyvä kysymys! tilanteeseen vaikuttaa tietysti moni seikka, eikä varmasti ole yksinkertaista vastausta. Jos rakastuu voimakkaasti, unohtuu kaikki mikä ei ole hetkessä, jos taas lievemmin ajattelee tulevaisuutta enemmän. Kyllä vanha ukko potkaisee tyhjää aikanaan, eikä varmasti ole enää kartallakaan jatkuvasti. Jos on kyse naisesta joka osaa elää itsenäisesti, ei nauttiminen rakkaudesta ole väärin ja ukon poistuttua maanpinnalta, elämä voi jatkua laadukkaana ja mukavana. Jos tarvitsee kumppania jatkuvaan arjessa elämiseen, ei ehkä kannata ukkoa hommata, koska uhka leskeksi joutumisesta on todellinen. Siis yksinkertaista vastausta on liki mahdoton löytää, mutta ukko voi elää onnellisena usean vuoden ja akka nauttia elämästä, vaikka kuoleman vakava vaihdevuosi sairaus alkaisi vaivaamaan. Ja elämän ollessa arvaamaton, kannattaa muistaa kuntoilla että jaksaa ukon ulkoiluttaa ja vuorata paksujen vällyjen alle.
https://youtu.be/_xxjOoGWRNA - Anonyymi
Itse olen jo yli 60v äijä. Ei näy nuoria naisia kiinnostavan vanha gubbe. Olen suht'koht ok näköinen ja kokoinen. En polta enkä juo. Tulen hyvin toimeen omillani. Omistan hyväkuntoisen omakotitalon ja isohkon retkiveneen.
Sukulaisilleni en omaisuuttani jätä. Kannattaisi jonkun minusta nuoremman mimmin ottaa mut niin voisi saada perintöni. - Anonyymi
win win kaikille
- Anonyymi
Millä tavalla se on naiselle win?
- Anonyymi
Clintillä on enemmän varaa kuin Bilillä.
- Anonyymi
Niin mikä sitten on vanha? Ei ihmistä oteta se vaan tapahtuu luonnostaan jos henkilökemiat kohtaa ja siihenkin vaikuttaa henkiset iät enemmän kuin vuodet.
- Anonyymi
Jos noin ajattelet niin helppo vastata, että ei kannata.
- Anonyymi
Kuinka sen ilmaisisi kun ilmaista ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Muista se
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749