OL3 käy täysillä!

Anonyymi-ap

Kaikkia sähkölämmittäjiä huojentava uutinen:

https://yle.fi/uutiset/74-20000499

"Olkiluodon kaikki ydinvoimalat tuottavat sähköä täydellä teholla: ”Tätä päivää on odotettu”
"

"Olkiluoto kolmonen tuottaa vihdoin sähköä täydellä teholla. Reaktori saavutti täyden 1 600 megawatin tehon viime yönä.

– Tätä päivää on odotettu parikymmentä vuotta. Suuri joukko ammattilaisia on tehnyt töitä tämän saavuttamiseksi, Teollisuuden Voiman turvallisuusjohtaja Veli-Pekka Nurmi twiittasi asiasta perjantaiaamuna."

Lisää: https://www.tvo.fi/ajankohtaista/tiedotteetporssitiedotteet/2022/olkiluoto3ensimmaistakertaataydellateholla.html

5

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa! Vesilahdellekin saadaan atomisähköä. Mutta kannattaa silti säästellä energiaa, tiedä miten meidän talvella käy.

• Anonyymi

"miten meidän talvella käy."voi käydä hyvinkin huonosti. Ensi talvena suomalaisten sietokykyä koetellaan. Putin haluaa jäädyttää meidät.mutta toisaalta päästi reilusti metaania ilmakehään mikä lämmittää rajusti ilmastoa.

• Anonyymi

Sähköä ei voi säästää, ylimääräisestä tarttis jauhaa vetyä yön aikana!!☢️☢️☢️

• Anonyymi

Ettei ny vaan karahtaisi karrelle, kun noin porisoo?🌋🌋

• Anonyymi

Niin taisi käydä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe