Kuka höperö uskoo

Anonyymi-ap

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.

99

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskoo sitten, kun kokee jotain sellaista itse.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, olen ollut rakastunut palavasti, mutta ei ole mitään kaksoisliekkejä. Hörhöä uskoa tuollasiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, olen ollut rakastunut palavasti, mutta ei ole mitään kaksoisliekkejä. Hörhöä uskoa tuollasiin.

        Voi olla. Mutta kuinka voi olla varma, ettei sellaista ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, olen ollut rakastunut palavasti, mutta ei ole mitään kaksoisliekkejä. Hörhöä uskoa tuollasiin.

        Ajattele universumia, josta tunnetaan jotenkin alle 10 prosenttia.
        Ymmärrätkö/tiedätkö kaiken, jotta voit kertoa toisille, mikä on mahdollista mikä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, olen ollut rakastunut palavasti, mutta ei ole mitään kaksoisliekkejä. Hörhöä uskoa tuollasiin.

        Siinä tapauksessa tunteet on olleet yksipuolisia.


    • Anonyymi

      Tai horoskoopit! 😂

      • Anonyymi

        Horoskoopit on totta suurin osa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskoopit on totta suurin osa

        Niinkö? Ja minä olen yksisarvinen.


    • Anonyymi

      Sellainen joka haluaa elämäänsä täytettä.

      • Anonyymi

        - ja etsii sitä väärästä paikasta


    • Anonyymi

      Kaikki on totta kunnes toisin todistetaan. Esimerkiksi nyt lähetän telepaattisesti kiihkeän suudelman eräälle. . Miten todistatte, ettei mennyt perille?

      • Anonyymi

        Tuli perille ❤️ Nähdään kohta..


    • Anonyymi

      En minäkään uskonut ennen kuin koin telepatian itse. Enkä nyt puhu mistään intuitiosta keskustelusta jonkun kanssa ilman tavallisia sanoja. Jos joku asia ei kiinnosta tai siihen ei usko, niin ei sillä kannata päätään vaivata. Antaa toisten uskoa jos siltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Tuo just. Täytyy täällä jostain syystä todistella, ettei ole olemassa. Vaikkei ole sen kummemmin asiaan perehtynyt tai ole omakohtaisia kokemuksia. Kenenkään ei ole pakko uskoa yhtään mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo just. Täytyy täällä jostain syystä todistella, ettei ole olemassa. Vaikkei ole sen kummemmin asiaan perehtynyt tai ole omakohtaisia kokemuksia. Kenenkään ei ole pakko uskoa yhtään mihinkään.

        Yhdyn kyllä tähän.


      • Anonyymi

        Intuition ja keskustelun väliin piti tulla vielä sana vaan, vaan se oli unohtunut.


      • Anonyymi

        Niimpä! Näin se vaan on..


    • Anonyymi

      Uskon ihmisiin. En välikäsiin.

    • Anonyymi

      ihmisillä on tylsää ja haluavat uskoa sellaiseen, joita heitätä itseeän miellyyttää. Oishan se kiva uskoa hölynpölyyn. Rakkaus ei kuitenkaan ole hölynpölyä.

    • Anonyymi

      Onpa jotain lohduttavaa tässä paskamaailmassa.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat erityisherkkyydellä huuhaana?

    • Anonyymi

      Ei ne höperöä ole, mutta ei elämässä on käytettävä myös omaajärkeä ja ei voi olla sinisilmäinen tai luottaa siihen että on vaan ja kaikki tehdään valmiiksi. En ole ikinä sanonut että huuhaata, uskon itsekin, ja minulla on kyllä kokemuksia myös itsellä. Mutta elämässä on myös elettävä ihmisenä, voi olla hyvä vaikka ajattelee itse ja elää realismissa. Terveyden kannalta, tasapainon ja sosiaalielämän ja taloudellisen turvan takia välttämätöntä.

      • Anonyymi

        Tai sitten pitää hommata rikasmies, voittaa lotossa tai muuta jotta voi vaan olla ja hehkuttaa. Muuten olisi elettävä omakin elämä ja meillä jokaisella on siihen oikeus.


      • Anonyymi

        Aloitus oli kai tarkoitettu miehille. Miksi kommentoit kuin naiselle vastaten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli kai tarkoitettu miehille. Miksi kommentoit kuin naiselle vastaten?

        Määritelkää hyvät ihmiset aloituksessa se, kuka saa vastata, ettei tartte täällä ketjussa valittaa siitä, että saa vastauksia vääriltä henkilöiltä.


    • Anonyymi

      Ihminen on typerin eläinlaji, koska uskoo olevansa jotain muuta.

      • Anonyymi

        Vai ihan eläinlaji! Ole rauhassa, vaikka virtahepo, mä olen ihminen.


    • Anonyymi

      Se että et ole erityisherkkä ei tee sitä luonteenpiirrettä olemattomaksi (erityisherkän äiti). Nuo muut ovat uskonasioita. Antaa ihmisten uskoa. Ei noihin asioihin uskominen ole vaarallista.

      • Anonyymi

        Erityisherkkyys ei liity luonteeseen millään tapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erityisherkkyys ei liity luonteeseen millään tapaa.

        Tuo nyt on pilkun n*a tälläisellä palstalla. Kyllä se erityisherkkyys vaikuttaa käyttäytymiseen paljonkin ja on siksi minusta luonteenpiirre.


      • Entinen mies kertoi hänellä olevan niin vahva usko, että voi istua kuumalle hellan levylle. Ja istui. 🌹👀


    • Anonyymi

      Erityisherkkyys ei kyllä ole huuhaata. Paskan lätinää sulle vaan sinne ja lättyskii

    • Anonyymi

      Erityisherkkyys liittyy todella hermostoon ja sen herkempään reagointikynnykseen. Mitattavissa oleva asia. Samalla tavalla älyä löytyy toisilta enemmän kuin toisilta.

    • Anonyymi

      Mulle on kyllä ihan lääkäri todennut että luonteeni ja käytökseni perusteella olen erityisherkkä. Kävin hänen luonaan 10 vuotta ja aika hyvin tunnetaan.

    • Anonyymi

      Mikkonen otti ja kaatui ilman hellareitakin.

    • Anonyymi

      Miten erityisherkkyys nyt liittyi tohon tai siis noihin muihin? Lainkaan tekemistä taikauskon kanssa.

      • Anonyymi

        Se liittyy siihen siten, että erityisherkät myös kokevat helpoiten noita tuollaisia asioita, joita tiede ei pysty vielä selittämään. Ovat siis "vastaanottavaisempia" erilaisille energioille jne, koska tuntevat ja huomaavat ne herkiten. Se ei tarkoita silti sitä, että niitä asioita ei olisi olemassa, vaikkei niitä vielä ainakaan voida tutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se liittyy siihen siten, että erityisherkät myös kokevat helpoiten noita tuollaisia asioita, joita tiede ei pysty vielä selittämään. Ovat siis "vastaanottavaisempia" erilaisille energioille jne, koska tuntevat ja huomaavat ne herkiten. Se ei tarkoita silti sitä, että niitä asioita ei olisi olemassa, vaikkei niitä vielä ainakaan voida tutkia.

        Ja höpöhöpö. Olen erityisherkkä silti olen realisti. En usko horoskooppeihin tai mihinkään muuhunkaan yksisarvishoitoihin tai reiki hoitoihin. Mielestäni ne ovat rahastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö. Olen erityisherkkä silti olen realisti. En usko horoskooppeihin tai mihinkään muuhunkaan yksisarvishoitoihin tai reiki hoitoihin. Mielestäni ne ovat rahastusta.

        Sulle höpöhöpö. Mille sitten olet erityisherkkä? Ei meinaan sovi samaan lauseseen realisti ja erityisherkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle höpöhöpö. Mille sitten olet erityisherkkä? Ei meinaan sovi samaan lauseseen realisti ja erityisherkkä.

        Lue ja ota selvää mitä tarkoittaa erityisherkkä. Ennenkuin viisastelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle höpöhöpö. Mille sitten olet erityisherkkä? Ei meinaan sovi samaan lauseseen realisti ja erityisherkkä.

        Esim. Havannoin muiden tunteita herkästi, rasitun hälystä ja suurista määristä ihmisiä, analysoin omia tunteita hyvin tarkkaan kiinnitän huomioita pieniin yksityiskohtiin joihin muut eivät välttämättä kiinnitä huomiota, tuntoastini hyvin herkkä inhoan karheita materiaalialeja. Pohdin paljon asioita. Kuormitun helposti muiden ongelmista ja jään niitä pohtimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle höpöhöpö. Mille sitten olet erityisherkkä? Ei meinaan sovi samaan lauseseen realisti ja erityisherkkä.

        Se ei tarkoita että itkisin enemmän kuin muut se ei tarkoita että loukaannun herkemmin .
        Se ei tarkoita että en osaisi pistää vastaan jos minua loukataan . Se ei tarkoita että minulle ei voi puhua kuin muille koska en kestäisi sitä. Se ei tarkoita että olisin kaikille kiva ja ihana ihminen .Se ei tarkoita että uskon kaikkiin yliluonnolliseen. Se ei tarkoita että älyllisesti olisin jotenkin tyhmä. Se ei tarkoita että olen jotenkin hyvä uskoisempi kuin muut. Se ei tarkoita että minulla ei olisi vaikka hävyttömiä juttuja. Se ei tarkoita etten koskaan kiroile tai suutu. Se on minun ominaisuus joka tieto auttaa vaan ymmärtämään omaa itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle höpöhöpö. Mille sitten olet erityisherkkä? Ei meinaan sovi samaan lauseseen realisti ja erityisherkkä.

        "Erityisherkkä tarkoittaa piirrettä, joka tekee ihmisestä herkemmän muiden ihmisten tunnetiloille, ympäristön ärsykkeille, äänille ja tunnelmille. Erityisherkkä kuormittuu herkästi, jos hän joutuu elämään stressaavassa tilanteessa eikä saa riittävästi lepoa, yksinoloa ja hiljaisuutta." Tuossa ei luo mitään että näemmä yksisarvisen auroja. Eikä voisi olla realisti.


    • Anonyymi

      Uskoo ihmiset muihin höpö höpö juttuihin kuten Jumalaan ja Jeesukseen.
      Voi tämä olla totta jos itse uskoo siihen. Käsittääkseni on kyse lounnollisesta rakkaudesta kahden ihmisen välillä ja heillä on sama sielu.
      Pyyteetön rakkaus on rakkaudesta puhtainta ja käsittääkseni myös todella intohinoista.
      Ei helppoa koska sieluparisi tuntee sinut paremmin kuin tunnet itsesi. Eli osoittaa puutteesi ja heikkoiutesi. Kaiken tarkoitus on kehittyä olemaan parempi ihminen ja kumppani juuri sille oikealle. Ei tämä ole kaikille tarkoitettu mutta ehkä hyvä tietää mahdollisuudesta kokea jotain uskomatonta. Jos sen kokee ei ehkä pelästy niin pahasti tai juokse karkuun jos kohdalle osuu. Nyt on sopiva aika etsiä tietoa ja katsoa millaisia kokemuksia mulla on kaksoisliekeistä.

      Tässä yksi teoria aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=VR7ERpvKdGE

      Tässä toinen missä ehkä jotain mitä voi miettiä. https://www.youtube.com/watch?v=mq5kBXQsBSI

      • Anonyymi

        Kaikki meni pieleen, kun minä en osannut manifestoida. Jotain kautta arvasin, että vika piilee minussa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki meni pieleen, kun minä en osannut manifestoida. Jotain kautta arvasin, että vika piilee minussa 🤔

        Seuraavalla kerralla osaat. Kaiken voi oppia jos vain haluaa.
        Ei toi varmasti ole sellainen asia, minkä kaikki osaa.


    • Anonyymi

      Vaikea uskoa todeksi sellaista mikä tuntuu uskomattomalta.
      Vaikka se totta olisi.

    • Anonyymi

      Osaako joku sanoa mistä löytyy parasta tietoa näistä kaksoisliekki jutuista?

      • Anonyymi

        Esim quorassa on hyviä englannin kielisiä keskusteluja aiheesta kaksoisliekeille tai muuten vain asiasta kiinnostuneille.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katsoin tämänkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vähän on tylsää, kun eivät päädy yhteen. Ainakaan tässä elämässä. Mutta entäpä jos sittenkin, ei sitä koskaan tiedä. Mutta ehkä on vaan parasta uskoa se, että kaikki tulee sisältäpäin, ei ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on tylsää, kun eivät päädy yhteen. Ainakaan tässä elämässä. Mutta entäpä jos sittenkin, ei sitä koskaan tiedä. Mutta ehkä on vaan parasta uskoa se, että kaikki tulee sisältäpäin, ei ulkopuolelta.

        Sehän siinä raastavinta on, mutta uskon itse siihen että jos kyseessä on oikeat kaksoisliekit, niin he kuuluvat yhteen jossakin vaiheessa.
        Mutta onhan se hieman hankalaa jos kohtaa toisen silloin kun on naimisissa ja pienten lasten vanhempi. Tai esimerkiksi sama syntymäsukupuoli. Ja mikä tahansa muu vastaava vaikea tilanne.
        Jostain syystä kaksoisliekkinsä kohtaa vielä just jossakin edellämainitussa elämäntilanteessa. Mäkään en tiennyt mitään tästä ilmiöstä ennen viime vuoden loppua, mutta sitten kun koki telepatiaa toisen ihmisen kanssa, joka vielä muistutti monella tavalla itseäni ja sitten rupesin etsimään netistä tietoa, että onkohan sitä pimahtanut lopullisesti kun olen ollut aina siinä käsityksessä, että telepatiaa ei todellakaan ole olemassa. No sitten tuli vastaan tuo termi kaksoisliekeistä ja sillä matkalla tässä nyt sitten ollaan ja vaikka tää on ollut tosi rankka vuosi, niin tosi paljon hyvääkin tässä on ollut mm. siinä, että on kasvanut ihmisenä huomattavasti paremmaksi jos menneisiin vuosiin vertaa. Sit tajusin myös muutama kuukausi sitten, että näin vuosia sitten kaksoisliekistäni unta, vaikka ei tosiaankaan olla koskaan "oikeassa elämässä" nähty ennen viime syksyä. Jo nämä mainitsemani asiat on saanut itseni vakuuttuneeksi siitä, että olen kaksoisliekkimatkalla oikeasti. Sillä ei ole merkitystä uskooko joku tuntematon asiaa. Ymmärrän sen hyvin ja en kyllä olisi itsekään vielä vuosi sitten suhtautunut asiaan kun korkeintaan naureskellen ja pitänyt asiaa hihhulihuuhaana.


    • Anonyymi

      Määääääää olen höperö

    • Anonyymi

      Kyllä se ajatuksia herättää vaikka sitä ehkä ei ymmärrä täysin.

    • Anonyymi

      Jotain oppinut näistä kaksoisliekki jutuista tämän aloituksen ansiosta.
      Kiitos siitä.

      • Anonyymi

        Toi video kannattaa lähettää sille jos kuvittelee hänen olevan kaksoisliekki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi video kannattaa lähettää sille jos kuvittelee hänen olevan kaksoisliekki.

        Jaa, miksi kannattaa niin tehdä? En taida kuitenkaan enää kuvitella mitään. Taisi kaikki olla harhaa minun osalta.


    • Anonyymi

      Voikohan nuo asiat selittää sille, että on joidenkin kanssa vain "samalla aaltopituudella" . Toisia on helpompi ymmärtää kuin toisia...

      • Anonyymi

        Erityisherkkä kyllä näkee, kuulee ja valitettavasti myös tuntee helposti sen kuinka ihmisillä on tarve "näyttää" ( vai olisiko aistia käytetympi termi) milloin mikäkin liekkinsä, jotta saavat tarpeensa täytetyiksi, vaikkei juuri siinä tilanteessa ymmärtäisikään ihan kaikkia tarkoitusperiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisherkkä kyllä näkee, kuulee ja valitettavasti myös tuntee helposti sen kuinka ihmisillä on tarve "näyttää" ( vai olisiko aistia käytetympi termi) milloin mikäkin liekkinsä, jotta saavat tarpeensa täytetyiksi, vaikkei juuri siinä tilanteessa ymmärtäisikään ihan kaikkia tarkoitusperiä.

        Miksi sä tällaisia kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä tällaisia kirjoitat?

        Varmaankin siksi että erityisherkän ei tarvitse uskoa tähän huuhaahan koska erityisherkkä tietää että huuhaa on totta.


    • Anonyymi

      Erityisherkän tapa kohdata ja kuunnella toista viestivät aitoutta vaikeissakin aiheissa.

    • Anonyymi

      erityisherkkyys ja empaattisuus nyt varmaan helpommin saa katsomaan maailmaan kaksoisliekin kaltaisten mallien kautta. Se kun pystyy lukemaan ilmapiiriä, vaikkapa jonkun vakuutellessa olevansa okei tuntee sydämessään kantamansa surun. Aistii muutoksia, energioissa, happamoitumista vähän ennen ikäviä sananvaihtoja, jne. Ja sitten kaksoisliekkiajatus tuo mukaan monimaailmaisuuden, Kun kaikkien merkkien ja symbolien energia elämismaailmassa näkyy entistä selvemmin, ajatusmuodot välillä kuin hyökkäyksiä. Kun kaikki ympäröivä ihan värähtelee omissa hermosäikeissä. Sitä alkaa nähdä entistäkin nopeammin totuuden tilanteista, sen missä vaiheessa ihmiset ovat matkallaan. Se herättää vihaakin kun ymmärtävät oman vajavaisuutensa. Myös aistien ylikuormitusta, joka etäännyttää joistain piireistä, joissa negatiiviset tunteet vallitsevat, paljon pelkoa haavoittuneita varjojaan kohtaan. Eristäytyminen ei kuitenkaan ole ratkaisu. On tapoja joilla voi lisätä omaa henkistä hyvinvointiaan. Aamuisin unien varjoparannus voi aikaansaada ahdistusta, pelkoa, entiteettikiintymyksiä. Pitää kirkastaa energiaansa meditoimalla. Yrtit negatiivisten ionien neutraloimiseen. Epsom-suolakylvyt ruusuöljyllä. Maadoitus luonnossa. Nukkuminen sähkövapaassa huoneessa. Energiapäivityksessä kiviterapia. Herääminen on yhtä kuin rajojen läpikäyntiä, niin fyysisten kuin energeettisten. Sitä ylittää niitä toisten, alitajuisesti, mutta tuntee herättämänsä reaktion. Sen hallitseminen olisi tärkeää tässä fyysisessä sielunvaelluksessamme täällä. Että olisi se kirkas johdattava tähti. Eikä samea eksyttäjä.

    • Anonyymi

      mentaaliongelmaisten esiasteita kaikki tuollaiset höpöhöpöt jooilla ei mitään asioita elämässä ratkaista.

    • Anonyymi

      Tuo voi kenties olla että on huuhaata mutta vaikka itse et olisi kykenevä niihin uskomaan niin miksi pitää yrittää viedä joltakulta toiselta usko parempaan huomiseen onko sillä lopulta väliä mihin uskoo jos se vain auttaa vähääkään jaksamaan elämässään eteenpäin

      • Anonyymi

        Mikä luo mielestäsi siis parempaa huomista?


    • Anonyymi

      Kyllä on niin että ajassa voi matkustaa. Aikaa ei nimittäin ole. Kello on ihmisen keksintä. On hetki joka elää. Hetki joka muuttuu. Terv. M

      • Anonyymi

        Tämän tietää minun terapeutitar... Terv. Brahmani M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän tietää minun terapeutitar... Terv. Brahmani M

        Mieli muokkaa hetkeä. Ikuista hetkeä joka on paikallaan ja joka muuttuu ja joka elää. Äärettömät hetket. Terv. Brahmani M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli muokkaa hetkeä. Ikuista hetkeä joka on paikallaan ja joka muuttuu ja joka elää. Äärettömät hetket. Terv. Brahmani M

        Kello on valhe. Hetki on sama. Aina. Se muuttuu mutta se on sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello on valhe. Hetki on sama. Aina. Se muuttuu mutta se on sama.

        Kellon keksi ihminen. Se liikkuu mutta se liikkuu yhdessä ja samassa ikuisuudessa ei mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellon keksi ihminen. Se liikkuu mutta se liikkuu yhdessä ja samassa ikuisuudessa ei mihinkään.

        Kyllä viisari pyörii ja ihmiset jne kuolee mutta hetki on silti sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello on valhe. Hetki on sama. Aina. Se muuttuu mutta se on sama.

        Totta. Ajalle ei pitäisi antaa arvoa. Sitä ei ole. Se on ihmisen mielen aikaan saannoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä viisari pyörii ja ihmiset jne kuolee mutta hetki on silti sama.

        Niin elävät kuin kuolleet ovat kokoajan samassa hetkessä niin nykyisyys menneisyys ja tulevaisuus kaikki on tässä. Koska ne eivät voi olla muualla. Kuolema on totta tässä hetkessä niinkuin on syntymä ja elämäkin mutta kello on illuusio. Niin kuolleet kuin elävät niin menneisyys tämä hetki ja tulevaisuus ovat kaikki tässä hetkessä. Hetki muuttuu ja pysyy silti samana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin elävät kuin kuolleet ovat kokoajan samassa hetkessä niin nykyisyys menneisyys ja tulevaisuus kaikki on tässä. Koska ne eivät voi olla muualla. Kuolema on totta tässä hetkessä niinkuin on syntymä ja elämäkin mutta kello on illuusio. Niin kuolleet kuin elävät niin menneisyys tämä hetki ja tulevaisuus ovat kaikki tässä hetkessä. Hetki muuttuu ja pysyy silti samana.

        Syntymä ja kuolema. Reset. Hetki on aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntymä ja kuolema. Reset. Hetki on aina.

        Siemen syöksyy mutta ei kellon mukaan vain olemassaolossa se purskahtaa mutta kaikki on silti paikallaan vaikka muutuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siemen syöksyy mutta ei kellon mukaan vain olemassaolossa se purskahtaa mutta kaikki on silti paikallaan vaikka muutuukin.

        Alpha ja Omega. Minä olen.


    • Anonyymi

      ikävä aloitus

    • Anonyymi

      Edelleen on monia monia monia lajela jotka kommunikoivat telepatialla. Ihminen pystyy siihen myös. Mutta olemme oman mielen vankeja ja uskomme vain siihen minkä näemme ja mikä meille on opetettu.

      • Anonyymi

        Kyllä. Ja meidän yhteyttä omaan sisimpäämme sotketaan monin eri tavoin. Monesta vanhasta uskomuksesta on päästettävä irti.


    • Anonyymi

      On siinä miettimistä et mihin uskoo ja mihin ei.
      Ihmiset kokee kaikki jutut erilaisina.
      kaikki ovat erilaisia.

    • Anonyymi

      Ei aivan, ihastumisvaiheessa saatetaan kokea yliluonnollisen kaltaisia tapahtumia. Enkeliterapiat kuulostavat kauniille asialle, samoin kuin naisystävä saattaa näyttää enkeliviitan päälle pukeneelta enkelitytöltä. Telepatia ja erityisherkkyys eivät ole maagisia kykyjä, enemmänkin elämää vaikeuttavia piirteitä. Sopivasti herkkä ihminen on empaattinen ja osaa tulkita ystäviänsä ja ilmapiiriä hienon telepaattisesti. Kaksoisliekki teoria kuulostaa myös upealta, hieman surulliselta versiolta Romeosta ja Juliasta, mutta rakkaudesta on muovattu kautta historian mita komeampia versioita. Jotkut ihmiset pelkäävät rakastua, siinä oleva voima poistaa itsehallinnan ja ihminen tuntee olevansa hallitsemattomassa tilassa, jotkut taas kaipaavat ilon, täyttymyksen ja tyytyväisyyden tunnetta, jota edeltää valtava vetovoima toiseen ihmiseen.
      https://youtu.be/vTzsGPcgkgM

      • Anonyymi

        En minäkään enää uskaltaisi. Viimeksi kun se tapahtui, pääsi yllättämään pahasti. En osaa sanoa, mitä tapahtui. En entiselleni ole palautunut kuitenkaan, sen tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään enää uskaltaisi. Viimeksi kun se tapahtui, pääsi yllättämään pahasti. En osaa sanoa, mitä tapahtui. En entiselleni ole palautunut kuitenkaan, sen tiedän.

        Siis siitä rakastumisesta kirjoitin.


    • Anonyymi

      Miten erityisherkkyys, joka on lääketieteellinen juttu, liittyy kaksoisliekkeihin?

      • Ei liity suoraan mitenkään. Kaksoisliekkejä, jos niitä on, niin niitä on todella vähän. Ei jokaiselle ole olemassa jossain kaksoisliekki. Sielunkumppaneita voi olla. Nämä kaksi sekoitetaan monesti toisiinsa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei liity suoraan mitenkään. Kaksoisliekkejä, jos niitä on, niin niitä on todella vähän. Ei jokaiselle ole olemassa jossain kaksoisliekki. Sielunkumppaneita voi olla. Nämä kaksi sekoitetaan monesti toisiinsa.

        No mitä ihmettä erityisherkkys, joka siis on ihan fyysistä herkkyyttä esim. äänille, valoille, ympärille olevien ihmisten tunnetiloille jne. liityy tuohon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ihmettä erityisherkkys, joka siis on ihan fyysistä herkkyyttä esim. äänille, valoille, ympärille olevien ihmisten tunnetiloille jne. liityy tuohon?

        Juuri sanoin, ettei se suoraan liity siihen. Ihminen joka on erityisherkkä voi silti olla kaksoisliekki jonkun kanssa. Ei se sitä estä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Juuri sanoin, ettei se suoraan liity siihen. Ihminen joka on erityisherkkä voi silti olla kaksoisliekki jonkun kanssa. Ei se sitä estä.

        No miksi ihmeessä tuo erityisherkkyys on sitten aloituksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ihmeessä tuo erityisherkkyys on sitten aloituksessa?

        No sinne se ei kuulu. Ei ole minun tekemä aloitus, niin en tiedä. Ihmettelin sitä itsekin.


    • Anonyymi

      Mä ainaki uskon mörköihin. Oon nähny

    • Anonyymi

      Kumpi on voitolla ne uskovat vai ei uskovat?

    • Anonyymi

      Enkeliterapiat, KUVITELLUT yhteydet tuonpuoleiseen jne. kaiken maailman HUUHAA höpinät antavat läheisen menettäneille ihmisille keinon selviytyä. Sen sijaan että läheisen menettänyt ihminen vetäisi itsensä hirteen tai vaikka alkaisi käyttää huumeita, niin henkilö saakin näistä HUUHAA jutuista voimaa ja pelastuu sillä. Eli nämä kaiken maailman huuhaa höpön löpötykset ovat mielestäni vain hyvä asia. Itse en niihin usko, mutta ne ketkä uskovat, niin koen siis että heille se on vaan hyvä asia, niin antaa heidän ihan rauhassa uskoa niihin. Mitä telepatiaan tulee (kahden elossa olevan ihmisen välillä), niin telepatia on totta. Uskon, että siinä voi ollaehkä taustalla jotain sellaista mystistä ja ihmiselle vierasta ja tuntematonta viestintä"tekniikkaa", mitä siis me emme tunnista VIELÄ, mutta esim. jokin toinen LAJI josssakin toisella planeetalla voi kommunikoida telepatian välityksellä. Eihän ennen muinoin osattu kuvitella, että ihmisillä olisi joskus netit ja kännykät.

      • Anonyymi

        Tätä samantyyppistä viestintä tekniikkaa käyttävät esim. delfiinit, ja hait, kun viestivät toisilleen "kaikuluotainten tavoin". . Eli telepatia on joku äärimmäisen kehittynyt "kaikuluotain". Läheisen menettäneille henkilöille toki on myös ammattiapua. Sitä kannattaa hakea. Kaikille "huuhaa" jutut eivät tuo pelastusta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi kauheeta 🚒 kaksois liekkejä oi voi tulipalo . ! se pitää sammuttaa.

      !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe