Rakastan sinua työkaverini

Anonyymi-ap

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.

73

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiselle vai miehelle tämä?

      • Anonyymi

        Miehelle


      • Anonyymi

        Hannatuomolta Tuomolle Hannalta


      • Anonyymi

        Sille bontsolle jolla Diabetes 2...


    • Anonyymi

      Tuntomerkkejä kaivatustasi?

      • Anonyymi

        Pitkä tumma ihanuus


    • Anonyymi

      Kiitos vaan mutta täällä on pimeää ja pölyistä.

    • Anonyymi

      Minäkin rakastan suloista työkaveriani, mutta hänpä rakastaa aina vain muita.

      • Anonyymi

        Hanki silkkilakanat

        Silkkimatot

        Ei oo pölyä


      • Anonyymi

        Kuka on suloinen työkaveri? Nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on suloinen työkaveri? Nainen vai mies?

        Nainen ihanainen. Suukin kuin ruusunnuppu😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ihanainen. Suukin kuin ruusunnuppu😚

        Kerro lisää naisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää naisesta?

        Suloinen, tummahko, kauniit silmät, kaunis ääni, SÖÖTTI🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloinen, tummahko, kauniit silmät, kaunis ääni, SÖÖTTI🥰

        Missäpäin? 👆😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloinen, tummahko, kauniit silmät, kaunis ääni, SÖÖTTI🥰

        Niin, mistäpäin? Minkä ikäinen onko tietoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mistäpäin? Minkä ikäinen onko tietoo?

        Pääkaupunkiseutua…


    • Anonyymi

      Pitkä komea mies😌

      • Anonyymi

        Kuinka pitkä on pitkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä on pitkä?

        Itseä pidempi. Sivusta. 🤣 Kai se on sitten jotain 180cm joka on mielestäni jo pitkä, koska olen n.160cm tappi.


      • Anonyymi

        Passaa vaikka kommentti on tullut sivusta
        Ap


    • Anonyymi

      Nää kommentit ei ole ap:n

    • Anonyymi

      Nuo kannattaa aina harkita todella tarkkaan etenkin silloin jos on työpaikka jossa viihtyy että alkaako työkaverin kanssa suhteeseen jos suhde ei lopulta toimikkaan ni kumpiko on valmis vaihtamaan työpaikkaa jos ei sen jälkeen enään pystykkään tulla keskenään toimeen

      • Anonyymi

        Niin. Toisille, kun ei riitä ystävyys.


      • Anonyymi

        Tämä! En ikinä alkaisi suhteeseen työkaverini kanssa, siitä voi erotessa syntyä aikamoinen soppa!


    • Anonyymi

      Tää on Sivusta nyt täysin myös, mutta kovasti ikävöin myös työkaveriani. Rakkaudeksi sitä ei tässä vaiheessa kyllä tohdi vielä sanoa. EnemMänkin se on ihastumista ja magneetin kaltaista vetovoimaa toista kohtaan.
      Rakkaus on hyvin vahva sana jota itse en turhaan lausu.

      • Anonyymi

        Sama tilanne. Ihastuminen tai hullaantuminen on parempi Saba kuvaamaan tilannetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Ihastuminen tai hullaantuminen on parempi Saba kuvaamaan tilannetta

        Sana


      • Anonyymi

        Missäpäin ikävöit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ikävöit?

        Pirkanmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Ihastuminen tai hullaantuminen on parempi Saba kuvaamaan tilannetta

        Niin eikä niiden tarvitse johtaa mihinkään. Kaveruuskin voi joskus riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ikävöit?

        Länsi-Suomen lääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaa

        Jiillä alkava yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomen lääni

        Jyväskylässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana

        sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ikävöit?

        Iloisessa Itä-Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiillä alkava yritys.

        Tässä on monen yrityksen soppa ny. Tietäjät tietää muut ei tiiä mittään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on monen yrityksen soppa ny. Tietäjät tietää muut ei tiiä mittään.

        Eikös yleensä työkaveri tarkoita että työskennellään samassa yrityksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös yleensä työkaveri tarkoita että työskennellään samassa yrityksessä?

        Heh 😇 Riippuu mitä teet työksesi. Tavallaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomen lääni

        Aika laaja alue. Ottakaa nyt yhteyttä näihin ihastuksiinne ja lopettakaa täällä jaarittelu ja uskottelu meillä on vain 1 elämä.


    • Anonyymi

      Varokaa raivohulluja työpaikoilla.

      • Anonyymi

        Joo tuli perjantaina nähtyä taas yks mies joka raivoaa kelle raivoaa aina vähän väliä. Itte yritän olla kiltti kaikille, mutta tää mälisee millon mistäkin. Itse täydellisyys.


      • Anonyymi

        Minun ihanuus on taas aika ylhäälä Suomee🍁


    • Anonyymi

      Mäkin rakastan työkaverii, mut mä en edes yritä kieltää, miks yrittäisin.

      • Anonyymi

        Kannattaisi unohtaa koko juttu..,


    • Anonyymi

      Jos joku rakastaa työkaveriaaan niin olisin huolissani mielenterveyden tilasta. Ellei nyt ole mitään oikeeta suhdetta ja tunne muutenkin.

      • Anonyymi

        Aijaa, paljon sulla on ikää? Kokemusta nii kui elämästä ylipäänsä? Eiköhän, kun työpaikalla ollaan vuosia nii siinä pikkuhiljaa opi tuntemaan:) työpaikkasuhteet ovat hyvin yleisiä jopa varatuilla, siellä kotona oottaa joku ja töissä on joku, kyl se kulkaa näin menee.


      • Anonyymi

        Täh, tosi yleistä että suhde alkaa työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, paljon sulla on ikää? Kokemusta nii kui elämästä ylipäänsä? Eiköhän, kun työpaikalla ollaan vuosia nii siinä pikkuhiljaa opi tuntemaan:) työpaikkasuhteet ovat hyvin yleisiä jopa varatuilla, siellä kotona oottaa joku ja töissä on joku, kyl se kulkaa näin menee.

        Kaikki eivät ole sellaisessa työssä. Paljon sinäkin eri ammateista ymmärrät.p.s kunhan trollasin


    • Anonyymi

      Mä olen palavasti rakastunut työkaveriini.
      N -> N

    • Anonyymi

      Minun työpaikalla no oli erän nainen joka kiinnosti minua. Kävin työpäivän aikana usein hänen juttusilla. En kyllä maininnut mitään että olin kiinnostunut tai ihastunut.
      Nainen kai asian tajusi koska tokaisi kerran että " minä en sitten ala mihinkään työkavereiden kesken".
      Se tuli vähän niin kuin puskasta, sanoin vain että " asia on mulle ihan ok".
      No meni sitten muutama viikko kun nainen tuli juttusille ja hetken juteltuamme hän sanoi mulle että "tulisitko käymään luonani vaikka kahvilla" ja oli ilme sellainen että arvasin mistä kyse.
      Jotenkin vaan jäi vaikuttamaan se mitä hän tokaisi..en sitten koskaan mennyt kahville. Enää en ole salassa työpaikassa.

      • Anonyymi

        Tuli katumapäälle?


    • Anonyymi

      Minkä niminen työkaveri?

      • Anonyymi

        Seppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seppo.

        Tunnetaan paremmin nimellä Sepe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetaan paremmin nimellä Sepe.

        Jotkut kutsuu myös Sepiksi.


      • Anonyymi

        Muhammad


    • Anonyymi

      Ei kannata kuormasta syödä. Näitä on nähty, eivät päättyneet hyvin ja vielä huonommin käy, jos jommalla kummalla on jo parisuhde.
      No sujuuhan työpäivät nopeaan, kun "rakkaus" on siellä, mutta ajattele kahdesti, oletko kuitenkin rakastunut rakastumisen tunteeseen?. Jäitä hattuun ja kasva aikuiseksi. Muista, älä koskaan syö kuormasta.

      • Anonyymi

        Herran jestas näitä satu setiä ja tätejä Ja jotkut vielä uskoo näiden juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jestas näitä satu setiä ja tätejä Ja jotkut vielä uskoo näiden juttuja

        Äläs! Minäkin ”rakastuin” aivan ihanaan luotettavaan mieheen. Oli jo kyllä tiukasti naimisissa aivan ihanan vaimonsa kanssa. Vuosikausia kävimme kahvilla ja kävelyillä. Harvakseltaan, mutta kuitenkin.

        No, sitten eräänä päivänä ihana vaimonsa kuolla kupsahti hoitamattomaan tautiin. No, menin sitten vasta heille kylään ja järkytys oli melkoinen. Kämppä oli pieni mädältä haiseva ja täysin pommikunnossa. Tajusin, että ei olisi kannattanut mokomasta ”miehestä” haaveilla. Täysin tyhmä tumpelo, joka esitti parempaa, kun olikaan. Kaikenlaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs! Minäkin ”rakastuin” aivan ihanaan luotettavaan mieheen. Oli jo kyllä tiukasti naimisissa aivan ihanan vaimonsa kanssa. Vuosikausia kävimme kahvilla ja kävelyillä. Harvakseltaan, mutta kuitenkin.

        No, sitten eräänä päivänä ihana vaimonsa kuolla kupsahti hoitamattomaan tautiin. No, menin sitten vasta heille kylään ja järkytys oli melkoinen. Kämppä oli pieni mädältä haiseva ja täysin pommikunnossa. Tajusin, että ei olisi kannattanut mokomasta ”miehestä” haaveilla. Täysin tyhmä tumpelo, joka esitti parempaa, kun olikaan. Kaikenlaista!

        😅😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs! Minäkin ”rakastuin” aivan ihanaan luotettavaan mieheen. Oli jo kyllä tiukasti naimisissa aivan ihanan vaimonsa kanssa. Vuosikausia kävimme kahvilla ja kävelyillä. Harvakseltaan, mutta kuitenkin.

        No, sitten eräänä päivänä ihana vaimonsa kuolla kupsahti hoitamattomaan tautiin. No, menin sitten vasta heille kylään ja järkytys oli melkoinen. Kämppä oli pieni mädältä haiseva ja täysin pommikunnossa. Tajusin, että ei olisi kannattanut mokomasta ”miehestä” haaveilla. Täysin tyhmä tumpelo, joka esitti parempaa, kun olikaan. Kaikenlaista!

        Hui! Noinkin voi tosiaan käydä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs! Minäkin ”rakastuin” aivan ihanaan luotettavaan mieheen. Oli jo kyllä tiukasti naimisissa aivan ihanan vaimonsa kanssa. Vuosikausia kävimme kahvilla ja kävelyillä. Harvakseltaan, mutta kuitenkin.

        No, sitten eräänä päivänä ihana vaimonsa kuolla kupsahti hoitamattomaan tautiin. No, menin sitten vasta heille kylään ja järkytys oli melkoinen. Kämppä oli pieni mädältä haiseva ja täysin pommikunnossa. Tajusin, että ei olisi kannattanut mokomasta ”miehestä” haaveilla. Täysin tyhmä tumpelo, joka esitti parempaa, kun olikaan. Kaikenlaista!

        Aivan, kannattaa muistaa, että meillä kaikilla on "työminä"


    • Anonyymi

      Mieltä ei pitäisi hiertää silti mielen hierrättämiseksi.

    • Anonyymi

      Minäkö työkaveri..eläkkeellähän mä jo olen, etkö muka tienny..

    • Anonyymi

      minäkin työkaveria ihana pyöreä rehevä rouva jolla riuskat otteet ja on niin ihan pullanpyöreä aijai mitä herkkua,taidan ostaa kaulimen jo valmiiksi

      • Anonyymi

        Mustasukkainen pullerovaimoke ohuine hiuksineen yrittää täällä nyt lytätä jonkun työkaveria. Voi voi🤣


    • Anonyymi

      Mulla ei ole koskaan ollut työkavereita työhistoriani 30v aikana. Syy siihen on että olen yksinyrittäjä ja teen kaikki työt ihan itse ja yksin ja hyvin menee kun ei tarvitse ottaa ketään työntekijää edes riesakseen.

    • Anonyymi

      Miksi et tee asialle mitään ja huom tämä palsta ei ole kovinkaan suuri edístysaskel asiassa.

    • Anonyymi

      Kiitä sitä koiraa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä työkaveri ei ole varattu, en vii sietää kodinrikkojia!

      • Anonyymi

        Jos on ihastunut ei se meinaa että pitäs yrittää mitään tai edetä siitä. 🤦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ihastunut ei se meinaa että pitäs yrittää mitään tai edetä siitä. 🤦

        Lisäys. En tosin tiedä tästä tilanteesta enempää. Kunhan nyt sanoin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe