Moi, oon viidesluokkalainen tyttö joka on super ihastunut yhteen supersöpöön poikaan meidän luokalla mutta en tiedä että miten saisin sen huomion koska oon vähäsen ujo enkä hirveesti oo jutellu sen kaa vaan pari kolme kertaa joten pliis apua se varmaan pitää mua jonakin ääliönä tai jotain mut se on MAAILMAN IHANIN POIKA ja rakastan sitä IHAN SAIRAASTI!! Joten mä en vain halua mä TARVIIN sen huomion joten vinkkejä tarvitaan👋🏻😩
Miten saada pojan huomio
11
826
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä lapseni rauhaan, hän on vasta viidennellä.
- Anonyymi
Onko hän sinun lapsi?
- Anonyymi
Moi, nauti vain ihastuksen tunteista, kun kaikki on uutta ja ihanaa. Voit lähestyä poikaa ihan rohkeasti. Lähettää tälle terveisiä jonkun kaverin kautta ja mennä jutteleen, kun siihen tulee tilaisuus. Tsemppiä paljon!
- Anonyymi
Sä voisit sun ihastukselles sanoo vaivihkaa et se vois vaikka tual nurkan takana kattoo sun paidan alle rintaan ilmestynyttä parii rusinaa? T. Sepi kuudennelt luakalt.
- Anonyymi
Aika asiatonta, joistakin piti alkujaan tulla vain läikkä lakanaan, mutta tulikin tahra yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika asiatonta, joistakin piti alkujaan tulla vain läikkä lakanaan, mutta tulikin tahra yhteiskuntaan.
Häh mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh mikä
Lakanaan tuli lääkäri.
- Anonyymi
Mistä laitoksesta mahdat olla päässy netin ääreen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä laitoksesta mahdat olla päässy netin ääreen
Niuvanniemen B- osaston ylimmän pakkopaidoittajan tietokoneella pääsin nettiin.
T. Toisinaan paidaton.
- Anonyymi
Laita sille viestii
- Anonyymi
Laita viesti tai yritä olla vähän läheisempi sille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185