Kumpia on enemmän, piiskaajia vai piiskattavia?

Anonyymi-ap

Palstoilla on paljon arvailuja, että piiskaa haluavia olisi selvä enemmistö. Mutta voihan olla, että piiskaajista suurin osa pysyy piilossa.

Jos jokainen tämän avauksen lukenut mies kirjoittaisi onko hän mieluummin piiskaaja vai piiskattavan, niin nähtäisiin onko niitä alfoja oikeasti olemassa.

Itse tartun piiskaan, jos joku haluaa sellaista. Niinhän kiltti nöyrä poika tekee. Mutta todellinen nautinto alkaa siitä, kun joku rupeaa minua piiskaamaan.

8

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin tamppaa mattoja, lähtee pölyt.
      Vai onko Sulle mattoteline tuttu?
      Kokeile, raikastaa huoneilmaa.

    • Anonyymi

      Mä läpsin vaimoa perseelle aina kun nain häntä

    • Anonyymi

      No keski-ikäisistä lihavista dominointia kaipaavista miehistä ei ainakaan ole pulaa.

      Että ihan saavat kyllä maksaa jollekin Lady Dominalle tai Mr Dominolle jos haluavat käsittelyä.

    • Anonyymi

      Piiskattavana on siksi niin mukavaa olla koska siitä aiheutuvan kivun myötä elimistöön vapautuu välittäjäaineita joista seuraa hyvänolontunne. Sadomasokismi on se juttu.

      • Anonyymi

        Huippu on siinä, kun joku ottaa täyden ylivallan minusta ja antaa koivupiiskaa paljaalle pyllylle ihan kuin muksuna ollessa.


    • Anonyymi

      Minä olen ominaisuuksiltani kuin luotu piiskattavaksi. Suuri haaveeni olisi vielä joskus saada oikeasti piiskaa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan saanut piiskaa, mutta fantasioinut siitä jo teini-ikäisestä lähtien, ja voisi olla joskus kiva kokeilla piiskattavana olemista.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä voisi piiskaajanakin toimia, jos kohdalle sattuisi sitä haluava henkilö. Itse kuitenkin enemmän tykkään olla saava osapuoli. Kunpa joskus löytyisi oikein taitava piiskaaja, joka antaisi kunnon piiskauksen, kuitenkin siten, ettei jäisi päiviä kestäviä jälkiä, mutta kuitenkin olisi riittävän tuntuva. Näin aloittelijalle...

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe