Kumpia on enemmän, piiskaajia vai piiskattavia?

Anonyymi-ap

Palstoilla on paljon arvailuja, että piiskaa haluavia olisi selvä enemmistö. Mutta voihan olla, että piiskaajista suurin osa pysyy piilossa.

Jos jokainen tämän avauksen lukenut mies kirjoittaisi onko hän mieluummin piiskaaja vai piiskattavan, niin nähtäisiin onko niitä alfoja oikeasti olemassa.

Itse tartun piiskaan, jos joku haluaa sellaista. Niinhän kiltti nöyrä poika tekee. Mutta todellinen nautinto alkaa siitä, kun joku rupeaa minua piiskaamaan.

8

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin tamppaa mattoja, lähtee pölyt.
      Vai onko Sulle mattoteline tuttu?
      Kokeile, raikastaa huoneilmaa.

• Anonyymi

Mä läpsin vaimoa perseelle aina kun nain häntä

• Anonyymi

No keski-ikäisistä lihavista dominointia kaipaavista miehistä ei ainakaan ole pulaa.

Että ihan saavat kyllä maksaa jollekin Lady Dominalle tai Mr Dominolle jos haluavat käsittelyä.

• Anonyymi

Piiskattavana on siksi niin mukavaa olla koska siitä aiheutuvan kivun myötä elimistöön vapautuu välittäjäaineita joista seuraa hyvänolontunne. Sadomasokismi on se juttu.

• Anonyymi

Huippu on siinä, kun joku ottaa täyden ylivallan minusta ja antaa koivupiiskaa paljaalle pyllylle ihan kuin muksuna ollessa.

• Anonyymi

Minä olen ominaisuuksiltani kuin luotu piiskattavaksi. Suuri haaveeni olisi vielä joskus saada oikeasti piiskaa.

• Anonyymi

En ole koskaan saanut piiskaa, mutta fantasioinut siitä jo teini-ikäisestä lähtien, ja voisi olla joskus kiva kokeilla piiskattavana olemista.

• Anonyymi

Kyllähän sitä voisi piiskaajanakin toimia, jos kohdalle sattuisi sitä haluava henkilö. Itse kuitenkin enemmän tykkään olla saava osapuoli. Kunpa joskus löytyisi oikein taitava piiskaaja, joka antaisi kunnon piiskauksen, kuitenkin siten, ettei jäisi päiviä kestäviä jälkiä, mutta kuitenkin olisi riittävän tuntuva. Näin aloittelijalle...

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe