Haapavesi on soria paikka!

Anonyymi-ap

Todella soria paikka tämä meidän kaunis Haapavesi!
Ennen en huomannutkaan katsoa asiaa sillä silmällä. Kaikkea kaunista ku oikialla tavalla katsoo. Soria ja kaikin puolin komia joka puolelta tarkasteltuna. Keskitytään niihin sorioihin asioihin niin nähdään kaupunki puilta! Tää on oikeasti tosi soria paikka!

7

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä oo kehumista. Täällä ei osata päättää mistään.

• Päätetäänhän täällä paljonkin monista asioista. Ei ne päättäjät laakereillaan lepää. Se vain, millaisia päätöksiä ne kenenkin mielestä on, siitä voidaan olla montaa mieltä! Jos mikä, niin runous ainakin voi kaupungissamme hyvin!

• Kaunis runollinen ilmaisu! Nimittäin tuo soria! Sointuu korvassa hyvin. Tätä sanaa voisin sovittaa johonkin runooni, kunhan runosuoni vain alkaa sykkimään.

• Anonyymi

Tossa ilmaisussa on hivenen italiaista korentolintua, tai jotain sen tapaista. Kolibri tulee lähinnä mieleen. Kaunis ja kuvaava ilmaisu!

• Anonyymi kirjoitti:

Tossa ilmaisussa on hivenen italiaista korentolintua, tai jotain sen tapaista. Kolibri tulee lähinnä mieleen. Kaunis ja kuvaava ilmaisu!

On totta, että tuohon runoon on säväytetty pieni määrä sorrentolaista vivahdetta, jotta siihen on saatu sopivasti italialainen tatsi. Nerollisesti huomattu tämä näkökulma. Jotenkin tulee kans siitä aasinsiltana mieleen juurikin korentolintu, vaikka en tiedä, onko siinä sinänsä mitään italialaista. Erityisesti kun kolibrit kiitää jossain muualla. Monesti nää mielleyhtymät ovat silti hauskoja, kun ne johtaa aina johonkin sellaiseen, mihin niillä ei oikeasti ole asiayhteyttä!

• Anonyymi

Yhtä kaunis ilmaisu tuo soria, mitä esimerkiksi jeppaset, tai markalla pesukonneita. Kivoja sanontoja, jotka totisesti elää!

• Anonyymi

Jeppasten tie on laitettava kuntoon! Samalla hoidettava kaikki lausunto täytäntöön että hommat etenee. Ei tää vatuloimalla ja mutvuloimalla mihinkään etene tämä homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe