Pikakassat kauppoihin

Anonyymi-ap

Pyhäsalmesta puuttuu jokaisesta kaupasta pikakassat.
Aika useasti s-marketissa on ruuhkaa ja pitkät jonot pikakassa pelastaisi tilanteen ja pääsisi kaupasta nopeasti pois.
Haapajärven reissulla olen päässyt käyttämään pikakassaa k-supermarketissa.
Jännä että toisessa paikassa ollaan kehityksessä edellä ja pyhäsalmessa muutokset on hitaita.

11

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi k marketissa ei ole ruuhkaa😂saa kaljat äkkiä ostettua

    • Ainakaan tupakkia ei pikakassalta saa, kaljasta en ole ihan varma, eikä tölkkien palautuskuittia hyvitetä? Joudut siis joka tapauksessa jonottamaan, eikä kukaan ei tieten ole vielä jonottaessaan kaljan janoon kuollut, ja mitä muuta sinullakaan on ko aikaa...

      • Anonyymi

        Ei saa mitään k18. Lukee isolla


      • Anonyymi

        Örkkisakki keskustelee!
        Tupakka ja kalja tärkeimmät.

        Teille vapina pienessä jonossa aiheuttaa kiiltävät silmät, levottomat jalat, itse aiheutetun viinapirun aivohäiriön. Siinä nuo syyt tuohon levottomuuteen.

        Pikakassoja ei näin pieneen miljööseen tarvita.
        Naurettavaa sohvalla köllöttelijän pulinaa.
        Meitä asiakkaita ei ole niin paljon, joten nuo muutaman asiakkaan pötköt ovat merkitystä vailla. Kyllä ehtii jogurttipurkkinsa kanssa hetken seisoskella.
        ● Mene töihin ●


    • Anonyymi

      Toivo edelleenkin, että "kehitys" on hidasta. Itse en periaatteestakaan käytä pikakassoja, haluan, että niillä, pääsääntöisesti naisilla, jatkuu työt edelleen sekä se, että en ole kaupassa töissä, en saa myöskään palkkaa siitä, että hoidan kaupan työntekijöiden työt Maksavana Asiakkaana. Ei, ei ne naiset saa muuta työtä kaupoissa, ulkopuoliset tahot täyttää hyllyt. Tämä idiotismi rantautui maahan joka työpaikalle n 15 v sitten. Tässä on apinoitu pankkeja, joissa maksut vain nousee, mutta hommat teet itse. Jos sinulla on noin kiire, tilaa safkat kotiin.

      • Anonyymi

        Pankit juurikin on hyvä esimerkki siitä, miten asiakas on ulkoistettu tekemään kaikki itse, ja pankki vielä veloittaa asiakasta siitä edestä. En ymmärrä miksi pankeissa pidetään niin paljon toimihenkilöitä suojatöissä, jos ei kerta tarvitse tehdä mitään...


      • Anonyymi

        Oikea näkökohta, mikä kuuluu tähän osioon.
        Sätkän ostajat kaljoineen makaa päivät pitkät, niitä vielä elättämään ja palvomaan.
        Työt viedään nuorilta, ulottuu moninaisesti joka pisteeseen, ei yksin kauppaan.


    • Anonyymi

      Ale-tuotteita ei voi skannata itsepalvelu pisteellä,joten joudut jokatapauksessa menemään ihmisvoimin työtä tekevälle kassalle,mutta itsepalvelukassa nopeuttaa muutaman tuotteen ostajaa,käytän myös isommissa ostosmäärissä ip-kassaa kun katson tänäpäivänä nousevia hintoja tarkasti. Kaupan ala tienaa miljoonia,mikä taho puuttuu tähän rahastukseen?

    • Anonyymi

      kärsämäen s-marketissa on pari pikakassaa. Onhan tuo kätevä pikku ostoille

      • Anonyymi

        Justiinsa, kannattaa siis käydä Kärsämäellä tekemässä pikkuostoksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa, kannattaa siis käydä Kärsämäellä tekemässä pikkuostoksia!

        Konjakkia tv,heikki


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      49
      4372
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      71
      3305
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2840
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2701
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      136
      2195
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2073
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      160
      1745
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      610
      1662
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      85
      1325
    Aihe