Pyhäsalmesta puuttuu jokaisesta kaupasta pikakassat.
Aika useasti s-marketissa on ruuhkaa ja pitkät jonot pikakassa pelastaisi tilanteen ja pääsisi kaupasta nopeasti pois.
Haapajärven reissulla olen päässyt käyttämään pikakassaa k-supermarketissa.
Jännä että toisessa paikassa ollaan kehityksessä edellä ja pyhäsalmessa muutokset on hitaita.
Pikakassat kauppoihin
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi k marketissa ei ole ruuhkaa😂saa kaljat äkkiä ostettua
Ainakaan tupakkia ei pikakassalta saa, kaljasta en ole ihan varma, eikä tölkkien palautuskuittia hyvitetä? Joudut siis joka tapauksessa jonottamaan, eikä kukaan ei tieten ole vielä jonottaessaan kaljan janoon kuollut, ja mitä muuta sinullakaan on ko aikaa...
- Anonyymi
Ei saa mitään k18. Lukee isolla
- Anonyymi
Örkkisakki keskustelee!
Tupakka ja kalja tärkeimmät.
Teille vapina pienessä jonossa aiheuttaa kiiltävät silmät, levottomat jalat, itse aiheutetun viinapirun aivohäiriön. Siinä nuo syyt tuohon levottomuuteen.
Pikakassoja ei näin pieneen miljööseen tarvita.
Naurettavaa sohvalla köllöttelijän pulinaa.
Meitä asiakkaita ei ole niin paljon, joten nuo muutaman asiakkaan pötköt ovat merkitystä vailla. Kyllä ehtii jogurttipurkkinsa kanssa hetken seisoskella.
● Mene töihin ●
- Anonyymi
Toivo edelleenkin, että "kehitys" on hidasta. Itse en periaatteestakaan käytä pikakassoja, haluan, että niillä, pääsääntöisesti naisilla, jatkuu työt edelleen sekä se, että en ole kaupassa töissä, en saa myöskään palkkaa siitä, että hoidan kaupan työntekijöiden työt Maksavana Asiakkaana. Ei, ei ne naiset saa muuta työtä kaupoissa, ulkopuoliset tahot täyttää hyllyt. Tämä idiotismi rantautui maahan joka työpaikalle n 15 v sitten. Tässä on apinoitu pankkeja, joissa maksut vain nousee, mutta hommat teet itse. Jos sinulla on noin kiire, tilaa safkat kotiin.
- Anonyymi
Pankit juurikin on hyvä esimerkki siitä, miten asiakas on ulkoistettu tekemään kaikki itse, ja pankki vielä veloittaa asiakasta siitä edestä. En ymmärrä miksi pankeissa pidetään niin paljon toimihenkilöitä suojatöissä, jos ei kerta tarvitse tehdä mitään...
- Anonyymi
Oikea näkökohta, mikä kuuluu tähän osioon.
Sätkän ostajat kaljoineen makaa päivät pitkät, niitä vielä elättämään ja palvomaan.
Työt viedään nuorilta, ulottuu moninaisesti joka pisteeseen, ei yksin kauppaan.
- Anonyymi
Ale-tuotteita ei voi skannata itsepalvelu pisteellä,joten joudut jokatapauksessa menemään ihmisvoimin työtä tekevälle kassalle,mutta itsepalvelukassa nopeuttaa muutaman tuotteen ostajaa,käytän myös isommissa ostosmäärissä ip-kassaa kun katson tänäpäivänä nousevia hintoja tarkasti. Kaupan ala tienaa miljoonia,mikä taho puuttuu tähän rahastukseen?
- Anonyymi
kärsämäen s-marketissa on pari pikakassaa. Onhan tuo kätevä pikku ostoille
- Anonyymi
Justiinsa, kannattaa siis käydä Kärsämäellä tekemässä pikkuostoksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa, kannattaa siis käydä Kärsämäellä tekemässä pikkuostoksia!
Konjakkia tv,heikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029