Selviytyjät: Niko Saarinen avautuu yön piinasta: "Kukaan suomalainen ei ole nähnyt niin paljon..."

Hui, kuulostaa aika ankealta… Nyt oli Nikon vuoro tippua kisasta, mutta hyvin hän veti!

Lue Nikon tunnelmat kuvausten jälkeen:
https://www.suomi24.fi/viihde/selviytyjat-niko-saarinen-avautuu-yon-piinahetkista-kukaan-suomalainen-ei-ole-nahnyt-niin-paljon?s24

24

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaako jotakin?

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa!


    • Anonyymi

      Ällöttää lähinnä tuon honkkelin esiintyminen.

    • Anonyymi

      Eiks tolla Nikolla oo sutinaa sen Sami Kurosen kanssa?

      • Anonyymi

        On ollut kuulemma sutinaa heidän välillään, mutta siitä ei saisi kait puhua sen enempää.


    • Anonyymi

      Mistä näitä vaseliiniperseitä oikein riitttää.
      .

      • Anonyymi

        Heteroiden ei ole tulevaisuus. Sateenkaari-roskasakki peittoo maan kuin torakat.


    • Anonyymi

      Kertokaa joku jolla on tietoa tosta Nikon ja Sami Kurosen touhusta.

    • Anonyymi

      Niin se vaan wallukin tippui pois, vaikka suunitteli kenet tiputetaan...

    • Anonyymi

      Niksu on vaan niin paras

    • Anonyymi

      En katso yhtään ohjelmaa, joissa tämä tyhjäntoimittaja narisee.

      • Anonyymi

        Älähän nyt, Niko on tosi hyvä.


    • Anonyymi

      Onko tuon pimpon pakko tunkea joka ohjelmaan

      • Anonyymi

        Ei hän niihin itse tunge, vaan hänet pyydetään. On jo niin konkari tosi tv-tähti, että saa valita ketä kelpuuttaa samaan sakkiin. Tämä on tosi.


    • Anonyymi

      Miks muuten toi big brotherkin on nykyisin joku homppeli ohjelma. Miesjuontaja ja tuntuu et kaikki miesvieraat studiossa on b-rapun poikia.

    • Anonyymi

      Niko on ihana tyyppi, se saa aina ihmisen hyvälle tuulelle. On todella viihdyttävä ja hauska, mutta kertoo myös ajatuksistaan ja murheistaan avoimesti.
      Vaikka tippui kisasta, niin Niko on mun idoli!

    • Anonyymi

      Mua ei viihdytä. Surkea mitättömyys. Ainoa ammatti ja osaaminen julkisuus.

    • Anonyymi

      Olipas yllätys ettei Niko Saarinen mennyt Islannin 200 kilometrin juoksuun?

    • Anonyymi

      Oli todella hyvä juttu tuo saarisen tippuminen. Se ällötys tunkee itsensä joka ohjelmaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niko Saarinen täyttää tänään jo 36 vuotta. Ei ole enää mikään nuori poika hänkään.

      • Anonyymi

        Tarkoitat nuori neito?


    • Anonyymi

      Voisko nää nikosaariset oikeasti unohtaa näistä tositv formaateista?
      Ei tosiaan viitti kattoa samoja narisevia naamoja ohjelmasta toiseen

    • Anonyymi

      Ei turhempaa heppua hevin löydy. Kaikia viitsiivät ohjelmiinsa ottaa, vai tuollaisia tumpeloitako tosiaan tarvitaan sohvaperunoille viihteeksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe