Tunnetteko tän XX -suharin? Onko tämä laadukas? Kannattako tilata tärkeämpään tilaisuuteen?
XX Vip-taksit Tmi antaa kyytiä
18
2435
Vastaukset
- Anonyymi
Tsennaan. Spessu kaiffari. Duunaa steissillä fiudella. Diggaa fyrkkaa.
- Anonyymi
Tuosta XX tullee mielehen Kurhisen seksinukkehotelli. Sielläkin oli VIP-kyytejä. Onko vielä sama auto? Jännä linkki.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bb5c6d33-5fe8-4bee-bf5c-cb4aae336603 - Anonyymi
Arin Limusiinipalvelu Pehmonen. Kovasesta kovempi versio!
- Anonyymi
Passaako Aittokoskelle kortti vai pelkkä käteinen? Ei viittis lypsää ottomaattia kuiviin.
- Anonyymi
Aittokallio
- Anonyymi
Tais kehuu että joku toimittaja on tuttava/käyttää palveluuta. Kukahan se on?!
- Anonyymi
Raju viinanjuonti sopii parhaiten VIP taksin takapenkille.
- Anonyymi
Huhhuh
- Anonyymi
VIP taksin palveluineen voi tilata numerosta 0400 57 4643 tai 358400574643
- Anonyymi
Mistä voisi tarkistaa saako ajaa kelakyytejä? Toivottavasti kuskaa vaan bilettäjiä.
- Anonyymi
Sitä tässä mietin voiko tohon kyytiin joutuu vahingosa tolpalta tai Kela kyytinä? Vai onko vaan herrojen tilaushommii?
- Anonyymi
Ari XX-Aittokosla on tuleva Tosi-TV tähti formaatista Suomen huonoin taxi.
- Anonyymi
Suomi tarvii kaikkia yrittäjiä! Joskus hulluista ideoista voi syntyä vaikka mitä!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749