voiko syyhy tarttua halauksen kautta? ja etenkin nyt kun pitää pitää takkia ja hanskoja päällä? olen lukenut eri paikoista, että syyhyn tarttumiseen tarvitsee jatkuvan ihokontaktin. en usko että se halauksesta tarttuu. oikeesti kuumottaa koska halasin eilen jotain ihmistä jolla oli ollut syyhy jokin aika sitten mutta oli kuulemma jo parantunut. KUTITTAA JOKAPAIKKAAN KUN AJATTELENKIN SYYHYÄ. mulla on hirvee ötökkäkammo, en todellakaan kestäisi jos mulle tulisi joku syyhy. teillä, joilla se on ollut, millaisia alkuoireet ovat olleet?!!??? jos ilmaantuisikin niin pitäisi hakea sitä voidetta sitten….
syyhypunkki
Anonyymi-ap
4
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli nuorena. Tuli hotellin lakanoista, kenenkään kanssa en halaillut. Sitten ostin jotain litkua jolla se lähti.
- Anonyymi
hämähäkki kaivautuu ihoon ja munii sinne 😮
- Anonyymi
ketuilla se on kapi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077706
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075888- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552947
- 582898
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036