Vai mistä se ne repii
17 pinnaa nousee palkat 5 vuoden aikana.
Onnex on taikaseinä mistä sitä saa.
Ottaako Sanna taikaseinästä rahat hoitajille
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ni nyt voi muut alat seurata perässä
Että saadaan sähöt ja bensat maksettua. - Anonyymi
Maahantunkeutujilta tuon rahan saa helposti eikä haittaa ketään.
- Anonyymi
Tietenkin siten koska Saamelaiset alkuperäiskansa työnnettiin pohjoiseen.
Siitä maksetaan se hinta. - Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Iltalehti: Maahantulleille 2-3 X suuremmat JELA avustuxet. Siinä yxi säästö paikka. Rikolliset ulos Tanskan malliin .Siinä yxi säästöpaikka. Laittomasti maassa olijat ulos. Siinä yxi säästö paikka. Ja nyt ei tarvita tänne ulkolaisia hoitajia .Siinä yxi säästö paikka. Lomille kotimaihin menijöillö jotka avat sieltä paenneet saavat sinne jäädä.Siinä yxi säästöpaikka.
Vähän tahtoa Marininlta niinnsiinä rahat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehti: Maahantulleille 2-3 X suuremmat JELA avustuxet. Siinä yxi säästö paikka. Rikolliset ulos Tanskan malliin .Siinä yxi säästöpaikka. Laittomasti maassa olijat ulos. Siinä yxi säästö paikka. Ja nyt ei tarvita tänne ulkolaisia hoitajia .Siinä yxi säästö paikka. Lomille kotimaihin menijöillö jotka avat sieltä paenneet saavat sinne jäädä.Siinä yxi säästöpaikka.
Vähän tahtoa Marininlta niinnsiinä rahatHöpö höpö hölmö
- Anonyymi
Ei ole Sannan eikä yleensä demareiden murhe ensi kevään jälkeen.
- Anonyymi
Seuraava hallitus on Marinin II hallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava hallitus on Marinin II hallitus.
Ei taatusti ole.
- Anonyymi
Saakohan Sanna paikan vaik Sitrasta.
Semmone 10 k kuussa pyörittää papereita Jyrki käteisen kanssa. - Anonyymi
Hoitajat ovat ansainneet korotuksensa eli pulinat pois porvari.
- Anonyymi
Juuri näin. Ne jotka vastustaa:Ei hoitoa
- Anonyymi
Miastä taiakseinästä ne EU-korona-avustukset otettiin....italiaanoille Suoemsta helppoo rahaa...kyysikö aloittaja?
Mistä rahat Häivekalkkunoihin F-35.....? YL I 10 000 000 000 eurua- Anonyymi
Sieltä nekin otetaan
Ikuinen sampo tuo seinä sieltä saa aina niin paljon kun tarttee.
- Anonyymi
Saldot on ja pitää olla muuten velka olisi turhaa https://www.iltapulu.fi/sanditon?ref=is-ohjelmaopas
- Anonyymi
Hieno homma että hoitajat saa kunnon korotukset!!!
Hyvä että on liitto joka hoitaa hommansa eli jäsenten puolen pitämisen!! Jes- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Jep nyt syödään kallista ruokaa joka kallistuu edelleen,Eikös siitä kilise kivat alvit valtiolle.
- Anonyymi
Sannako on sopimassa työehtosopimuksia ja palkankorotuksia, melkoinen mimmi.
Ei koskaan ennen ole pääministeri osallisena noissa mitenkään.- Anonyymi
SAnnalla ei ole idiootti ollut osaa eikä arpaa neuvottuluissa tai päätännässä.Ota faktat esiin ,,,,nuija
- Anonyymi
Noora. Mitäpä öyhöttäjät tietää mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAnnalla ei ole idiootti ollut osaa eikä arpaa neuvottuluissa tai päätännässä.Ota faktat esiin ,,,,nuija
Ei se osaa.
- Anonyymi
Ilmeisesti Pietarissa Putin päättää kaikkien valtion työntekijöitten palkat?
Avaus ainakin viittaa siihen, mutta meillä ei toimita niin. - Anonyymi
Sanna ottaa ne rahat pientuloisilta eläkeläisiltä,sehan on selekee homma.Kyllä tuolla korotuksella pitäisi saada jotain vastinetta sairaille,jospa ne hoitajat jaksais muutakin tehdä kun istua läppärissä nenä kiinni.
- Anonyymi
Sanna ei ota. Mutta oikeisto ottaa jos valtaan pääsee.
- Anonyymi
Sanna on jo aikoja sitten paennut toisiin vähemmän vaativiin tehtävii ja jättänyt sotkujensa selvittelyt muille.
- Anonyymi
jaa no ei kata virelä tä,äm päivän inflaatiota. Odottakaas kun vuoden päästä muut liitot elävät sopimuksissaan loppukauttaan, niin vaatimukset ovat paljon kovemmat, eikä se tilanne johdu hoitajista, vaan ostovoiman laskusta.
- Anonyymi
Hieno juttu että saatiin nyt palkankorotusten pohjataso selville. Tästä voi sitten merkittävät liitot laittaa oman siivun pohjatason päälle.
- Anonyymi
Nyt ei saadakkaan niitä hoitsuja Filippiineiltä eikä Afrikasta👹Minä kun olisin niitä halunu,olis ollu mukaavaa vaihtelua.
- Anonyymi
Kuntatyönantajat kusetti taatusti hoitsupomoja. Kyse palkkaharmonisoinnista sote:n takia. Katsokaahan vaan, todelliset korotusprossat eivät kaikille ole lähimainkaan tuollaisia. Itse olen kunta-alalla töissä ja keväinen tes muka lupasi 5 vuoden aikajaksolle ylimääräiset 5%. Totuus on se, että meillä ekana vuonna (nyt) nousi 2 %, ens vuonna 1,5% ja samoin kolmantena vuonna 1,5%. Missä ovat ne hehkutetut ylimääräiset prossat? No ne muokattiin meillä harkinnan mukaan järjestelyvaraeriksi eli jaetaan vain tietylle osalle porukkaa eli suomeksi sanottuna johdon perseennuolijoille ja suosikeille. Näin se kuulkaa menee hoitajillakin!
- Anonyymi
Yksityisenä yrittäjänä nostan palkkojani niin paljon kuin huvittaa, ainakin 50% nyt alkuun ja keväämmällä sitten lisää.
eikä tarvi tapella kenenkään kanssa ! - Anonyymi
Jauhoa myymällä.
- Anonyymi
Nousu jatkuu 5 vuotta vaikka persukin olisi hallituksessa. Ymmärsitkö tollo ?
Marin ei ollut sopimusosapuoli. Et taida ymmärtää Suonen yhteiskuntaa?
- Anonyymi
Rahoja ei oteta, vaan ne kuuluvat. Kysyisit varmaankin samaa, jos palkat olisi noussut eurosta kahteen euroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356