Mistä tunnistaa pelimiehen...

Anonyymi-ap

yön kyssäri.....

51

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se tekee aloituksia toisen nimissä ja kalastelee tietoja. Esiintyy naisena, vaikka on mies. Onko se sitten kivempaa, kuin ottaa kohteeseen suoraa yhteyttä, jonka voi tehdä. Niin on, tämä tarjoaa sinulle vain pelaamisen iloa pelimies.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti sitä on liikkeellä täällä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sitä on liikkeellä täällä..

        Olin tunnistavinani. Haluaisin jättää tämän paikan, mutta pelkään että hän aiheuttaa vahinkoa. En voi estää sitä, joten melko turha edes seurata. Hyvää yötä silti kaikille täällä!


    • Anonyymi

      Lapset😅..

      • Anonyymi

        Joo lapset pelaa pelejä...


    • Anonyymi

      Pelimiehen tunnistaa liukkaista liikkeistä ja suurista hihoista joissa tuulee sisällä.

    • Anonyymi

      Kaipa ne oppii tunnistamaan iän tuomalla kokemuksella en sillaitti tiedä kun itse en miehenä ole miehistä ollut koskaan kiinnostun sillai naisista joskus opin että nainen joka pystyy valehtelemaan ikänsä pystyy valehtelemaan melkolailla mistä tahansa

    • Anonyymi

      No en tiiä. Ite pyöritin aikonaan kolmea naista. Olin kai pelimies.

      • Anonyymi

        Enkä voi perustella sitä sillä, että rakastuin kaikkiin kolmeen.


      • Anonyymi

        Miten se loppui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se loppui?

        No tuota. Verkko alko kiristyä. Mietin, usko pois, monta kuukautta mistä alottaa ja miten kertoa kullekin. Ettei menettäisi heistä ketään. No. Tunnustusten tai sanomisten jälkeen tietysti kävi se, mitä pelkäsin eniten. Heistä yks on jäänyt kaveriksi. Tuuliviirihän minä olin, ja itsekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se loppui?

        Ja ei, minä en ainakaan omasta mielestäni ole mikään filmitähti. Vaan normi mies. Enkä ole koskaan oikein osannut ottaa kehuja vastaan. Kai minussa se oma huumorintajuni ja omana itsenäni oleminen on vain ollut se juttu sitten, milä vedonnut. En tiedä. En ole myöskään itsevarmuuden perikuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota. Verkko alko kiristyä. Mietin, usko pois, monta kuukautta mistä alottaa ja miten kertoa kullekin. Ettei menettäisi heistä ketään. No. Tunnustusten tai sanomisten jälkeen tietysti kävi se, mitä pelkäsin eniten. Heistä yks on jäänyt kaveriksi. Tuuliviirihän minä olin, ja itsekäs.

        En usko että on niin tavaton kuvio. Mulla on kolme joista yhtä rakastan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei, minä en ainakaan omasta mielestäni ole mikään filmitähti. Vaan normi mies. Enkä ole koskaan oikein osannut ottaa kehuja vastaan. Kai minussa se oma huumorintajuni ja omana itsenäni oleminen on vain ollut se juttu sitten, milä vedonnut. En tiedä. En ole myöskään itsevarmuuden perikuva.

        No, luki netissä mitä tahansa, niin naiset voivat toivoa itselleen ihan normaalia, turvallista miestä, jossa on jotakin sellaista hyvää, mikä herättää heissä myös romanttisen kipinän.

        Tiedän joitakin naisten pyörittämisillä rehvastelijoita, jotka ovat pikemminkin tavallisia, jossakin suhteessa tavalliset vajavaisia ja puutteellisia (kuten tavalliset ihmiset ovat) ihmisiä, eivät mitään pitkiä komeita rotevia täydellisyyksiä.

        Eiköhän sulle käynyt juuri kuten pitikin. Sait leikkiä ihmisillä aikasi ja pönkittää egoasi heidän kustannuksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, luki netissä mitä tahansa, niin naiset voivat toivoa itselleen ihan normaalia, turvallista miestä, jossa on jotakin sellaista hyvää, mikä herättää heissä myös romanttisen kipinän.

        Tiedän joitakin naisten pyörittämisillä rehvastelijoita, jotka ovat pikemminkin tavallisia, jossakin suhteessa tavalliset vajavaisia ja puutteellisia (kuten tavalliset ihmiset ovat) ihmisiä, eivät mitään pitkiä komeita rotevia täydellisyyksiä.

        Eiköhän sulle käynyt juuri kuten pitikin. Sait leikkiä ihmisillä aikasi ja pönkittää egoasi heidän kustannuksellaan.

        piti olla

        tavallisen vajavaisia, epätäydellisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, luki netissä mitä tahansa, niin naiset voivat toivoa itselleen ihan normaalia, turvallista miestä, jossa on jotakin sellaista hyvää, mikä herättää heissä myös romanttisen kipinän.

        Tiedän joitakin naisten pyörittämisillä rehvastelijoita, jotka ovat pikemminkin tavallisia, jossakin suhteessa tavalliset vajavaisia ja puutteellisia (kuten tavalliset ihmiset ovat) ihmisiä, eivät mitään pitkiä komeita rotevia täydellisyyksiä.

        Eiköhän sulle käynyt juuri kuten pitikin. Sait leikkiä ihmisillä aikasi ja pönkittää egoasi heidän kustannuksellaan.

        Noinhan se menee. Ne usean pyörittäjän ovat lähes rajastaan ihan tavallisia tyyppejä, niin miehiä kuin naisiakin. Just sellasia, joista on vaikea edes ajatella ulospäin sellasta.


    • Anonyymi

      Tietysti valomerkin jälkeen. Ikävästi.

      • Anonyymi

        Viimeistään pimeän jälkeen..


    • Anonyymi

      joku sano tunnistavansa pelimiehen valokuvasta , naamasta

      • Anonyymi

        Tuskin ihan näin pääsee varmuuteen.


    • Anonyymi

      Jos se on taitava pelimies/-nainen niin ei mistään.

    • Anonyymi

      Tunnistaa jo kaukaa muka viattomia ja empaattisia ikävä sanoa he eivät sitä ole sukupuoleen katsomatta

    • Anonyymi

      Aluksi vaikuttaa hirveän kiinnostuneelta. Suoltaa yli sanoja. Kuitenkin sitä jos tapailet se pitää sut tavallaan pimennossa omasta elämästään . Ei ole pahemmin kiinnostunut sinun elmästä tai elinpiiristä. Ei kerro perheelle tai ystäville. Häviää ilmoittamatta. Ei vastaile viesteihin. Näitä nyt vaan tulee mieleen.

      • Anonyymi

        Tämäkin paska on tullu koettua ja vielä pahempaa.
        Täysin kusettaja ja epärehellinen valehtelija. Lupaili ja vannoi vaikka mitä eikä mitään pitäny tuuliviiri todellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin paska on tullu koettua ja vielä pahempaa.
        Täysin kusettaja ja epärehellinen valehtelija. Lupaili ja vannoi vaikka mitä eikä mitään pitäny tuuliviiri todellakin.

        Kuulostaa ihan Äm mieheltä 😅


    • Anonyymi

      Samasta kuin pelinaisen.

    • Anonyymi

      No ainakaan he eivät voi olla kaltaisiani arkoja. Olen liian arka naisia iskeäkseni ja toisaalta ei minua huvita se edes. Kaipaan vain vaimoa elämääni.

    • Anonyymi

      Sellanen joka omii suomi24:ssä kaikki viestit ja lirkuttaa jokaseen takas rakkaudestaan ja seksihaluistaan

    • Anonyymi

      Tapailee naisia ja joskus useampaa samaan aikaan. Hyvä puhumaan?

      • Anonyymi

        Ja seksi edellä, vonkaa, mutta ärsyttävän epäsuorasti ellei suoraankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja seksi edellä, vonkaa, mutta ärsyttävän epäsuorasti ellei suoraankin

        Mutta eikö pelimies ole se joka onnistuu kaatamaan naisia sänkyyn. Käyttäytyy tarpeeksi hyvin eikä törppöile naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö pelimies ole se joka onnistuu kaatamaan naisia sänkyyn. Käyttäytyy tarpeeksi hyvin eikä törppöile naisten kanssa.

        Jokainen mies onnistuu kaatamaan naisia sänkyyn. Mies joka kaataa läjäpäin on esimerkiksi ori.

        Pelimies on mies joka niin halutessaan saa naisen kuin naisen antautumaan. Mutta ei sovella taitojaan kaikkiin naisiin eikä yhtenään, vaan ainostaan valioyksilöihin niin halutessaan.


    • Anonyymi

      Kun se tulee tapaamiseen on sen sormessa sormuksen jälki. Se on sipaissut sormuksen taskuunsa juuri ennen tapaamista. Totaalinen turn off muilta paitsi pelinaisilta!

    • Anonyymi

      Pelimiehellä on usein keksittyä hammassärkyä.
      Haluaa ja janoaa huomiota naisilta.

    • Anonyymi

      Pelimies puhuu ku Ruuneberi saadakseen haluamansa. Kun naisen pää on pyörryksissä pelimiehen ihanista ja hunajaisista sanoista, nainen lankeaa moiseen ketkuun ja pelimies siirtyy seuraavaan uhriin. Tätä rulettia pelimies pyörittää vuosi vuoden perään kunnes jonain päivänä huomaa jääneensä täysin yksin... pelimiehellä jää lopulta aina luu käteen, koska mitään pysyvää hän ei osaa rakentaa eikä arvostaa naisia. Hänellä on semmoinen syvä haava sisimmässään.

      • Anonyymi

        Tämäkin kuulostaa tutulta...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pelimiehen tunnistaa hampaista. Jos ylä hampaat puuttuu on kyseessä pelimies. Ja kokoajan räkii lattialle ja pälyilee ymoärilleen on pelimies tod. Näk. Myös huomio nämä. Yrität halata väistyy seinän viertä, huutelee hävyttömyyksiä, maalivahdin jalat,etsii hammasuojia,raapii pusseja. Tässä muutama vihje.😅

      • Anonyymi

        Eli lätkäjätkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lätkäjätkä

        Pitää nähdä kaikki pelit ja kokea ne...


    • Anonyymi

      Äänessä jatkuvasti kehuu itseään ja sinua vuolaasti. Kenelläkään täysi järkisellä ei ole tarvetta tehdä niin.

    • Anonyymi

      Kiusaa muita miehiä,usein täysin käsi miesten hommissa, ei osaa mitään vaikka esittää. Kovaa poikaa voi esittää mutta ne pelimiehen valkoiset lenkkarit ja lippis kaivetaan heti naftalista kun tulee bänät.
      Käyttää hyväkseen muita, pyörii muiden nurkissa huomiota hakien. Olevinaan erikoinen ja hymyilee paljon. Ajattelee että jos naisen sääri näkyy, se on häntä varten esillä, vaikka oikeastihan nainen on täysin tuntematon ja valinnut sattumalta hameen päälleen ja istuu vaan jalat ristissä tilan säätämiseksi.
      Sanoo huumorintajuisia tai itseään vlimakkaampia naisia maanisiksi, tai että ei tykkää jostain naisesta, jos tämä ei ole iskettävissä; ei kaunis tai on kaverin muija( ei iskettävissä).

    • Anonyymi

      Antaa huomioo joka ei tarkoita mitään...

    • Anonyymi

      Nippelistä, mailoista ja koskettimista?

    • Anonyymi

      Pelimies on kova näyttämään tunteensa ja kun
      saa vastapuolelta pienen hyväksynnän niin seksisuhde on valmis.Ikävintä pelimiehessä on se,että tunteet heilahtaa myös alaspäin ja silloin
      tarvitaan uutta silmään.Toivoisin että kenenkään naisen ei tarvitsisi tulla pelimiehen nöyryyttämäksi,koska se jos jokin on todella teko,joka tekee naisesta halvan.

      • Anonyymi

        Todella outo sun kommenttis, en ymmärtäny pointtia lainkaan. Eli sä siis syyllistät viattoman naisen, joka herkkäuskosuuttaan menee julman pelimiehen ansaan? Sä siis aattelet et pelimies on kunkku, joka saa kaikki tekemänsä vääryydet anteeksi kun nyt on kerran PELIMIES.

        Vittu mitä paskaa täällä suolletaan! Pelimies on sairas ihminen ja tarvitsee ammattiapua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella outo sun kommenttis, en ymmärtäny pointtia lainkaan. Eli sä siis syyllistät viattoman naisen, joka herkkäuskosuuttaan menee julman pelimiehen ansaan? Sä siis aattelet et pelimies on kunkku, joka saa kaikki tekemänsä vääryydet anteeksi kun nyt on kerran PELIMIES.

        Vittu mitä paskaa täällä suolletaan! Pelimies on sairas ihminen ja tarvitsee ammattiapua.

        Luepas toisen kerran lukihäiriö iski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepas toisen kerran lukihäiriö iski.

        Lues ite. Jos haukut naista halvaksi, on sussa jotakin vikaa. Halpa nainen makaa kaikkien kanssa mut ei se tee naisesta halpaa, jos ihastuu pelimieheen. Pelimies on aina huijari ja nainen on silloin uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lues ite. Jos haukut naista halvaksi, on sussa jotakin vikaa. Halpa nainen makaa kaikkien kanssa mut ei se tee naisesta halpaa, jos ihastuu pelimieheen. Pelimies on aina huijari ja nainen on silloin uhri.

        Pelimies on sellainen, joka kysyy suoraan naiselta -"haluaisitko lähteä katsomaan minun peliä?" Jos, nainen vastaa myöntävästi tämä nuuskanpurija lyö kaksi vapaalippua kouraasi ja sanoo, että "-ota kaveris mukaan. Tulkaa ajoissa, ne on seisomapaikkoja..."


    • Anonyymi

      Pelimiehen tunnistaa siitä että se pelaa jotain.
      Parisuhteisiin tai ystävyyssuhteisiin tämä ei liity millään tavalla.

    • Anonyymi

      Maila aina kädessä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe