Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Anonyymi-ap

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.

62

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi olis erinomainen syy.

    • Anonyymi

      Hohhoh

    • Anonyymi

      Ootko sä nyt vakaalla kannalla, sillä jos kehut tuohon tyyliin miten lemmikkieläimestä, niin voit olla varma että meitä ei näy yhdessä, sillä nakkaan sut koiranhäkkiin kahren kiimaisen koiran haisteltavaksi, jos tuut pillumaan. Tai sitten ostan velaaksi sokeainopastus-koiran ja potkasen suunnan tielle, pyllylles.
      T.myyn auton romuksi, että saan maksettua koirasta ekaosamaksu erän?
      ?
      Rauhallista illanjatkoa, turvallisia ideoita.
      https://m.youtube.com/watch?v=oNhtLWsPQQw

      • Anonyymi

        Nyt oli tavoista poiketen pakko klikata linkkiä josko se olisi tarjonnut selvennystä tuohon sekavaan sillisalaattiin. No dice, ei onnannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli tavoista poiketen pakko klikata linkkiä josko se olisi tarjonnut selvennystä tuohon sekavaan sillisalaattiin. No dice, ei onnannut.

        Ahaa no nyt tunnistin. Sivusta sieltä.


    • Anonyymi

      Nykyaikaista voikin pitää bonuksena jos ei eksästä tykännytkään.

    • Anonyymi

      No siitä sitten otat mies yhteyttä kuolen taas ikävään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli huippu!

        Jep, lapsen ja uskonkaltaisuuden lahjojen ajattelemiseksi


    • Anonyymi

      Oishan se näky. Kaunotar ja hirviö niinku

    • Anonyymi

      Juu 175cm mies ei voi olla 180cm naisen kanssa koska se on naiselle niin big deal, ei niinkään miehelle. Se mikä merkkaa, on mitä on opittu elämässä, sotilaalliset taistelutaidot, luonnossa selviäminen, luonteen vahvuus, sanavalmius sekä älykkyyosamäärä ja hankittu tietotaso jota viisaudeksikin kutsutaan.

      • Anonyymi

        Noisa pituus eroissa kai muuta ole mu se käy monen naisen itsetunnon päälle jos mies on lyhyempi kui nainen kun se kun on sillai et pidä nainen ei välttis koe oloaan turvalliseksi lyhyemmän miehen rinnalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noisa pituus eroissa kai muuta ole mu se käy monen naisen itsetunnon päälle jos mies on lyhyempi kui nainen kun se kun on sillai et pidä nainen ei välttis koe oloaan turvalliseksi lyhyemmän miehen rinnalla

        Turvalliseksi vai seksikkääksi


    • Anonyymi

      Kyllä sen moni huomasi, ei olisi mikään yllätys.

    • Anonyymi

      Bonussyy: maailmantilanne, ydinsodan uhka, henk koht tilanne ym. Kun voisi kertaluonteisesti edes halata, mitään sanomatta. Miehelle lähelle.

    • Anonyymi

      En tee asioita muiden ihmisten reaktioiden takia.

      • Anonyymi

        Arvasin heti aloituksen luettuani, että ainakin yksi edgy palstalainen tulee kirjoittamaan tämän kommentin.


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Jos kirjoitan bonussyy niin se ei ole se syy minkä takia asia tehdään vaan asia joka tulee ylimääräisenä bonuksena. Tosikot ja sisälukutaidottomat painukaa muualle.
        t: aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoitan bonussyy niin se ei ole se syy minkä takia asia tehdään vaan asia joka tulee ylimääräisenä bonuksena. Tosikot ja sisälukutaidottomat painukaa muualle.
        t: aloittaja

        Miksi sun mielestä muut ihmiset ihmettelisivät asiaa millään tavalla


    • Anonyymi

      Olisihan se huvittavaa. :) mutta tuleeko niin käymään mies? Mitä olet mieltä?

      • Anonyymi

        Uskon niin käyvän jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon niin käyvän jossain vaiheessa.

        Luulin olevani valmis sinulle mutta on näköjään vielä paljon edessä. Jaksatko odottaa minua? Voi mennä vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin olevani valmis sinulle mutta on näköjään vielä paljon edessä. Jaksatko odottaa minua? Voi mennä vuosia.

        Vittujako sitä pitäisi orotel töihin kun pääsis jo saikulta pikkuhiljaa ni ei tarttis aikaa täälä kuluttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin olevani valmis sinulle mutta on näköjään vielä paljon edessä. Jaksatko odottaa minua? Voi mennä vuosia.

        Tarkoitatko että sut pitää jättää kontaktitta vuosiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että sut pitää jättää kontaktitta vuosiksi?

        Ei tarvitse. Se yhteenmeneminen että se ei tapahdu hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Se yhteenmeneminen että se ei tapahdu hetkessä.

        Samantienkö pitäisi yhteen mennä, huh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Se yhteenmeneminen että se ei tapahdu hetkessä.

        Miksi tuollaisesta tarvitsee keskustella täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuollaisesta tarvitsee keskustella täällä?

        Koska en ole vielä valmis suhteeseen. Minussa itsessäni on paljon korjattavaa ja vikaa ja sen korjaamiseen voi mennä vuosia ja ennen sitä en haluaisi uutta suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en ole vielä valmis suhteeseen. Minussa itsessäni on paljon korjattavaa ja vikaa ja sen korjaamiseen voi mennä vuosia ja ennen sitä en haluaisi uutta suhdetta.

        Jokaisella on vajavaisuuksia, ei niin takia tarvitse odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on vajavaisuuksia, ei niin takia tarvitse odottaa.

        *niiden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on vajavaisuuksia, ei niin takia tarvitse odottaa.

        Jos se minun ihastuminenkin johtui niistä vajavaisuuksista. Eikä täälläkään oleminen ole normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on vajavaisuuksia, ei niin takia tarvitse odottaa.

        Olisitko sinä muka heti valmis? Eikö sinullakin ole jotain asioita minkä takia menisi aikaa ennen kuin päästäisiin yhdessäolemaan?


    • Anonyymi

      No, sepä se on ihastuttava syy, varmaankin ihmisillä jotka tykkää pelailla ihmisillä ja heidän tunteilla. Miksi muuten olla tekemisissä ihmisten kanssa, joista ei pidä tai vetää jotain performanssia muusta.

    • Anonyymi

      Ikävissään ei tule niin halvennettua pyhyyttäkään,etä se halventaisi, eihän? https://youtu.be/r9TcUjL0r2w
      Valehtelen vain sinulle

    • Anonyymi

      Mitkä on ne muut syyt seuraavan askeleen ottamiselle?

    • Anonyymi

      Miksi muiden reaktioista edes tartteisi välittää eikä pääasia kuitenkin ole jot oma parisuhde toimii vähintäänkin kotioloissa toinen toistaan kunnioittaen arvostaen ja rakastaen

      • Anonyymi

        Minun tilanteeseen liittyi muuta ihmisiä sotkemassa mitä itse valitsin ja halusin ja totisesti kosto nautitaan kylmänä. Mahtoiko juorukellot vielä jossain Jodelissa valehdella ja mustamaalata kun homma meni ihan oudoksi minua kohtaan kyseisellä ihastuksella.

        Kyllä muutama naama venähtäisi jos näkisi minut ja sen vanhan kaivatun hyvissä väleissä.

        Ellei sitten omatunto ole jo kolkuttanut ja tajuaisivat pitää huolta omista asioistaan.

        Rakastavaisten väliin kiilaamisesta ei hyvää seuraa..en anna sitä ikinä anteeksi ja kun tilaisuus tulee, lyön tikarini suoraan sydämeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tilanteeseen liittyi muuta ihmisiä sotkemassa mitä itse valitsin ja halusin ja totisesti kosto nautitaan kylmänä. Mahtoiko juorukellot vielä jossain Jodelissa valehdella ja mustamaalata kun homma meni ihan oudoksi minua kohtaan kyseisellä ihastuksella.

        Kyllä muutama naama venähtäisi jos näkisi minut ja sen vanhan kaivatun hyvissä väleissä.

        Ellei sitten omatunto ole jo kolkuttanut ja tajuaisivat pitää huolta omista asioistaan.

        Rakastavaisten väliin kiilaamisesta ei hyvää seuraa..en anna sitä ikinä anteeksi ja kun tilaisuus tulee, lyön tikarini suoraan sydämeen.

        Ehkä olisi hyvä opetella valitsemaan ystävänsä turha ruikuttaa kukaan voi ketään pakottaa kenenkään seuraan jokainen kun seuransa itse valitsee usein toisia hyväksi käyttävät ihmiset kun ei tule toimeen kuin keskenään mu niissä tulee ennen pitkää se ongelmaksi kun kusettavat toinen toisiaan niin hetken päästä ei ole edes sitä hyvän päivän tuttua siinä kenenkä kanssa jutel ejes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisi hyvä opetella valitsemaan ystävänsä turha ruikuttaa kukaan voi ketään pakottaa kenenkään seuraan jokainen kun seuransa itse valitsee usein toisia hyväksi käyttävät ihmiset kun ei tule toimeen kuin keskenään mu niissä tulee ennen pitkää se ongelmaksi kun kusettavat toinen toisiaan niin hetken päästä ei ole edes sitä hyvän päivän tuttua siinä kenenkä kanssa jutel ejes

        Nimenomaan. Olin tosi pettynyt, kun mies selvästi uskoi minusta pahaa ja kuunteli mieluummin kilpailijansa panettelua minusta jonkun miesyhteistyön nimissä mieluummin kun rehellistä naista jota kaipasi lähelleen.

        Yleensäkkin suomalaiset miehet on niin trsumatisoituneita omista valinnoistaan, etteivät enää kykene mihinkään normaaliin ja positiiviseen kanssakäymiseen, edes juttelemaan, tuomatta esille omaa negatiivisuuttaan.

        Sitten syyttävät siitä naisia. Jotka kuitenkin ovat samaa maata heidän itsensä kanssa, joten yhteinen sävel on juuri tuo vaikeus ja v..tumaisuus.

        Yhden väärän sanan sanoo suomalaiselle miehelle tai on vähän löysää ihoa jossain, niin jo muna lerpahtaa, eli ihan yhtä vaativia kiukkupusseja ovat kuin naisetkin.

        Sitten kun joku on aidosti nätti ilman filttereitä, aloitekykyinen, kiva ja positiivinen, niin sitä pidetään suurinpiirtein jonain pyöritys/huijausyrityksenä😏

        Eli nämä muksmas huonosti kohdellut miehet on vaan valinneet yhtä paskat matchit kun itsekkin ovat ja parempi niin jatkossakin.

        Säälittävää.


    • Anonyymi

      Tietysti, äärimmäisen sairaan skitsofreenikon, sydämeen joka on koko elämänsä nukkunut, niin, tietysti, 😇🤪🤔🤪

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No mikä se syy mahtaa olla? Bonussyy

    • Anonyymi

      Sivullinen: Ei ole kauhean syvällinen motiivi seurustelun aloittamiselle se, että haluaa hätkähdyttää muita. Entäs sitten, kun ihmiset ovat yhdessäoloon tottuneet? Mikä sitten pitää suhdetta koossa?

      • Anonyymi

        Ehkä aloittaja meinaa että on niin samasta puusta veistetyt, suorastaan kaksosista menisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aloittaja meinaa että on niin samasta puusta veistetyt, suorastaan kaksosista menisi.

        No jopas on sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aloittaja meinaa että on niin samasta puusta veistetyt, suorastaan kaksosista menisi.

        Samanlaisuus ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisuus ei toimi.

        Ei ehkä sinun karsinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä sinun karsinassa.

        Ei missään tilanteessa. Puhutaan ulkoisesta samankaltaisuudesta tai persoonasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tilanteessa. Puhutaan ulkoisesta samankaltaisuudesta tai persoonasta.

        Ihmiset usein viehättyy samannäköisistä kuin itse on. Ja kun asiaa ajatellut tarkemmin niin olemme erään miehen kanssa hyvin samannäköisiä. Sivusta kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset usein viehättyy samannäköisistä kuin itse on. Ja kun asiaa ajatellut tarkemmin niin olemme erään miehen kanssa hyvin samannäköisiä. Sivusta kommentoin.

        Hahhah et tiedä rakkaudesta yhtään mitään.
        Ei kukaan ole mitään muuta kuin luuta ja nahkaa ei ne kasvon tai ruumii ulkomuodot mitään tekemistä ole rakkauden kanssa. Kaikennäköisiä pareja on olemassa, ei sitä ulkonäöstä arvota eikö pidä. Kannattaa vähän laajentaa maailmankuvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah et tiedä rakkaudesta yhtään mitään.
        Ei kukaan ole mitään muuta kuin luuta ja nahkaa ei ne kasvon tai ruumii ulkomuodot mitään tekemistä ole rakkauden kanssa. Kaikennäköisiä pareja on olemassa, ei sitä ulkonäöstä arvota eikö pidä. Kannattaa vähän laajentaa maailmankuvaa

        Tuo on ihan evoluutioteoriaa pölwästi. Samannäköisyys alitajuntaisesti antaa "luotettavuuden tunteen". Sehän ei silti tarkoita että näin olisi aina, tai edes usein. Ethän sinäkään
        a p ina ole löytänyt ketään tuskin koskaan, kannattaa kokeilla jotain eksoottisimpia maita missä pa v i aanit elelee.


    • Anonyymi

      Bonuslapsia tekemään ja äkkiä, mittari käy

    • Anonyymi

      Hyysyys niin, niin, sehän ei tule boonuksena varmaankaan 😁

    • Anonyymi

      Olisi se aika huvittava näky kun kaksi plussapalloa on keräämässä S bonusta.

    • Anonyymi

      Vastaajissa melko paljon vajaalla ymmärryksellä varustettuja jotka luulevat syyn olevan synonyymi bonussyylle. Palstalla keskimääräisesti muuta väestöä tyhmempiä henkilöitä.

    • Anonyymi

      Kenen niin?

    • Anonyymi

      Joku tässä ketjussa heitti jo niistä pituuseroista
      Minä olen yli 180 cm nainen ja minulle se 175cm mies ei käy juuri sen takia etten tunne itseäni naiseliseksi tai oloani turvaloseksi lyhyen miehen seurassa...
      Mutta älkää unohtako et 10 vuotta sitten ainakin hollywoodissa ja muutenkin oli buumi pidemistä naisista...
      Vihjaan tällä siihen että se mikä minun mielipiterni ja tarpeeni ei tarkoita että edustan kaikkia yli 180 cm naisten mielipidettä siitä mikä on hyvä miehen pituus...
      Minä tykkään pitkistä minun mihet on aina oleet sitä 190cm pituutta... Tai yli...
      joku muu 180cm nsinen pätkistä...
      Olen myös itse nänyt parin jossa nainen oli minun mittaseni ja mies 160cm että niin...

      Mut se toki on kyllä et siinä missä naisen pitäis olla blondi isolla tisseillä niin mihen oletetaan olevan se. Pidenpi vahvempi ja kookas kaikin puolon...

      Mutta olemme silti yksilötä ja meillä on yksilöiden mielipiteet lopulta....
      Eli yleis iihanteita voi kyllä kyseenalaistaakkin...

      Ug yks Amatsooni on puhunut...

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, jokaisella on omat mieltymyksensä. En usko itse kykeneväni seurustelemaan itseäni pidemmän naisen kanssa. Onneksi olen juuri tuon 190cm, niin en ainakaan vielä ole joutunut tähän tilanteeseen. Tämäkin voi olla tottumiskysymys, eli ehkä lyhyempää miestä pidempi nainen ei häiritse.

        Sama juttu, jos naisella on leveämmät hartiat. Itselle tulee kiusaava ajatus, että vastaantulijat miettivät kumpi on suhteen mies. Typeriä omia klikkejä, mutta koska en niistä eroonkaan tunnu pääsevän, niin täytyy tyytyä itseäni lyhyempiin naisellisiin naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, jokaisella on omat mieltymyksensä. En usko itse kykeneväni seurustelemaan itseäni pidemmän naisen kanssa. Onneksi olen juuri tuon 190cm, niin en ainakaan vielä ole joutunut tähän tilanteeseen. Tämäkin voi olla tottumiskysymys, eli ehkä lyhyempää miestä pidempi nainen ei häiritse.

        Sama juttu, jos naisella on leveämmät hartiat. Itselle tulee kiusaava ajatus, että vastaantulijat miettivät kumpi on suhteen mies. Typeriä omia klikkejä, mutta koska en niistä eroonkaan tunnu pääsevän, niin täytyy tyytyä itseäni lyhyempiin naisellisiin naisiin.

        Kukas pitkien naisten kanssa sit seurustelee jos et sinä 190 centtinen? Its your duty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas pitkien naisten kanssa sit seurustelee jos et sinä 190 centtinen? Its your duty

        Kaksmetriset? Mut hyvä pointti. Ehkä mun pitää nostaa rimaa korkeammalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe