Muistatko, kun annoit halata autossa ja yritin antaa pienen suukon kaulallesi?
Muistellaan mies
18
811
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko erään "kaupan" parkkipaikka?
- Anonyymi
Tavallaan. Muistatko mitä muuta tehtiin?
- Anonyymi
"Kiskot" liittyvät tähän jotenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiskot" liittyvät tähän jotenkin.
Joo asemalla ne lutkat käy nussituttamassa itseään, vastaavat mustasukkaisena ukkoa. Kuorma autossa nussituttavat itseään. Sillä hommat kusee, ei koneet mene vaunuihin itsekseen. Oletko vielä ylpeä itsestäsi, ukkomiehillä nussitat itseäsi. Vielä haluaisit naimisiin, kuka tuollaista huoraa haluaa, joka työpaikallekin änkeää. Paikkakunta pieni, silmiä siellä täällä, kaikki tietää mikä ja kuka olet. Onneksi oma ukkosi kuoli, ei tarvitse hävetä silmiään päästä, .ilmaisen huoran kanssa ollut aviossa.
- Anonyymi
Kyllä muistan 😌
- Anonyymi
Muistan kun suudeltiin intohimoisesti
- Anonyymi
Koko yö olin 23 ja sinä 33
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Minkä värinen auto?
- Anonyymi
Myrskyn vihreä mosse
- Anonyymi
Miksi vastailet viestiketjun aloittajan puolesta? Saahan sitä tehdä, mutta etkö voisi tehdä omaa aloitusta ? Tässä ei mitään järkeä. Aloittaja ja vastaajat eivät saa oikeita vastauksia. Leikkiähän tämä vain toki on...
- Anonyymi
Muistan... Oi niitä aikoja.. Hyvä fiilis jäi...
Unohda mut
en tarvitse sua
koita pärjätä- Anonyymi
Huono fiilis jäi ja edelleen osaat loukata.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Ajoin yhtenä päivänä kyseisen paikan ohi ja tuntuipa oudolta. Heti muistin hetken, kuinka jännitin ja hermoilin. Ap.
- Anonyymi
Joo ja sitten harrastettiin villiä anaaliseksiä tunti tolkulla.
- Anonyymi
Ei näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näin.
No mulla se meni niin, mut en ole aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983