Oletko pilvessä?

Anonyymi-ap

Moii! Olen pilvessä! On tosi kivaa olla pilvessä!

Mitä sinulle kuuluu? Voitko hyvin? Minä voin todella hyvin sillä istun sohvalla. On tosi kivaa istua sohvalla! Heii! Kuulkaa! Jos teitä kiinostaa niin mä olen kissa! Olen pieni kissa ja haluaisin, että minua silitetään! Miu! Olen maatiais kissa! Kiitos!

Kiitos kun saan olla kissa! On kiva olla kissa! Miau! Olen kolli! Miau!

Onko muita kissoja?

9

166

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun nyt olen kissa niin teroitan kynsiäni. Miau! Onko teillä pitkätkynnet? Mulla on ja oon tosi viisas kissa. Mulla on kynsiviila. Vain viisailla kissoilla on kynsiviila. Vau. Hiukanko mull on upea kynsiviila! Ihanaa olla kissa jolla on kynsiviila. Miau! Olen fiksu kisu!

• Anonyymi

Hei! Mä hoksasin jotakin! Mulla on talouspaperia ja siinä on kuvioita! Ihan sika hienoja kuvioita! Vau! Voisinpa näyttää teille. Täs paperissa on oikeesti kuvioita!

Ihanaa olla kissa jolla on paperia jossa on upeita kuvioita!

• Anonyymi

Nyt olllen hämähäkki! Olen hämähäkki ja mulla on kahdeksan jalkaa. Olen kiltti ja pörröinen hämis, en pelottele ihmisiä. Asun puussa ja syön vain hyttysiä! Tiedän ettette pidä hyttysistä! Tykkäättekö tällaisesta hämiksestä?

• Anonyymi

Tälleen hämähäkkinä on helppo kirjoittaa. Voin näppäillä tätä kännykkää helpisti kahdeksalla jalalla.

Tekis mieli paarmaa. Nam! Mä tykkään paarmoistakin, koska ne on ilkeitä! Mä syön ne niin tykkäätte, ettekö vain?

• Anonyymi

Poltin lisää ja olen ihan eri paikassa. Täällä on hiljaista ja jännittävää. Olen Virossa nyt. Voin matkustella. Tääl on syksy ja oon Virossa!

On kiva olla Virossa. Ja mun ymmärrys on avartunut! Näen kaiken nyt paremmin. Täällä olen ja ymmärsin, että pitää juoda vettä. Nopeasti vettä!

• Anonyymi

Mä löysi vettä. Ihanaa, oli tosi hyvää!

Mitä muille kuuluu? Onko teillä vettä? Täällä on vettä ja se maistuu viinille. Hyvää!

• Anonyymi

Oletko ursulan ja iisebelin pilvessä

• Anonyymi

Mä olin orava, kissa ja tipu. Nyt olen ihminen ja menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

• Anonyymi

Minä olen pilevessä. Olen appelsiini. Haluan että minut kuoritaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      83
      1254
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      834
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      76
      761
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      242
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      582
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      522
    9. 37
      522
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe