Näen niin erikoisia juttuja aamulenkillä koirani kanssa ennen töihin lähtöä.Äsken Jäppiläntiellä ihan selvä trokarin ia narkkarin tapaaminen.Surullista.
Huumeet Varkaudessa
17
1155
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole täällä Helsingissä lainkaan erikoista, vaan ihan tavallista touhua.
Onnekkaita olette Varkaudessa, jos tuo jotai erikoista on. - Anonyymi
20-sällit ryöstivät apteekin Käpykankaalla 6.10.2022 ,mutta jäivät heti kiinni.
Hihh, poliisi on "okeva"!- Anonyymi
pennut kaatoi hautakiviä ?
Huumeessako?
- Anonyymi
Olivat muuten jalan liikkeellä. aamulla.Toinen tuli vasemmalta toinen oikealta ihan puskasta.Minä olen vuosia kävellyt samaa reittiä koirani kanssa.Myös apteekin ohi.Meillä on aamuvirkut koirakaverit,joita nähdään säännöllisesti.ihmettelin,kun tuo äijä huusi minulle huomenta.En morjesta tuntemattomia.
- Anonyymi
Oisit karjassu että "HYVÄÄ HUOMENTA HERRA TASAVALLAN PRESIDENTTI!"
- Anonyymi
Ole tervehtimättä sitten.
- Anonyymi
Paras huume on parasta huumetta. 😋😋😋😋😋
- Anonyymi
Olikohan ne apteekin ryöstäjät.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse asua Varkaudessa.
- Anonyymi
Miks?
Ei tuo ryöstö koskettanut kuin kourallista ihmisiä paristakymmenestätuhannesta. - Anonyymi
Asun Varkaudessa ja ammatti on sama!
- Anonyymi
Varkaudessa on muuten erikoisen hyvä asua, kun ei kuuluu mihinkään "retkueeseen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaudessa on muuten erikoisen hyvä asua, kun ei kuuluu mihinkään "retkueeseen".
Kuuluthan asev kissianusrunkkareihin ja vanhustenriistäjiin.
- Anonyymi
Jos noin sisäänpäin lämpiävä on, olkoon!
- Anonyymi
karvanao
karvanopat - Anonyymi
cvreg45y34
- Anonyymi
No oho,meneppä johonkin hiukan isompaan kaupunkiin niin on enempi nistejä ihmeteltäväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833