Näen niin erikoisia juttuja aamulenkillä koirani kanssa ennen töihin lähtöä.Äsken Jäppiläntiellä ihan selvä trokarin ia narkkarin tapaaminen.Surullista.
Huumeet Varkaudessa
17
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole täällä Helsingissä lainkaan erikoista, vaan ihan tavallista touhua.
Onnekkaita olette Varkaudessa, jos tuo jotai erikoista on. - Anonyymi
20-sällit ryöstivät apteekin Käpykankaalla 6.10.2022 ,mutta jäivät heti kiinni.
Hihh, poliisi on "okeva"!- Anonyymi
pennut kaatoi hautakiviä ?
Huumeessako?
- Anonyymi
Olivat muuten jalan liikkeellä. aamulla.Toinen tuli vasemmalta toinen oikealta ihan puskasta.Minä olen vuosia kävellyt samaa reittiä koirani kanssa.Myös apteekin ohi.Meillä on aamuvirkut koirakaverit,joita nähdään säännöllisesti.ihmettelin,kun tuo äijä huusi minulle huomenta.En morjesta tuntemattomia.
- Anonyymi
Oisit karjassu että "HYVÄÄ HUOMENTA HERRA TASAVALLAN PRESIDENTTI!"
- Anonyymi
Ole tervehtimättä sitten.
- Anonyymi
Paras huume on parasta huumetta. 😋😋😋😋😋
- Anonyymi
Olikohan ne apteekin ryöstäjät.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse asua Varkaudessa.
- Anonyymi
Miks?
Ei tuo ryöstö koskettanut kuin kourallista ihmisiä paristakymmenestätuhannesta. - Anonyymi
Asun Varkaudessa ja ammatti on sama!
- Anonyymi
Varkaudessa on muuten erikoisen hyvä asua, kun ei kuuluu mihinkään "retkueeseen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaudessa on muuten erikoisen hyvä asua, kun ei kuuluu mihinkään "retkueeseen".
Kuuluthan asev kissianusrunkkareihin ja vanhustenriistäjiin.
- Anonyymi
Jos noin sisäänpäin lämpiävä on, olkoon!
- Anonyymi
karvanao
karvanopat - Anonyymi
cvreg45y34
- Anonyymi
No oho,meneppä johonkin hiukan isompaan kaupunkiin niin on enempi nistejä ihmeteltäväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089