Ei tullut Keskustasta vielä prosenttipuoluetta

Anonyymi-ap

10

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kurjaa, että suomalaiset valitsevat välillä demarit tuhoamaan Suomen talouden, jolloin oikeistopuoleilla on kaksinkertainen työ saada talous taas kuntoon. Suomella ei olisi hätäpäivää, jos meillä olisi koko ajan oikeistohallitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa, että suomalaiset valitsevat välillä demarit tuhoamaan Suomen talouden, jolloin oikeistopuoleilla on kaksinkertainen työ saada talous taas kuntoon. Suomella ei olisi hätäpäivää, jos meillä olisi koko ajan oikeistohallitus.

Täysin samaa mieltä. Demarit pääsi apupuolueineen nyt harjoittelemaan maan taloudenhoitoa pahaan aikaan kepulien kanssa, oli aina syy ottaa pikavippiä lisää miljarditolkulla kun oli korona ja nyt loppukauden sota/energiakriisi . Oikeistohallitusta toivon kanssa seuraavaksi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kepun loppuluisu jatkuu. Täytyy olla tyhmä tai aivopesty jo syntymästään asti kuka tuollaista puoluetta kannattaa. Olisko kannatus parempi jos oltaisiin oltu rehellisempiä äänestäjiä kohtaan. Juhlan paikka kun kepu taistelee muutamista prosenteista vaikka nyt Rkp:n kannatuksen kanssa ja jää toiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun loppuluisu jatkuu. Täytyy olla tyhmä tai aivopesty jo syntymästään asti kuka tuollaista puoluetta kannattaa. Olisko kannatus parempi jos oltaisiin oltu rehellisempiä äänestäjiä kohtaan. Juhlan paikka kun kepu taistelee muutamista prosenteista vaikka nyt Rkp:n kannatuksen kanssa ja jää toiseksi.

Kepu petti kaikki. #Turve

• Anonyymi

Kaikki äänestää nyt PS. # Katujengit pois.

• Anonyymi

"Olen päättänyt ... Peruutan ... julkaisin ... kerroin ... Ennustin ... kerroin ... pyrin ... pyrin ... Panin ... lausuntojani ... minun ... luotan ... Peruutan ... Uskon"
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/49580acb-277d-4944-89bb-9c2868f37caa
      Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä Väyrynen ei saanut Keskustan syöksykierrettä loppumaan. Jos kaikkivoipa Väyrynen ei siihen pysty niin ei sitten kukaan!

• Anonyymi

Hyvä että päästään eroon siitä saarikon näsäviisaasta kepunorsusta ja muistakin kepun kekkeruuseista ensvaalien ansiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe