Ei tullut Keskustasta vielä prosenttipuoluetta

Anonyymi-ap

10

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kurjaa, että suomalaiset valitsevat välillä demarit tuhoamaan Suomen talouden, jolloin oikeistopuoleilla on kaksinkertainen työ saada talous taas kuntoon. Suomella ei olisi hätäpäivää, jos meillä olisi koko ajan oikeistohallitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa, että suomalaiset valitsevat välillä demarit tuhoamaan Suomen talouden, jolloin oikeistopuoleilla on kaksinkertainen työ saada talous taas kuntoon. Suomella ei olisi hätäpäivää, jos meillä olisi koko ajan oikeistohallitus.

Täysin samaa mieltä. Demarit pääsi apupuolueineen nyt harjoittelemaan maan taloudenhoitoa pahaan aikaan kepulien kanssa, oli aina syy ottaa pikavippiä lisää miljarditolkulla kun oli korona ja nyt loppukauden sota/energiakriisi . Oikeistohallitusta toivon kanssa seuraavaksi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kepun loppuluisu jatkuu. Täytyy olla tyhmä tai aivopesty jo syntymästään asti kuka tuollaista puoluetta kannattaa. Olisko kannatus parempi jos oltaisiin oltu rehellisempiä äänestäjiä kohtaan. Juhlan paikka kun kepu taistelee muutamista prosenteista vaikka nyt Rkp:n kannatuksen kanssa ja jää toiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepun loppuluisu jatkuu. Täytyy olla tyhmä tai aivopesty jo syntymästään asti kuka tuollaista puoluetta kannattaa. Olisko kannatus parempi jos oltaisiin oltu rehellisempiä äänestäjiä kohtaan. Juhlan paikka kun kepu taistelee muutamista prosenteista vaikka nyt Rkp:n kannatuksen kanssa ja jää toiseksi.

Kepu petti kaikki. #Turve

• Anonyymi

Kaikki äänestää nyt PS. # Katujengit pois.

• Anonyymi

"Olen päättänyt ... Peruutan ... julkaisin ... kerroin ... Ennustin ... kerroin ... pyrin ... pyrin ... Panin ... lausuntojani ... minun ... luotan ... Peruutan ... Uskon"
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/49580acb-277d-4944-89bb-9c2868f37caa
      Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä Väyrynen ei saanut Keskustan syöksykierrettä loppumaan. Jos kaikkivoipa Väyrynen ei siihen pysty niin ei sitten kukaan!

• Anonyymi

Hyvä että päästään eroon siitä saarikon näsäviisaasta kepunorsusta ja muistakin kepun kekkeruuseista ensvaalien ansiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe