Toisaalta eipä se yllätä kun hinnat alkaen autolla ajavat. Ei ole rahaa vaatteisiin eikä autoon.
Miksi Dacisteilla on aina näivettynyt tuulipuku?
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Se nyt vaan on. Uusi sitten kun tulee reikä.
- Anonyymi
Onko Kyyckann siirtynyt Dacian palstalle, kun on huomannut etteivät hänen murjaisunsa enää uppoa Skodan omistajiin?
- Anonyymi
Taisi olla....kangastusta,, silmissäsi näky tuo ,,,,, sitten jatkoit matkustusta , koskaan et sen tullut luo !!!!!!!!!
- Anonyymi
Dacialla ajaa nykyään aiemmin Toyotaan rahansa hassanneet tuulipuku setämiehet. Kalliit huollot, vaikka ei juurikaan ajaisi ei mahdollista pitää kunnollista vaatekaappia ja siksi vaihto Daciaan ja kohta on parempaa Seppälää päällä kun auton ylläpito on edullisempaa ja autoa ei tarvitse korjailla
- Anonyymi
Mutta männeniin ei ole rahaa. Sen olen koeajettujen dacioiden hajusta päätellyt. Vähän ajettuja käytettyjä siis katsellut.
- Anonyymi
Näivettynyt ihminen näivettyneissä vaatteissa näivettyneessä talossa ostavat näivettyneen dacian.
- Anonyymi
Se on just näin. Tää on just tätä. Menneniä ei raaskita käyttää. Wanhan ulon haju kabiinissa haisee. Kuka näitä ostaa ja kehtaa vielä kehua. Siis kuka. Kertokaahan mulle.
- Anonyymi
Kaikki järkevät ihmiset, Euroopassa sandero oli myydyin auto, 2021, eli aika moni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki järkevät ihmiset, Euroopassa sandero oli myydyin auto, 2021, eli aika moni.
Köyhät ova isoin osuus väestöstä. Valitettavasti.
- Anonyymi
Onko, missä päin Suomea olet tuohon ilmiöön törmännyt?
Itse en ole tuollaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta asunkin sivistyksessä, eli Pirkanmaalla.- Anonyymi
Olen törmännyt ilmiöön vähän kaikkialla kun ympärisuomea ajelen työajoa.
- Anonyymi
Dacistin, vankkumattoman, tunnusmerkit. Tuulipuku, lippis ja Tenat. 😆😆😆😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844