Toisaalta eipä se yllätä kun hinnat alkaen autolla ajavat. Ei ole rahaa vaatteisiin eikä autoon.
Miksi Dacisteilla on aina näivettynyt tuulipuku?
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Se nyt vaan on. Uusi sitten kun tulee reikä.
- Anonyymi
Onko Kyyckann siirtynyt Dacian palstalle, kun on huomannut etteivät hänen murjaisunsa enää uppoa Skodan omistajiin?
- Anonyymi
Taisi olla....kangastusta,, silmissäsi näky tuo ,,,,, sitten jatkoit matkustusta , koskaan et sen tullut luo !!!!!!!!!
- Anonyymi
Dacialla ajaa nykyään aiemmin Toyotaan rahansa hassanneet tuulipuku setämiehet. Kalliit huollot, vaikka ei juurikaan ajaisi ei mahdollista pitää kunnollista vaatekaappia ja siksi vaihto Daciaan ja kohta on parempaa Seppälää päällä kun auton ylläpito on edullisempaa ja autoa ei tarvitse korjailla
- Anonyymi
Mutta männeniin ei ole rahaa. Sen olen koeajettujen dacioiden hajusta päätellyt. Vähän ajettuja käytettyjä siis katsellut.
- Anonyymi
Näivettynyt ihminen näivettyneissä vaatteissa näivettyneessä talossa ostavat näivettyneen dacian.
- Anonyymi
Se on just näin. Tää on just tätä. Menneniä ei raaskita käyttää. Wanhan ulon haju kabiinissa haisee. Kuka näitä ostaa ja kehtaa vielä kehua. Siis kuka. Kertokaahan mulle.
- Anonyymi
Kaikki järkevät ihmiset, Euroopassa sandero oli myydyin auto, 2021, eli aika moni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki järkevät ihmiset, Euroopassa sandero oli myydyin auto, 2021, eli aika moni.
Köyhät ova isoin osuus väestöstä. Valitettavasti.
- Anonyymi
Onko, missä päin Suomea olet tuohon ilmiöön törmännyt?
Itse en ole tuollaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta asunkin sivistyksessä, eli Pirkanmaalla.- Anonyymi
Olen törmännyt ilmiöön vähän kaikkialla kun ympärisuomea ajelen työajoa.
- Anonyymi
Dacistin, vankkumattoman, tunnusmerkit. Tuulipuku, lippis ja Tenat. 😆😆😆😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382191Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten662047Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891675Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241474Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75925
- 27899