Aloittelen tässä tosi kova kalu kädessä ja tarkoitus olisi laueta itselle suuhun.. Kuinka moni tekee niin myös? Minkälainen asento ja kuinka usein?
Omaan suuhun
29
1531
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorempana ihan selällään pari ensimmäistä ruiskausta lensi kasvoille ja osa suuhun.Myöhemmin taivutin polvet pään yli silloin sain suuhuni isomman lastin.
- Anonyymi
Onnistuit saaman paskat suoraan suuhusi.Siehä sälli oot.No oikeesti onko sun lukemisen ymmärtämisen kaa ongelma.Täällä puhuttiin ihan eri asiasta.Lennättele sinä paskaa niin paljon kun huvittaa,ihan iteksesi.
- Anonyymi
Yleensä pari ensimmäistä lentää kasvoille. Joskus jalat ylös että saan kaiken suuhun
- Anonyymi
On niin kiima päällä että kohta voin kertoa miten meni. Vieläkö saisi lisää jostain isosta kalusta
- Anonyymi
Anna mennä vaan. Itse runkkaan sukkiksissa ja korsetissa niin että nostan jalat sängyltä seinälle ja siitä nam😋
- Anonyymi
Peilisi varmaan kertoi tuon sulle.
- Anonyymi
ai sääkö taivut niin pitkälle että oot kokeillu
- Anonyymi
mka olis imee omaa kun joku nussiss perää yhteis orkku on ihanaa
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://4033444.com/G/Yy0s 👈
- Anonyymi
Usein tulee ruiskaistua satsi silmilleen, tulee huorahomomainen olo.
- Anonyymi
Päästän toisinaan kädelle ja siitä nuoleskelen. Olen lauennut kasvoille mutta kerran tulin silmille ja ei tehnyt hyvää.
Kun tällaisia kirjoittelee tuntuu siltä että pakko ottaa kalu käteen - Anonyymi
Joko on kovana
- Anonyymi
Kovana on. Terska on isona ja valuu
- Anonyymi
nuorena onnistui kun oli selkä vielä kunnossa
- Anonyymi
Kunpa sitä taipuisikin niin että pystyisi ihan oikeasti ottamaan itseltään suihin mutta kun ei niin ei...
Parempi tehdä tämä tytön kanssa ;)
- Anonyymi
Niimpä olisikin ja sinä olisit siihen oikein hyvä.
Minä 35 m - Anonyymi
Mie oon niin samnaa mieltä siun kaa
- Anonyymi
Vain boomeri lankeaa näihin mainosbotteihin.
- Anonyymi
Olen todellakin samaa mieltä. Paljon helpompi laskea naisen suuhun mällit, ja miellyttävämpi. Ei tarvi jumpata. Sinne ne kuuluu ja ihana spermainen suudelma päälle. Jos haluaa enemmän maistella, voi laskea lastit pilluun ja nuolla pillua sen jälkeen. Oma suosikki nykyään tuo. Annan tahallaan tulla ennen vaimoa ja sitten hyökkään nuolemaan omia lasteja sieltä, pillusta valuu noro perseeseen, jota on liukas sormettaa. Tulee aika äkkiä muuten noin.
- Anonyymi
Olen kohta valmis laukeamaan toivottavasti saan kaikki tulemaan suuhun. Olisipa hienoa jos olisi kaveri joka myös antaisi spermaa. Saisin kunnon kuorrutuksen kasvoille
- Anonyymi
45445
Jos minä teen sen miehelleni hänen maatessa selällään.
Saattaa mällit lentää hänen poskille asti.- Anonyymi
Kova ja märkä kalu kädessä. En yleensä tarkoituksella lalukea kasvoille mutta toisinaan tulee niin paineella että huulille tulee. Tälläkin hetkellä tuntuu että pitkälle lentää
- Anonyymi
Nuorempana tuli roiskittua ja selfsuck onnistui myös ,oli kyllä euforista nam
- Anonyymi
Kaikkihan sitä tekee.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://allyak.com/H/H9u2C7
- Anonyymi
nuorempana taipui jalat niskan taa oli mahtavaa saada suihin otto aina kun halus nyt ei taivu enää
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/M9w1F9
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822