Omaan suuhun

Anonyymi-ap

Aloittelen tässä tosi kova kalu kädessä ja tarkoitus olisi laueta itselle suuhun.. Kuinka moni tekee niin myös? Minkälainen asento ja kuinka usein?

29

1531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuorempana ihan selällään pari ensimmäistä ruiskausta lensi kasvoille ja osa suuhun.Myöhemmin taivutin polvet pään yli silloin sain suuhuni isomman lastin.

• Anonyymi

Onnistuit saaman paskat suoraan suuhusi.Siehä sälli oot.No oikeesti onko sun lukemisen ymmärtämisen kaa ongelma.Täällä puhuttiin ihan eri asiasta.Lennättele sinä paskaa niin paljon kun huvittaa,ihan iteksesi.

• Anonyymi

Yleensä pari ensimmäistä lentää kasvoille. Joskus jalat ylös että saan kaiken suuhun

• Anonyymi

On niin kiima päällä että kohta voin kertoa miten meni. Vieläkö saisi lisää jostain isosta kalusta

• Anonyymi

Anna mennä vaan. Itse runkkaan sukkiksissa ja korsetissa niin että nostan jalat sängyltä seinälle ja siitä nam😋

• Anonyymi

Peilisi varmaan kertoi tuon sulle.

• Anonyymi

ai sääkö taivut niin pitkälle että oot kokeillu

• Anonyymi

mka olis imee omaa kun joku nussiss perää yhteis orkku on ihanaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Usein tulee ruiskaistua satsi silmilleen, tulee huorahomomainen olo.

• Anonyymi

Päästän toisinaan kädelle ja siitä nuoleskelen. Olen lauennut kasvoille mutta kerran tulin silmille ja ei tehnyt hyvää.
      Kun tällaisia kirjoittelee tuntuu siltä että pakko ottaa kalu käteen

• Anonyymi

Joko on kovana

• Anonyymi

Kovana on. Terska on isona ja valuu

• Anonyymi

nuorena onnistui kun oli selkä vielä kunnossa

• Anonyymi

Kunpa sitä taipuisikin niin että pystyisi ihan oikeasti ottamaan itseltään suihin mutta kun ei niin ei...

• Parempi tehdä tämä tytön kanssa ;)

• Anonyymi

Niimpä olisikin ja sinä olisit siihen oikein hyvä.
        Minä 35 m

• Anonyymi

Mie oon niin samnaa mieltä siun kaa

• Anonyymi

Vain boomeri lankeaa näihin mainosbotteihin.

• Anonyymi

Olen todellakin samaa mieltä. Paljon helpompi laskea naisen suuhun mällit, ja miellyttävämpi. Ei tarvi jumpata. Sinne ne kuuluu ja ihana spermainen suudelma päälle. Jos haluaa enemmän maistella, voi laskea lastit pilluun ja nuolla pillua sen jälkeen. Oma suosikki nykyään tuo. Annan tahallaan tulla ennen vaimoa ja sitten hyökkään nuolemaan omia lasteja sieltä, pillusta valuu noro perseeseen, jota on liukas sormettaa. Tulee aika äkkiä muuten noin.

• Anonyymi

Olen kohta valmis laukeamaan toivottavasti saan kaikki tulemaan suuhun. Olisipa hienoa jos olisi kaveri joka myös antaisi spermaa. Saisin kunnon kuorrutuksen kasvoille

• Anonyymi

45445

• Jos minä teen sen miehelleni hänen maatessa selällään.
      Saattaa mällit lentää hänen poskille asti.

• Anonyymi

Kova ja märkä kalu kädessä. En yleensä tarkoituksella lalukea kasvoille mutta toisinaan tulee niin paineella että huulille tulee. Tälläkin hetkellä tuntuu että pitkälle lentää

• Anonyymi

Nuorempana tuli roiskittua ja selfsuck onnistui myös ,oli kyllä euforista nam

• Anonyymi

Kaikkihan sitä tekee.

• Anonyymi

H­ei! Oma stream. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/H9u2C7

• Anonyymi

nuorempana taipui jalat niskan taa oli mahtavaa saada suihin otto aina kun halus nyt ei taivu enää

• Anonyymi

H­ei! Om­­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­aikille, jotk­­a haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/M9w1F9

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe