Masennus lääkkeet

Anonyymi-ap

Tällä hetkellä menossa Cymbalta ja yöksi Ketipinor. Kokeillut vaikka mitä droppeja, kaikista enempi ja vähempi, yleensä enempi haittavaikutuksia. Riittääkö 6vkon kokeilu vai vieläkö pitää itseään kiduttaa? Huimaa, tasapainoa heittää, röyhtäyttää, silmissä sumenee, pahoinvointia, ummetusta....
Näitäkö sanotaan vielä onnellisuuspillereiksi? Vitsikö?
Lääkäri katsoo vain että lääkekielteinen kun olen lopettanut edellisten kokeilujen lääkkeet. Sertralin,Escitalopram, Venlafaxin>>> Tuntuu että ei usko näihin sivuoireisiin ollenkaan, ajattelee vissiin että en viitsi vain syödä niitä.
Seurannassa kysytään mikä olo? No ei kai tää hyväkään ole kun oksettaa ja yökkyyttää, seisaallaan ei pysy ja pytty täynnä verta kun istuu huussissa.
Eikö todella ole muuta vaihtoehtoa kuin nämä käymättömät paskadropit?

21

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Masiksessa se taitaa olla niin, että se itsari on siinä se mittatikku. Sen voi niin sanotusti tehä lääkkeillä tai ilman.

      • Anonyymi

        Myrkyt helvettiin ja välittämistä. Noin lyhyesti.


    • Anonyymi

      Läheisenä seurannut ja jos haitat on suurempi kuin hyöty niin pitää puntaroida mitä olotilaa sietää enempi.Kumpa olisikin keksitty jotain tällä vuosituhannella ettei haittoja tulisi.Jotkut ei hyödy ja joku hyötyy vaihdosta,aikamoista hakuammuntaa ja kärsimystä lääkekokeiluista.Eipä ole ihme että turhauttaa.

    • Anonyymi

      Aina ihmetellyt, kun tuota Ketipinoria määrätään masennukseen, unihäiriöihin, jne.
      Se kuuluu kuitenkin neurolepteihin, joilla hoidetaan psykoosisairauksia.

      • Anonyymi

        Niinpä eikä sopinut psykoosiin eikä unettomuuteen kaan mut tämä oli vain yksi mielipide.


      • Anonyymi

        Itse olen ihmetellyt, miksi aspiriinia käytetään ehkäisemään veritulppia, vaikka se on särkylääke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ihmetellyt, miksi aspiriinia käytetään ehkäisemään veritulppia, vaikka se on särkylääke?

        Sillä on verta ohentava ominaisuus.


    • Anonyymi

      Ketipinor on hyvä nukkumiseen, auttaa aamuyön unen pätkimiseen. Nyt loppui Cymbaltan syöminen. Kaksi päivää makoillut pahoinvoivana päänsäryssä ja röyhtäilevänä. Ummetuksen takia säästyneet vessapaperirahat sijoitin Laxoberoniin. Voi viddu.

      • Anonyymi

        Mulla on ketipinor unettomuuteen mutta ei mulla ole tullut sivuoireita. On tosin tuhti lääke että kyllä sillä nukkuu erittäin hyvin.Niin kauan kun munuaiset ja maksa kunnossa niin en pelkää käyttää.Vaikuttaa 14 vuoden jälkeenkin nopeesti.On vaan sellanen lääke että sen jälkeen ei lähdetä enää kodin ulkopuolelle sen verran vie tajun,mutta ei niin pahasti etteikö yöllä herää vessaan.Eikä johdu lääkkeestä vaan runsaasta veden kittaamisesta päivän aikana.Ja sekään ei johdu lääkkeestä vaan on vaan tapa juoda vettä vaikka ei janota. Ummetusta ei ole ollut vaan suoli toimii hyvin ja välillä liiankin hyvin.


    • Anonyymi

      Ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki.

      • Anonyymi

        Mielummin sitä unettomuuteen lääkkeitä käyttää kuin valvoo jatkuvasti.Ihan tiedoksi että jo yhen vuorokauden valvominen on äärimmäisen tuskaista ja tylsää.Tämä siis ennen kuin aloin käyttää lääkkeitä. Sitä vaan kuuntelee kellon tikitystä ja odottaa että tulee seuraava päivä. Itselläni ei ollut tietokonetta vielä silloin kun unettomuus alkoi joten voit vaan kuvitella mitä on joko maata sängyssä silmät auki tai istua vaihtoehtoisesti nojatuolissa ja odottaa minuuttien kulumista. Eli kyllä sitä mielummin yöllä nukkuu kuin odottaa seuraavaa päivää,jolloin voi mennä esim. kaupingille.Yöllä ei viitti lenkillekään lähteä jotta saa vuorokaudesta tunnin kulumaan ja jäljelle jää vielä 23 tuntia aikaa itselleen.


    • Anonyymi

      Miksi ap kokeilet noita mönjiä?

    • Anonyymi

      Hienoa, nyt olo helpottaa. Virtaa on, ylöskin pääsee sängystä. Hommia tulee tehtyä ja ei niin väsytä. Avot. Nyt tarjotaan olanzapinia, ei hyvä. Jotenkin tuntuu että mun lääkekokeilut on kokeiltu. Haitat olleet joka kerta suuremmat kuin hyödyt. Luin jotta 30 prossaa ei hyödy dropeista joten oletettavasti kuulun siihen sakkiin.

      • Anonyymi

        olanzapiini lihottaa aivan järkyttävästi eikä auta masennukseen yhtään. se myös väsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olanzapiini lihottaa aivan järkyttävästi eikä auta masennukseen yhtään. se myös väsyttää.

        Ei se kaikkia lihota mutta toki suurimmalla osalla, hidastaa järkyttävästi aineenvaihduntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kaikkia lihota mutta toki suurimmalla osalla, hidastaa järkyttävästi aineenvaihduntaa.

        Olanzapiini hidastaa myös aivojen toimintaa ja latistaa tunteet.


    • Anonyymi

      "Myrkyt helvettiin ja välittämistä. Noin lyhyesti."

      ...Järjestelmät ei vain toimi noin. Joten hyvää killumista niissä. Ja poliittista lässytystä + oikeistoruoskaa.

    • Anonyymi

      Ketipinorin lopetus menossa. Valvottuja öitä takana puolen tusinaa. Pari tuntia yössään pätkätorkkuja...saa nähdä normalisoituuko yhtään? Ja missä ajassa?

      • Anonyymi

        Mulla meni melkein 6kk kun lopetin 25mg ketipinorin että yöunet normalisoitui. Olo oli toisinaan aivan karmea ja joinain öinä uni ei tullut lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni melkein 6kk kun lopetin 25mg ketipinorin että yöunet normalisoitui. Olo oli toisinaan aivan karmea ja joinain öinä uni ei tullut lainkaan.

        Niin ja lääkitys aloitettiin "psykoosin" vuoksi vain 19 vuotiaana. Syitä sille epätodellisuuden tunteelle ei tutkittu. Lääkeresepti kourassa poistuin pakkohoidosta, jossa painotettiin sen olevan pakollinen ja lopun elämää. Ehkä nuoren ihmisen puolivuotta jatkunut juominen, työelämän aloittelun haasteet ja sosiaalisen elämän haasteet olisi olleet syynä kuin se diagnoosi joka lätkäistiin sen kummemmin tutkimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja lääkitys aloitettiin "psykoosin" vuoksi vain 19 vuotiaana. Syitä sille epätodellisuuden tunteelle ei tutkittu. Lääkeresepti kourassa poistuin pakkohoidosta, jossa painotettiin sen olevan pakollinen ja lopun elämää. Ehkä nuoren ihmisen puolivuotta jatkunut juominen, työelämän aloittelun haasteet ja sosiaalisen elämän haasteet olisi olleet syynä kuin se diagnoosi joka lätkäistiin sen kummemmin tutkimatta.

        Minulla myös nuorena päihdeongelmat sai aikaan psyyken ongelmia.
        Tuli käytettyä monia eri lääkityksiä vuosikaudet.
        Väittiväthän nuo lääkärit, että niitä pitäisi käyttää koko loppuelämän ajan, mutta nyt mennyt jo useita vuosia ilman lääkkeitä, ja ihan hyvin, paremmin kuin aikoinaan lääkittynä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe