Kauneushoitola kokemuksia ja suosituksia iisalmi

Anonyymi-ap

Mikä olis hyvä paikka käydä kasvohoidossa tai ripsien kulmien värjäyksessä taivutuksessa?
Siitä uudesta paikasta mikä beauty se oli, oon kuullu vaan huonoa, palvelu tökkinyt ja ei oo kyllä laatua ollu työnjälki. Hymy.in taitaa olla varmin laatu? Onko muita olemassakaan?

22

1960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tämä joku mainosjuttu?

    • Anonyymi

      Toisen yritystä alentamalla et ikävä kyllä ylennä omaasi.
      Noin hiljaistako on?

      • Anonyymi

        No tuota nyt ei oo kyllä kyse siitä. Ihan olen maksava asiakas, joka haluaisin kuulla enemmän kokemuksia ennen ku varaa ajan ja maksaa itsensä kipeäksi saamatta mitään.
        Hassua ja naurettavaa ajatella et olisin joku yrittäjä joka toista mollaisi? Kenelle tuollainen ajatus voisi tulla mieleen?
        Ai nii Pirjo terttu, sitä en muistanut. Siellä on pitkän linjan yritys ja kokemus takana. Vieläkö muita löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota nyt ei oo kyllä kyse siitä. Ihan olen maksava asiakas, joka haluaisin kuulla enemmän kokemuksia ennen ku varaa ajan ja maksaa itsensä kipeäksi saamatta mitään.
        Hassua ja naurettavaa ajatella et olisin joku yrittäjä joka toista mollaisi? Kenelle tuollainen ajatus voisi tulla mieleen?
        Ai nii Pirjo terttu, sitä en muistanut. Siellä on pitkän linjan yritys ja kokemus takana. Vieläkö muita löytyy?

        Lenitan salonki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenitan salonki!

        Loviisan putiikissa osaavat tehdä pitkät ripsuttimet🤣


    • Anonyymi

      Jos tämmöisillä keskustelupalstoilla mainitsee jonkun nimen, niin heti joku väittää, että joku yrittäjä vaan itseään mainostaa.
      Minä olen oikea asiakas (usko tai älä) ja minulla on kokemusta tänä vuonna Pirjo Terttu- kauneushoitolasta, joka sijaitsee Louhenkadulla. Rauhallinen tunnelma, asiallinen, miellyttävä hoitotilanne, mm. selostus mitä milloinkin tekee. Kiva kokemus.
      Täydet pisteet minulta.

      • Anonyymi

        ?????


      • Anonyymi

        Paras


      • Anonyymi

        🎯👍


    • Anonyymi

      Varmuudenvuoksi akvaarioon scorppiooni.

    • Anonyymi

      Miksi aloitit tälläisen keskustelun

    • Anonyymi

      Selasin erilaisia aloituksia, jäin miettimään miks tämän alan yritysten asiakaskokemuksia ei saa kysyä? Onhan täällä kukkakaupat yms arvioitu.

      • Anonyymi

        On meitä moneksi kun toisia haukutaan ja toisia kehutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä moneksi kun toisia haukutaan ja toisia kehutaan.

        Tämmöistä elämä on.


    • Anonyymi

      Niin näkyvää mainostamista.

      • Anonyymi

        Siis aloittajalta näkyvää mainostamista.


    • Anonyymi

      Kankaalla Maikki vääntää röpö huulessa sulle ripsarit ja piperökarvat uuteen uskoon..

      • Anonyymi

        🎯 👍 minä suosittelen samaa paikkaa.


    • Anonyymi

      Laitan itse meikit ja kynnet niin ei tartte muita arvostella.

      • Anonyymi

        Kauneus on katsojan silmissä. Sisäinen kauneus on ihmisessä parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Sisäinen kauneus on ihmisessä parasta.

        Meikillä saa värkättyä rumastakin kauniin🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikillä saa värkättyä rumastakin kauniin🤣

        🤣🎯


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe