Mikä olis hyvä paikka käydä kasvohoidossa tai ripsien kulmien värjäyksessä taivutuksessa?
Siitä uudesta paikasta mikä beauty se oli, oon kuullu vaan huonoa, palvelu tökkinyt ja ei oo kyllä laatua ollu työnjälki. Hymy.in taitaa olla varmin laatu? Onko muita olemassakaan?
Kauneushoitola kokemuksia ja suosituksia iisalmi
44
3160
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä joku mainosjuttu?
- Anonyymi
Toisen yritystä alentamalla et ikävä kyllä ylennä omaasi.
Noin hiljaistako on?- Anonyymi
No tuota nyt ei oo kyllä kyse siitä. Ihan olen maksava asiakas, joka haluaisin kuulla enemmän kokemuksia ennen ku varaa ajan ja maksaa itsensä kipeäksi saamatta mitään.
Hassua ja naurettavaa ajatella et olisin joku yrittäjä joka toista mollaisi? Kenelle tuollainen ajatus voisi tulla mieleen?
Ai nii Pirjo terttu, sitä en muistanut. Siellä on pitkän linjan yritys ja kokemus takana. Vieläkö muita löytyy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota nyt ei oo kyllä kyse siitä. Ihan olen maksava asiakas, joka haluaisin kuulla enemmän kokemuksia ennen ku varaa ajan ja maksaa itsensä kipeäksi saamatta mitään.
Hassua ja naurettavaa ajatella et olisin joku yrittäjä joka toista mollaisi? Kenelle tuollainen ajatus voisi tulla mieleen?
Ai nii Pirjo terttu, sitä en muistanut. Siellä on pitkän linjan yritys ja kokemus takana. Vieläkö muita löytyy?Lenitan salonki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenitan salonki!
Loviisan putiikissa osaavat tehdä pitkät ripsuttimet🤣
- Anonyymi
Jos tämmöisillä keskustelupalstoilla mainitsee jonkun nimen, niin heti joku väittää, että joku yrittäjä vaan itseään mainostaa.
Minä olen oikea asiakas (usko tai älä) ja minulla on kokemusta tänä vuonna Pirjo Terttu- kauneushoitolasta, joka sijaitsee Louhenkadulla. Rauhallinen tunnelma, asiallinen, miellyttävä hoitotilanne, mm. selostus mitä milloinkin tekee. Kiva kokemus.
Täydet pisteet minulta.- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Paras
- Anonyymi
🎯👍
- Anonyymi
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Varmuudenvuoksi akvaarioon scorppiooni.
- Anonyymi
Kaksonen...
- Anonyymi
Miksi aloitit tälläisen keskustelun
- Anonyymi
Selasin erilaisia aloituksia, jäin miettimään miks tämän alan yritysten asiakaskokemuksia ei saa kysyä? Onhan täällä kukkakaupat yms arvioitu.
- Anonyymi
On meitä moneksi kun toisia haukutaan ja toisia kehutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meitä moneksi kun toisia haukutaan ja toisia kehutaan.
Tämmöistä elämä on.
- Anonyymi
Niin näkyvää mainostamista.
- Anonyymi
Siis aloittajalta näkyvää mainostamista.
- Anonyymi
Kankaalla Maikki vääntää röpö huulessa sulle ripsarit ja piperökarvat uuteen uskoon..
- Anonyymi
🎯 👍 minä suosittelen samaa paikkaa.
- Anonyymi
Laitan itse meikit ja kynnet niin ei tartte muita arvostella.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä. Sisäinen kauneus on ihmisessä parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Sisäinen kauneus on ihmisessä parasta.
Meikillä saa värkättyä rumastakin kauniin🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikillä saa värkättyä rumastakin kauniin🤣
🤣🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🎯
Täältä on poistettu kommentteja...eikö totuutta saa tuoda esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä on poistettu kommentteja...eikö totuutta saa tuoda esille?
Onhan näitä salonkeja tarpeeksi tämmöisessä tuppukylässä. On kynsi- ja ripsiteknikoita ja jos jonkinlaista väkrääjää...mutta itse en tartte heidän palvelujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan näitä salonkeja tarpeeksi tämmöisessä tuppukylässä. On kynsi- ja ripsiteknikoita ja jos jonkinlaista väkrääjää...mutta itse en tartte heidän palvelujaan.
Täällä jos nimeltä mainitsee niin kohta tekevät rikosilmoituksen tai ainakin uhkaavat tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä jos nimeltä mainitsee niin kohta tekevät rikosilmoituksen tai ainakin uhkaavat tehdä.
Niinpä.. ja kauneus on katoavaista 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.. ja kauneus on katoavaista 🤣🤣
💅💅👀👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni yrityksen kunniaa ei voi loukata. Liekkö laki muuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni yrityksen kunniaa ei voi loukata. Liekkö laki muuttunut.
Riippuu yrittäjästä miten herkästi ottaa herneen nenäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu yrittäjästä miten herkästi ottaa herneen nenäänsä.
Kommentteja on poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentteja on poistettu.
💅💅💅👀👀💅💅💅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💅💅💅👀👀💅💅💅
💋💋💋
- Anonyymi
Väärä aihealue, ei kuulu Iisalmen palstalle!!
- Anonyymi
Ainakin näkyy jos ei kuulu 💅💅💅👀👀👀💋
- Anonyymi
???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048